Nekifutok ujból,nem dráma a pesti út,van ilyen is,olyan is.Mentem már mindenhol.Ausztriában is van szar,meg jó is.
Általában a nagy forgalmú főközlekedési utak a völgyekben jók,de ahogy a semmi közepén a hegyekbe érsz és két krákogásnak hangzó nevű falut összekötő útra érsz lesz az szar is,a digó dolomitokról ne is beszéljünk.
Simán eljárok mindenhol.
Sőt,alcsutdoboz-etyek kiválló GP pálya.
Mexás gyújtással és 12 alvilági lóerővel bamkot rabolni...neked se lesz unalmas nyugdíjas korod.
Amúgy az öreg Hondát el ne add, azt meg kell menteni, feltámasztani. Főleg, hogy akkor el is kell kérnem egy körre.
Én novemberben lerakom az Aprilia-t és kezdem a Gilera-t összeépíteni OT-s vizsgára.
Még a régi Hondát kéne elkoptatni valahogy, de sajnálom. Egyben szart sem ér, alkatrészenként még talán, csak arra meg nincs türelmem.
A két MZ-t viszont megtartom. Majd amikor már csak villannyal lehet közlekedni az utakon, és a rendőrség szoftveresen tudja tiltani a járműveket, jók lesznek azok még bankrabláshoz a megszakítós gyújtásukkal
Nekem se volna ekkora hangom a témában, ha a maffia Thalia több olajat enne, mint benzint. De a viharvert külső egy patika motorblokkot takar, így jogom van szekálni azokat, akik miatt köhögök.
Egytől már szerencsére megszabadítottalak, jó deal volt. Városon kívül persze, hogy kevés a 125-250. De amúgy próbáljátok ki a Benelli TRK 251-est, botrányosan jó városi motor. Magas, puhán rugózik, kellően erős és szinte semmit nem fogyaszt, zseniális.
Mikor az amúgy értelmes dimenziókkal és futóművel rendelkező motoromat is a kanyar közepén lévő keresztbordák elkezdik elpattogtatni vidéki utakon is, akkor azért eszembe jut, hogy ebben az országban genetikailag kódolva vagyunk a fosrakás utak készítésére...
Betapad újra az abroncs, oké, de ettől még a bolygó összes országában nincs annyi keresztborda, mint nálunk.
Az "elmaradottnak" gondolt horvát, bosnyák és montenegrói utak is sokkal jobbak, a nyugati világ útjait direkt nem akartam ide írni.
Kisendurók valóban nagyon jók a városi közlekedésre, jobb mint a Hondám, de városon kívül már gyenge, és nem akarok két motort tartani, van elég lomom így is
Általában a nagy forgalmú főközlekedési utak a völgyekben jók,de ahogy a semmi közepén a hegyekbe érsz és két krákogásnak hangzó nevű falut összekötő útra érsz lesz az szar is,a digó dolomitokról ne is beszéljünk.
Simán eljárok mindenhol.
Sőt,alcsutdoboz-etyek kiválló GP pálya.
Amúgy az öreg Hondát el ne add, azt meg kell menteni, feltámasztani. Főleg, hogy akkor el is kell kérnem egy körre.
Én novemberben lerakom az Aprilia-t és kezdem a Gilera-t összeépíteni OT-s vizsgára.
A két MZ-t viszont megtartom. Majd amikor már csak villannyal lehet közlekedni az utakon, és a rendőrség szoftveresen tudja tiltani a járműveket, jók lesznek azok még bankrabláshoz a megszakítós gyújtásukkal
Grandcsirkét nem tudom, lehet valami BurgerKing menü neve
Betapad újra az abroncs, oké, de ettől még a bolygó összes országában nincs annyi keresztborda, mint nálunk.
Az "elmaradottnak" gondolt horvát, bosnyák és montenegrói utak is sokkal jobbak, a nyugati világ útjait direkt nem akartam ide írni.
A
T
Y
I
A
D
Í
Z
E
L