Szerintem nem tudnak annyi pénzt lapátolni egy vasútba sem,hogy az emberek feladnák érte az autóhasználatot. (kezeit széttáró)
Ahhoz nagyon meg kellene drágítani az autókázást kivetni autónként 1500 euró különadót és akkor ez a probléma meg lenne oldva, ha közben nem dőlne össze a világgazdaság autógyártás híjján(fetrengős) szerintem ez a személyszállítós vonatozás öngólgyanús (szemeit körbeforgató)
Egyszer valaki idelinkelte az audi gyár összteremlését. Ugye nem csak a porshe-vw-audit foglalja magába meg a leánykákat skoda meg hasonló ide tartozik a M.A.N csoport is és számos egyéb terület. Nos ez néhány éve volt itt egy összeg milyen anyagi erőforrás felett rendelkezik ez az egyetlen cégcsoport. Nos a számok azt mutatták, hogy a v4 éves hazai össztermelésük nem fedné ezt az összeget.(hüledezős) Ha egyszer mindenki elkezdene nagy buzgón vonattal járni és kutya nem venné az autóikat akkor vonatjegyre sem lenne pénz 😂 Egyébként is egy vonat állomástól állomásig visz. 26 járműre fel kell ahhoz szállni, hogy a ccélpontba juss. Akkor már 1 busz ilyen tekintetben jobb. Az jó esetben lerak 200 méterre a céltől ha csak nem ép a bejáratába(kezeit széttáró)
A trendek azok, hogy ez ne így legyen. A hanyatló nyugaton eszméletlen mennyiségű pénzt lapátolnak a vasútba, mindenhol épülnek az új pályák, alagutak, modernizálják az épületeket, nagy parkológarázsokat építenek stb. Ezzel párhuzamosan az ára csökken. Az autózás meg drágul. Az üzemanyag egyre drágább lesz, a villanyautó eleve nagyon drága, és az új autók is egyre drágábbak. Szóval igyekeznek az embereket az utakról leterelni. Ilyen az is, hogy az ÖBB felkarolta a 60 éves éjszakai vonatokat és nagy csinnadrattával eladja sikertörténetnek, de az csak politikai húzás, sem gazdasági jelentösége nincs, sem sok utast nem érint...
Inikém pedig még találkozhattál is volna vele 😂 http://youtu.be/2U5BcTyX_PY
nem tudom mi lehet a látványosság egy kiskőrösben, pont ugyan olyan unalmas mezőváros mint az összes többi.
Petőfi??? PFFFF Másik 6 településsel is azonosítják, apropó morvaiék megtalálták már a részeges pilvax költőt? 😂
Na hagyjuk is Aranyt is nagykőrössel azonosítják ahhoz képest nagyszalontán született és élete 8 legrosszabb évét töltötte itt nálunk(fetrengős)
egyébként ha az a dóra jobb csaj lenne lehet megnéznék 1-2 műsorát de így nem(kezeit széttáró)
Egy átlagos milf(kezeit széttáró) Ilyenekért nem indítunk el tartalmakat(szemeit körbeforgató)
te szakmád ehhez én nem értek(kezeit széttáró) 17 éves korom óta autóval járok mindenhova ez már idestova 30 éve. Azóta nem láttam vonatot belülről sem pályaudvart. (kezeit széttáró) Szakközépbe 89-94 meg busszal jártam át ceglédre.Szerintem egész életembe 5 alkalommal nem voltam vonaton sem pályaudvaron.(kezeit széttáró)
Nem a nagyság a lényeg, a Bécsi főpályaudvar az mindössze 8 vágány. Ha Budapesten kineveznének egy Föpályaudvart, akkor a legideálisabb hely a mostani Ferencárosi rendezö lenne, vagy Kelenföld. Egyszerüen azon keresztül zajlik le a forgalom nagy része, ott áll meg a legtöbb vonat és ott van a legtöbb csatlakozási lehetőség is.
Dehogy hagyom. Egy bizonyos szint fölött nem megyünk egy bizonyos szint alatt. van itt pár izé, akik nem ütik meg az ember szintet. egyszerüen csak dolgok..még állatok sem...
na ezt én sem.(kezeit széttáró) Néhány éve volt rá törekvés. megszüntettek egy halom ilyen bizmutot. Asszem gyurkóék. Na volt ám ajvékolás(fejét fogó),. Hogy a 3 öregasszony hogyan tud most már átmenni az egyik faluból a másikba pletykálni. Asszem épen vityák hirdették meg annó a kampányukban, hogy Ők majd visszaállítják ezt a sok nélkülözhetetlen szerelvényt. Sajnos vissza is állították. Most meg nincs pofájuk leszerelni őket.
hát akivel eddig összeszólalkoztál akkor mindenkit blokkolsz(vigyorgós) Hagyjuk szerintem ezeket a blokkolgatásokat,(legyintős) olyan élvezettel olvasom ahogy vitatkoztok a vasutakról, ahhoz képest, hogy az itteniek közül rajtad kívül nem utazik rajta senki, te is csak a munkádból adódóan(fetrengős)
Hát ha ezekkel a képekkel arra akarsz utalni, hogy egy kicsit le van pattanva az állomás és igényelne némi karbantartást én megértem(kezeit széttáró) Csak nincs ráérő ember mert az állami beruházásos építkezések magántulajdonú kastélyokra koncentrálódik. Tiborcz Úr meg ilyesmi. Ha már az összes kastélyt megvették bagóért és mind felújult közpénzen majd szóba kerülhet valamikor a kelenföldi P.U is(fetrengős)
Ahhoz nagyon meg kellene drágítani az autókázást kivetni autónként 1500 euró különadót és akkor ez a probléma meg lenne oldva, ha közben nem dőlne össze a világgazdaság autógyártás híjján(fetrengős) szerintem ez a személyszállítós vonatozás öngólgyanús (szemeit körbeforgató)
Egyszer valaki idelinkelte az audi gyár összteremlését. Ugye nem csak a porshe-vw-audit foglalja magába meg a leánykákat skoda meg hasonló ide tartozik a M.A.N csoport is és számos egyéb terület. Nos ez néhány éve volt itt egy összeg milyen anyagi erőforrás felett rendelkezik ez az egyetlen cégcsoport. Nos a számok azt mutatták, hogy a v4 éves hazai össztermelésük nem fedné ezt az összeget.(hüledezős) Ha egyszer mindenki elkezdene nagy buzgón vonattal járni és kutya nem venné az autóikat akkor vonatjegyre sem lenne pénz 😂 Egyébként is egy vonat állomástól állomásig visz. 26 járműre fel kell ahhoz szállni, hogy a ccélpontba juss. Akkor már 1 busz ilyen tekintetben jobb. Az jó esetben lerak 200 méterre a céltől ha csak nem ép a bejáratába(kezeit széttáró)