hogy értsd itt mind utcai motoros Egyik sem olyan nagy spíler mint amilyennek beállítja magát Közúton mennek szezononként 3-5 ezer km-ert. (jó esetben) Tempó az nincs mert hegyekben kanyarognak meg nézelődnek Nem vagyok egyáltalán biztos benne, hogy mindenki ülte már a saját paripáját végsebességen A legtöbb motorral eltöltött idejük, fagyizóba meg palacsintázóba járni vele talptól fejbúbig beöltözve divatos motoros bőrruhába Arra is mérget vennék, van közöttük olyan is amelyiknek púpos is van
Talán van 1-2 kivétel amelyik látott már belülről is ringet nem csak elmotorkált mellette de rendszeres ringjáró egy sincs közte aki ott baszilja el az összes hétvégéjét ahol tényleg szerezhetne tudást és tapasztalatot ellenőrzött biztonságos(abb) körülmények között. Utcán senki nem fogja tudni megtanulni a határait és nem is lehet motorozni úgy, hogy bárki bármit érdemben észrevenne a motorján lévő adott gumijáról. Egyszerűen nem használják úgy a motort, hogy legyen vele tapasztalásuk. Az ilyen gumin való vitatkozások mind internetes tesztekre alapulnak. Ebből jönnek ezek a dumák, hogy a mislejn szar mert elcsúszik és nincs átmenet sem vagy, hogy a dunlop az istenkirály, mert azt már 20 éve frenkizik. Hidd el a jelenlévők közül mindenki csak a tesztekből okos nem a saját tapasztalásából
Hát hogy ne. Vagy amikor azt hiszed hogy vért izzadnak, akkor az
A.) Nem teszi csak ilyen az üléspozíció amit te látványosnak ítélsz meg.
B.) Full amatőr mögött mentél
Gyere ki Kakukcsra, azt lássuk mit tudsz a nagyotmondáson kívül. Neked való pálya mert kifejezetten lassú, technikás, még Simsonnal is jó köridőket mennek ott a jó pilóták, és a nagy erő nem igazán előny.
Én azt csináltam hogy kimentem pályára, ott lerongyoltam a peremét egy átlagos köridővel, aztán amíg a gumi rojtok láthatóak, addig nincs vita a parkolókban, senki nem firtatja a 2cm majrémat, a sok okostóni meg már nem meri firtatni (a szemembe) hogy miért van az gumi talpasra kopva és miért olyan mély a barázda a szélén
Én készséggel elismerem hogy Levi jobban megy. Fiatal, jó reflexek, gumi csontok, a fiataloknak járó hallhatatlanság kártyája is megvan még. Az ő korában még én is peremig döntöttem Lepencén még Simsonnal para és erőlködés nélkü, de most már gyáva és félős vagyok.
Szerintem azt egy egyszerű utcai motoros soha nem tudja meg, hogy egy adott gumi mennyire jó, legfeljebb azt veszi észre, hogy miben és mennyire rossz...
A határait elég ritkán feszegetjük, meg be is szarunk tőle, ha mégis előfordul..
Viszont ha hidegen még merev, csúszós, vagy zajos, stb, azt azért észre lehet venni. Na meg rettenetesen sokat változtak a gumik...amiken a 90-es években jártunk...hát összehasonlíthatatlan...
Kemping
Ismerős lakókocsi buzi, ha mennek bárhová akkor avval mennek, mindegy hogy Tisza tó vagy Adria
4 gyerek anyuci+ apuci szóval 6 személy
Legutóbbi Adria lakókocsiban vagy 300al volt több mint apartmanban
10 éve még olcsóbb volt a kemping de mostanában már drágább
Akkor érné csak meg ha pár naponta máshol alszanak mert nem kell annyit cuccolni pakolni
Mint amikor apám elhatározta hogy megtanul hegedülni
Talán van 1-2 kivétel amelyik látott már belülről is ringet nem csak elmotorkált mellette de rendszeres ringjáró egy sincs közte aki ott baszilja el az összes hétvégéjét ahol tényleg szerezhetne tudást és tapasztalatot ellenőrzött biztonságos(abb) körülmények között. Utcán senki nem fogja tudni megtanulni a határait és nem is lehet motorozni úgy, hogy bárki bármit érdemben észrevenne a motorján lévő adott gumijáról. Egyszerűen nem használják úgy a motort, hogy legyen vele tapasztalásuk. Az ilyen gumin való vitatkozások mind internetes tesztekre alapulnak. Ebből jönnek ezek a dumák, hogy a mislejn szar mert elcsúszik és nincs átmenet sem vagy, hogy a dunlop az istenkirály, mert azt már 20 éve frenkizik. Hidd el a jelenlévők közül mindenki csak a tesztekből okos nem a saját tapasztalásából
Ma reggel ezzel a hozzászólással akartam nyitni:
Srácok, nem akarok most visszaolvasni, nem tudom mi volt a téma, de nem tudtok javasolni egy jó gumit?
én...izé, hallottam hoyg állítólag így csinálják
Egyébként a hang képezhető, nem feltétlen veleszületett adottság, de az kemény meló.
A.) Nem teszi csak ilyen az üléspozíció amit te látványosnak ítélsz meg.
B.) Full amatőr mögött mentél
Gyere ki Kakukcsra, azt lássuk mit tudsz a nagyotmondáson kívül. Neked való pálya mert kifejezetten lassú, technikás, még Simsonnal is jó köridőket mennek ott a jó pilóták, és a nagy erő nem igazán előny.
Én készséggel elismerem hogy Levi jobban megy. Fiatal, jó reflexek, gumi csontok, a fiataloknak járó hallhatatlanság kártyája is megvan még. Az ő korában még én is peremig döntöttem Lepencén még Simsonnal para és erőlködés nélkü, de most már gyáva és félős vagyok.
A határait elég ritkán feszegetjük, meg be is szarunk tőle, ha mégis előfordul..
Viszont ha hidegen még merev, csúszós, vagy zajos, stb, azt azért észre lehet venni. Na meg rettenetesen sokat változtak a gumik...amiken a 90-es években jártunk...hát összehasonlíthatatlan...
A hiba ott van hogy aki nem tud énekelni de szeret
Ismerős lakókocsi buzi, ha mennek bárhová akkor avval mennek, mindegy hogy Tisza tó vagy Adria
4 gyerek anyuci+ apuci szóval 6 személy
Legutóbbi Adria lakókocsiban vagy 300al volt több mint apartmanban
10 éve még olcsóbb volt a kemping de mostanában már drágább
Akkor érné csak meg ha pár naponta máshol alszanak mert nem kell annyit cuccolni pakolni