Az enyém pont ilyen (színben, felszereltségben is) csak ezek a képek voltak most "kéznél". Gyönyörű! Hát ha még hozzá tesszük, hogy ez az egyik legolcsóbb autógyártó legolcsóbb modelljének a - majdnem - fapados változata....
Jó hát. A váltó durung egy japóhoz képest, de vált. A kuplung "cserélni kéne" stádiumban van 3 éve, de ez nem zavart abban, hogy 4-5 1500+ km-es túrát megcsináljak vele
A többit meg megjavítottam, most már jó, mit törődjek vele? Nincs hibátlan gép, másiknak meg más baja van, ezek viszonylag egyszerűek voltak.
az én boxeremben:
- váltó az működik, de elég szar kapcsolni, nehéz és hangos
- kuplungot cserélnem kéne, már 3 éve úgy járok vele, hogy csúszik nagy terhelésen
- jeladót 2 éve cserélnem kellett
- első gumi fékcsövet is, olasz túrán
....de menni meg tényleg jó vele
Az Africa alkalmasabb terepre.
Meg a stílusomat sem szereti a bömbi hajtásrendszere!
Bakancslista volt egy boxer, kipipáltam.
Menni nagyon jó volt vele, de van pár gyengéje.
Váltó, kuplung, főtengely jeladó, fékcső.
Monsdjuk van ebből egy kurvajó bordóspiros.Az szerintem szebb és autentikusabb lenne.
erre még kölcsönt is érdemes felvenni
A többit meg megjavítottam, most már jó, mit törődjek vele? Nincs hibátlan gép, másiknak meg más baja van, ezek viszonylag egyszerűek voltak.
Hogy a te stílusodban reagáljak !
- váltó az működik, de elég szar kapcsolni, nehéz és hangos
- kuplungot cserélnem kéne, már 3 éve úgy járok vele, hogy csúszik nagy terhelésen
- jeladót 2 éve cserélnem kellett
- első gumi fékcsövet is, olasz túrán
....de menni meg tényleg jó vele
Meg a stílusomat sem szereti a bömbi hajtásrendszere!
Bakancslista volt egy boxer, kipipáltam.
Menni nagyon jó volt vele, de van pár gyengéje.
Váltó, kuplung, főtengely jeladó, fékcső.
meglepően még a gumi sem csúszkált