itt vidéken nem olyan könnyű váltani
és úgy kb szart a fosra lehet csak cserélni
nőknek meg még szarabb a helyzet
a többségét ami 20km belül van egész jól ismerem
Még mindig nem teljesen tiszta ez nekem. Egy sportmotoron előre erőltetett testhelyzetben, csuklón támaszkodva, pattogva birkózol a Bp-i forgalommal. Nemrég kipróbáltam városban is 700-as V2-es enduro-t és baromi jó volt, nem kellett a sor4 hűmmögésére várni, azonnal volt nyomaték (ha már a fürgeségről van szó) és mellette magasan, kényelmesen ülök és a kátyúk meg keresztbordák teljesen elfelejtődnek, mert a motor kirugózza.
Egyszerűen nem látom, hogy milyen fizikai paraméterben lehet jobb egy 650-es sor4 sportmotor a fővárosba, mint egy 500-800 közötti enduro.
Bizony és egyszer csak volt munkád, nincs munkád. Mint fiatal, ebben voltam párszor. Volt egy cég, ahonnan nyugdíjba akartam menni, de 2.5 év adatott csak meg ilyen idióta cégvezetési döntések miatt.
Azóta nem bízom semmilyen munkában és letelepedni sem merek emiatt.
Azért az igaz hogy egy jó diesel mögött nem kell lezárnom a szellőztetést, de sajnos ez ritka. Városba beérve csak belsőkeringetésen tudok menni, mert mindig akad egy koromgyár előttem.
Neked kaotikus, nekem van benne rendszer.
Annyira nem nehéz meg magyarázni. A pattogós futómű kényelmetlen csak, viszont a mozgékonyság és a kis méret hasznos.
Ha kényelmet akarok arra ott a kocsi
Az kis kifújt hegyilevegő mára már károsabb mint egy diesel. Csak ezt nem hangoztatják, a közelmultban volt egy valóskörülményes teszt a benzineseknél(ez valahogy mindig kimaradt).
Ahogy F2 is írja, a fiatal korosztályt még dobálják ide-oda.
Csak egy példa, míg a melósokra alapvetően mindig szükség van, addig például egy mérnököt simán elküldenek, ha a cég irányítása olyan döntést hoz, hogy a saját mérnöki állományt teljesen felszámolják, mert nekik jobban megéri küldős mérnöki irodáknak kiadni a munkákat, mintsem belsős emberekkel megcsináltatni.
Ez a divat manapság...
Na azt sem engedném, hogy 500nm-nél kisebb telkek legyenek. Ezeket az ikerházakat be kéne tiltani, csak ugye az építési próbálkozók ezt szeretik, mert azon nagyobbat tud akasztani.
Jaaaa hát úgy könnyű, hogy ilyen közel van a melóhely. Csak a világ változik, átlag 3 évnél többet csak a szerencsések töltenek egy adott munkahelyen.
Emiatt nem merünk letelepedni sem, menni kell városról városra a munka után. Ha a szüleimnek nem lenne kertes háza, nemtom hol tárolnám a cuccaim.
Itt van pár ellentmondás. Azt fizikai alapokon nehéz lenne megmagyarázni, hogy a fővárosi utakon jobb egy pattogós sportmotor, mint egy túraenduro, amin még magasabban is ül az ember...
Erről már volt itt szó, hogy úgy érzed irányítod a magad környezetét a forgalomban, de a rutin csak egy bizonyos ideig véd meg. Simán kivasalhatnak így is és ott nem ment meg a rutin, de soha ne történjen ilyen. Csak a túlzott magabiztosság egy kaotikus közlekedési morálú és rendszerű nagyvárosban nem véd meg mindentől.
2002-es, 2,5 TD Hiace-m van, 420000km-el, a múltkor álltam mögötte miközben járt a motor s nem éreztem semmit.
Aztán kíváncsiságból beálltam a haver 1 éves boxere vagy mi a hátam az, mögé s majd megfulladtam, aztán kipróbáltam ugyanezt az insigniája mögött is és ott is szörnyű bűz volt.
és úgy kb szart a fosra lehet csak cserélni
nőknek meg még szarabb a helyzet
a többségét ami 20km belül van egész jól ismerem