Mi az a geriland és a grandcsirke?
Az utak meg tényleg fosrakások és itt városban egy 125-250-es 1-2 hengeres kis enduro is tökéletes.
500-tól felfelé mindenre jó minden motor, ez így van.
Még mindig ne katalóguskodj.
Túldimenzionálod az utakat is,és a motorok képességeit is.
Az utakat sokkal szarabbnak fested le a motorokat meg kevésbé jónak.
Egy átlag 650-es sor4-el simán lehet élni akár még gerilandon is.
Nem kell a dráma.
Ha igen vegyél egy grandcsirkét.Ballonos gumikkal.
Ez lehet egy ázsiai vagy z generációs európainak szemet gyönyörködtető,de tuti nem a "széttéplek ha nem takarodsz az utamból" életérzést erősíti.
Márpedig a suv-ot azé veszik.
Inkább a mackópajtással kéz a kézben megyünk a naplementébe,genderként.
csréltem dpf nyomásjeladót is már akkor, bár az jó volt... itthon 48e Ft, kintről 14e Ft futárral.... a dpf hőmérséklet jeladóm elszállt a dpf-el együtt (hidegen is 300-400 fokot mutatott), az 22e Ft volt koreából szállítással, itthon 64e Ft... gyári alkatrész
Pont a hasznos, városi üzemi tartományban sokkal nyomatékosabb egy 650-750-es V2, mint ugyan ez a sor4. 3000-6000 között. 6000 feletti fordulat meg nettó felesleges pazarlás egy motoron a városban.
Most a cimborám 700-as V2-eséről írtam, de az enyém is 1-2-ben a városik forgalomban 2000-es fordulaton is eldürrög, ha kell. Alapvetően a sok apró henger miatt ugyan nem ráz a tiéd, de annak a főtengelye sem szereti az alapjárat körüli motorozást.
Mindig jössz ezzel a forgalmi ritmus értéssel, mi ezen a bonyolult? 2-3 motorozás a fővárosban aztán ki lehet tanulni, ennyi az egész.
Csakhogy az idiótákat nem fogod tudni mindet kivédeni, bármennyire is azt gondolod, hogy "uralod" a forgalmat. Ilyen mértékű forgalomban pedig hatványozott a bolondok esélye.
azért csak oda lyukadunk ki higy a gázas f astra a leg környezet kímélőbb jármű
a co szinte mérhetlen. de a többi kacat is olyan közel áll a nullához hogy egy leállított dízel is többet bocsájt ki
Jobb a kibocsátása a faszt.... csak más a kipufogó gaz összetétele, de nehogy azt mond már, hogy a benzines hegyi levegőt pufog ki ha a nitrogén oxidot nézzük, akkor valóban jobb, ha meg az aromás szénhidrogéneket akkor meg sokkal jobb... rákkeltőnek meg mindkettő rákkeltő.... nem nyom ki kevesebbet a benzines sem...
Dehogynem picsogok! Vegyen mindenki Teslát!!!
Benzinesnek még mindig nagyságrendekkel jobb a kibocsájtása, a dieselek meg csak néha tudnak tiszták lenni, de ugyan úgy csalnak továbbra is. Persze mivel kiskaput használnak ki, ezért nem törvénytelen, de nem olyan rózsaillatú az a diesel mint ahogy eladják. https://villanyautosok.hu/2020...
Azonnali nyomatékon azt érted hogy 3500 alatt ne engedjem rá a kuplungot mert szétesik a főtengely, vagy csak lefullad az 1000-es motorod?
Én alapjárattól tudom használni a motort, tudok finoman menni, ha meg menni akarok akkor arra ott a váltó, és nem kell várni.
Amúgy félsz a városban, nem érted a ritmusát, a rendszerét, persze hogy nem érted miért jobb nekem a sor4
Nincs ezzel baj, azzal motorozol amivel neked tetszik, de nekem ez tetszik.
Ügybiz
Megy itt a nagy hiszti.... a benzines autok kipufogógáza is tele van rákkeltő aromás szénhidrogénekkel, azért meg nem picsogtok
Teszem hozza, hogy dpf-t kellett cserélni a 14 éves KIA-n, természetesen nem gyári került rá 2800 USD-ért, hanem egy nemet utángyártott, németből 150 EUR-ért (itthon uez 170e Ft ). Nos füstölni sosem füstölt, most sem, de hidegen lehet érezni a kesernyés dízel szagot, erősebb mint a benzinesek katalizátor szaga...
Gyári DPF-el ilyen nem volt....
Az utak meg tényleg fosrakások és itt városban egy 125-250-es 1-2 hengeres kis enduro is tökéletes.
500-tól felfelé mindenre jó minden motor, ez így van.
Túldimenzionálod az utakat is,és a motorok képességeit is.
Az utakat sokkal szarabbnak fested le a motorokat meg kevésbé jónak.
Egy átlag 650-es sor4-el simán lehet élni akár még gerilandon is.
Nem kell a dráma.
Ha igen vegyél egy grandcsirkét.Ballonos gumikkal.
Márpedig a suv-ot azé veszik.
Inkább a mackópajtással kéz a kézben megyünk a naplementébe,genderként.
Mindig jössz ezzel a forgalmi ritmus értéssel, mi ezen a bonyolult? 2-3 motorozás a fővárosban aztán ki lehet tanulni, ennyi az egész.
Csakhogy az idiótákat nem fogod tudni mindet kivédeni, bármennyire is azt gondolod, hogy "uralod" a forgalmat. Ilyen mértékű forgalomban pedig hatványozott a bolondok esélye.
a co szinte mérhetlen. de a többi kacat is olyan közel áll a nullához hogy egy leállított dízel is többet bocsájt ki
Benzinesnek még mindig nagyságrendekkel jobb a kibocsájtása, a dieselek meg csak néha tudnak tiszták lenni, de ugyan úgy csalnak továbbra is. Persze mivel kiskaput használnak ki, ezért nem törvénytelen, de nem olyan rózsaillatú az a diesel mint ahogy eladják.
https://villanyautosok.hu/2020...
Én alapjárattól tudom használni a motort, tudok finoman menni, ha meg menni akarok akkor arra ott a váltó, és nem kell várni.
Amúgy félsz a városban, nem érted a ritmusát, a rendszerét, persze hogy nem érted miért jobb nekem a sor4
Nincs ezzel baj, azzal motorozol amivel neked tetszik, de nekem ez tetszik.
Megy itt a nagy hiszti.... a benzines autok kipufogógáza is tele van rákkeltő aromás szénhidrogénekkel, azért meg nem picsogtok
Teszem hozza, hogy dpf-t kellett cserélni a 14 éves KIA-n, természetesen nem gyári került rá 2800 USD-ért, hanem egy nemet utángyártott, németből 150 EUR-ért (itthon uez 170e Ft ). Nos füstölni sosem füstölt, most sem, de hidegen lehet érezni a kesernyés dízel szagot, erősebb mint a benzinesek katalizátor szaga...
Gyári DPF-el ilyen nem volt....