Na, miután 3-an is elmondtuk a tuti megoldást, van még1: rendes autót kell venni a BMW-ben nem nyüszög, ha csak beállsz vele a kertben, meg ha elindulsz, akkor is csak kb. 50-100 m után, attól függően, mennyire gyorsítasz... valami intelligensebb vezérlése lehet. A Sudzuki visít, ahogy megmozdul az autó...
"Nem utolsó szempont, az elektroncső hőt fejleszt, és öregszik," és van benne 60 kg transzformátorvasmag! A modernebbekben a hálózati feszültséget egyenirányítják szűrik, majd csinálnak 250V /40 kHz-et és ahhoz nem kellenek simítani a bazi Elkó-k! A 2KW-os transzformátor 2,6 kg. Épp most van szándékomban átalakítani egy hegesztőtranszformátort 12,6V 250 A egyenáram leadására, Csak még nem tudom mennyire fogja bírni a kis feszültséget, a diódahíd-ja (Graetz) mert csak 12,6V-lesz a 30V körüli hegesztőfeszültség helyett.
Nekem jó a meglevő kipróbált szerkezet! Kb 20 éve, nagyon halkan hallottam a hálózati 50-Hz-t, sikerült hozzájutnom jó minőségű(nem kínai) elkók-hoz, akkor kicseréltem ezeket, és azóta semmi gond vele! Vannak nagyon jól tanuló unokáim, ha van felesleges pénzem, rájuk költöm.
pedig a vásárló akakít mindent
ha a 600 forintos teszkós párizsit veszi a többség akkor abból lesznek hegyek, ha a 3 ezres kézműves kolbászt veszik akkor abból lesz sok
lehet terelni a népet de végül mindig a vásárló dönt
az a jó a multinak hogy tudja mit dönt akár már azonnal is
De én nem állítottam az ellenkezőjét annak amit írsz, nem kell meggyőznöd.
De egyet kifelejtettél: az erő a multinál van, ő úgy alakítja a vásárlási szokásokat, ahogy akarja, jobban mint a nyugdíjasok vagy bárki. Ha azt csinálja, hogy csütörtök az akciós fordulónap akkor a nyuggggger akkor fog menni csapatostól és nem pénteken. Akkor majd a piacra megy. Vagy a reumafürdőbe vagy hová.
Felejtsd el, hogy a vásárló alakítja a vásárlási szokásokat.
sokat számit ki mit mikor vesz
pl mikor van nyugger zóna városi-vidéki higy vásárol stbstb
4-5 év alatt renek kis adatbázis jön össze
ha csak 5% plusz összejön ebből akkor már nagyon megérte
és tuti összejöm mert így sokkal kiszámíthatóbb a rendelés
pl volt pék ismerős a teszkóban ott mindig ki volt adva mikor mit kell sütni és mennyit
más volt a hétköznap más a hétvége reggel-este fizetés-segély napok stbstb
azt mondja hihetlen kevés hulladék volt amit esténkénk ki kellett dobni
kurva idegesito ha beulsz fordul a kerék és nyávog
engem ne sürgessen senki
pl haver seat kocsija csak 20 km/h felett nyivákolt
Vagy a helyére dugsz valamit
sikerült kikapcsolni a toyota biztonsági öv hangjelzését
kibsszott idegesítő volt
A tudatos emberek ritkán vannak annyian, hogy ráhatással bírjanak az eseményekre.
ha a 600 forintos teszkós párizsit veszi a többség akkor abból lesznek hegyek, ha a 3 ezres kézműves kolbászt veszik akkor abból lesz sok
lehet terelni a népet de végül mindig a vásárló dönt
az a jó a multinak hogy tudja mit dönt akár már azonnal is
De egyet kifelejtettél: az erő a multinál van, ő úgy alakítja a vásárlási szokásokat, ahogy akarja, jobban mint a nyugdíjasok vagy bárki. Ha azt csinálja, hogy csütörtök az akciós fordulónap akkor a nyuggggger akkor fog menni csapatostól és nem pénteken. Akkor majd a piacra megy. Vagy a reumafürdőbe vagy hová.
Felejtsd el, hogy a vásárló alakítja a vásárlási szokásokat.
pl mikor van nyugger zóna városi-vidéki higy vásárol stbstb
4-5 év alatt renek kis adatbázis jön össze
ha csak 5% plusz összejön ebből akkor már nagyon megérte
és tuti összejöm mert így sokkal kiszámíthatóbb a rendelés
pl volt pék ismerős a teszkóban ott mindig ki volt adva mikor mit kell sütni és mennyit
más volt a hétköznap más a hétvége reggel-este fizetés-segély napok stbstb
azt mondja hihetlen kevés hulladék volt amit esténkénk ki kellett dobni