Te nem mész el szavazni, majd a hülye elmegy, sőt tolakszik, és odaválaszt Neked olyanokat, hogy a másikat a fal adja?!!? Miközben meg Te otthon utálkozol! Gondold át ezt a dolgot.
Karigeri ha akarna sem fog tudni semmi értelmeset csinálni, mert a narancs dinasztia lekorlátozza, hogy aztán lehessen ugatni, hogy bezzeg a karigeri semmit nem csinált. Egyszerű ez, csak mi szívunk miatta.
Mire minden villanyos lesz, azok sem lesznek gyorsabbak, meg be lesz tiltva a vezetés, akkor egy régi 2T ellen esélyük sem lesz meg az MZ árkon bokron elmegy, ez is úgy került hozzám hogy az előző tulaj túl sokszor lépett meg a rendőrök elöl és már ismerték a motort
Lényegében igen
Szerencsére nekem csak pár sarkot kell menni hazáig, azt ki lehet bírni, de inkább a 4-es bevezetőn megyek ha tehetem, az jobb.
Legalább 10 éve ígérgetik a felújítást, egyszer ki is volt táblázva, aztán szartak rá, a táblát meg ellopták, karigeri alatt meg esélytelen lesz. Szerintem eleve azért nem csinálták meg mert itt mindig balos vezetés volt, aztán a Fidesz azokat nem támogatta, karigeri támogathatná, de az meg hülye hozzá hogy értelmes dolgot csináljon.
Szoci motorok és a menekülés...azért vannak neked is elméleteid a világról.
Kezdjünk el valami gépet a télen, nekem a Gilera fix projekt, már nem akarom tovább tologatni. Hozom fel és építem össze, beszereztem benzin szivattyút, relét, minden bizbaszt hozzá. Elmúlt 31 éves és 100%-ban eredeti, megér egy próbát.
Ha nagyon akarom be tudom indítani, talán még a műszaki vizsga is menne, csak pár dolog már nem volt EU konform rajta ami 20évig a kutyát sem zavart, azt kéne lecserelni.
Viszont olajat tényleg többet eszik mint az MZ szerintem egy szelepszár szimering csere meg gyűrűzés ráférne, de iszonyat lehasználtam, nem éri meg a fáradságot. OT-ra esélye sincs. TS-nek még van esélye. Ha nagyon unatkozok nekifutok annak.
ETZ viszont 20LE és emeli az elejét a gázra, annyira le van könnyítve a főtengely igaz közúton használhatatlan mert alul meg semmi erő, pont ezért jó menekülő járműnek, és soha nem volt papírja, így lenyomozhatatlan
Nekem is 300eKm-nél még gyári kompressziót tudott a Fastra, és a katalizátor is hibátlanul működött. Olajat nem fogyasztott. Hozta a kibocsájtásban a gyári értékeket...ár ugye nekem nem volt még benne EGR. Szerintem a mai autókat az bassza szét idő előtt.
Elbukdácsolok én is bárhol bármivel, csak nekem a keresztbordák nagyon be vannak csípődve. Azokat utálom a legjobban. Párszor bementem melózni motorral, de a kelet pesti rész nagyon ergya.
a corsában is volt
ugyanolyan mint aki a g astra motorban csak a dugó nézett másfelé
megfájdult a derekam a toyotában, az astra sokkal kényelmesebb nekem
Szerencsére nekem csak pár sarkot kell menni hazáig, azt ki lehet bírni, de inkább a 4-es bevezetőn megyek ha tehetem, az jobb.
Legalább 10 éve ígérgetik a felújítást, egyszer ki is volt táblázva, aztán szartak rá, a táblát meg ellopták, karigeri alatt meg esélytelen lesz. Szerintem eleve azért nem csinálták meg mert itt mindig balos vezetés volt, aztán a Fidesz azokat nem támogatta, karigeri támogathatná, de az meg hülye hozzá hogy értelmes dolgot csináljon.
Kezdjünk el valami gépet a télen, nekem a Gilera fix projekt, már nem akarom tovább tologatni. Hozom fel és építem össze, beszereztem benzin szivattyút, relét, minden bizbaszt hozzá. Elmúlt 31 éves és 100%-ban eredeti, megér egy próbát.
Viszont olajat tényleg többet eszik mint az MZ szerintem egy szelepszár szimering csere meg gyűrűzés ráférne, de iszonyat lehasználtam, nem éri meg a fáradságot. OT-ra esélye sincs. TS-nek még van esélye. Ha nagyon unatkozok nekifutok annak.
ETZ viszont 20LE és emeli az elejét a gázra, annyira le van könnyítve a főtengely igaz közúton használhatatlan mert alul meg semmi erő, pont ezért jó menekülő járműnek, és soha nem volt papírja, így lenyomozhatatlan