Ez amúgy annyira nagy szegénységi bizonyítványt állít ki az ilyen gondolkodású emberekről.
Nem szeretnék közétek tartozni....
Kik közé te barom? MINDEN diáknak ez van...na jó..80%-nak. Az átlagemberek közül meg minden negyediknek,ha az öregeket kivesszük kb minden harmadiknak.
Az ilyen gondolkodású emberek hiszik csak ezt mint te. Mint az óráról is pl. Valószínű hogy pont te meg az ilyenek járkálnának a kezükben a telefonjukkal,mert ilyenen gondolkodsz most is. MI meg leszarjuk. A zsebemben van és egy szar telefon csak a szememben. Semmit nem tulajdonítok neki,mert csak egy használati eszköz. Ti meg összesúgtok és megremegtek ha láttok egy szaros telefont vagy egy órát? Esküszöm nem tudom megmondani a haveri körömben kinek milyen a telefonja baszod. Kuuuuurvára leszarom!
Nektek ez tényleg ennyire nagy szám hogy ebben méritek az embert? Nagyon nagy baj lehet srácok ha még tényleg itt tartotok és így gondolkodtok.
Ez annyira vicc...el sem hiszem.
Én meg nem akarok ilyen emberek közé tartozni...ennyire buta és kispályás szánalmas hülyék közé.
Mint egy 6 éves gyerek....bazdmeg!
Még a legutolsó cigány purdé is iphone-nal rohangál,mert az "menő",és pont ettől lett gagyi a rohadt alma.Olyan mint az ML Merci,jól néz ki nem rossz autó,de a 90%-ában retkek ülnek.Innentől kezdve épeszű ember nem akar ilyen autót.Ettől függetlenül nekem nincs bajom a iphone-al,azt leszámítva hogy ennyit nem ér.De hát ez meg legyen annak a dolga aki képes annyit kidobni érte.
Köszi, azon vagyunk
A kis bokorugrójával ment már "terepen" több, mint 2 ezer kilométert az elmúlt 2 évben, de azért még a héten együtt megyünk néhány kört, hogy lássam, hogy viselkedik forgalomban. Aztán meg nyugodtan aggódhatok az anyjával együtt
Hát én úgy vagyok ezzel, hogy kb. 10 éve tudom, hogy az a legjobb telefon - de mégsem veszek, mert véletlen sem szeretnék (látszatra sem) közétek tartozni
IPad-em volt sokáig évekkel ezelőtt, azt szerettem, de csak itthon használtam. A tűéles képe miatt jobb volt rajta olvasni, de mára már a droidos AMOLED is tudja.
Az usákok meg még mindig locsolják a truckokba, bár az utóbbi évtizedben ott is látszik némi szarrágás de náluk, ha szorul a hurok, és nincs elég olaj, mennek és elfoglalnak valami arab országot, ahol sok van
Régen? Most is annak számít... bizonyos körökben meg ez a minimum Látod, neked is az van Amúgy meg baxxák meg nyugodtan a 450 ezres telefonjukat, legelőször az, aki éjfélkor sorbaáll az íbót előtt, hogy másnap ő legyen az elsők közt, aki megkapja
A járműtulajokat a legkönnyebb szívatni. Kicsik, halk a hangjuk, az autó kell, zseton mindig akad rá... A másik, amit nem értek, hogy a föld lakosságának tizedét (se) adó EU fogja megmenteni a bolygót. Aha.
írja, hogy már az intézmény évek óta nem látja el a funkcióját. Kelet-Európai egyezményről beszélünk vagyis kb. balkán
Gondolom már nem összeegyeztethető a nyugatival. Magyarország ugye elméletileg élen jár a környezetvédelembe(legalább is ezt hangoztatják) nyilván ez inkább abból fakad, hogy nálunk az ipar még mindig a béke segge alatt van egy nyugateurópai országhoz képest innen az egy főre jutó jó mutatók nem máshonnan
egy repülő egy középkategóriás használt autó ára. Nem megvenni kunszt, hanem fenntartani.
Anno én is nézegettem ilyen cseszna 182-őket, de utána jártam és horror a fenntartása.(szerviz, tárolás, vizsgák, rep illeték, stb) Vagy vállalsz vele sétarepülést ha más nem az éves fenntartást úgymond ledolgozhatod
"95 grammos kvóta az nem egy fix limit, hanem egyfajta átlag, vagyis minél kisebb és könnyebb egy autó, annál szigorúbb a rá vonatkozó szabály. A gyártónak a jelenlegi szabályok szerint nem érdeke, hogy könnyű, olcsó és környezetkímélő kisautókat állítson elő, mert ezeket nem lehet pusztán belső égésű motorral piacra dobni, mert nem fogják teljesíteni a limitet. Vagy plug-in hibridet csinálnak belőle középtávon, vagy büntetést fognak utána fizetni – mindegyik megoldás szerint drága lesz a végeredmény."
'"
Olyan, hogy 4 millió forintért vásárolunk magunknak egy kicsi autót – 800–1000 kilogramm –, amelynek alacsony a fogyasztása, nem lesz. Ennek vége. Ilyen soha többé nem lesz az európai piacon, amíg ezek a szabályok érvényben vannak
– fogalmazott a szakértő"
Hát előszőr is nem tudom, hogy mi a fészkes fenét vinnyognak már az autók káros környezeti hatásain. A FÖLD összes károsanyag kibocsájtás 2% teszi(tenné) ki ha a világon minden beindítható autó egyszerre működne. Sokkal hasznosabb lenne a maradék 98%-al foglalkozni ami egyébként is sokkal kevesebb tulajdonban összpontosul és könnyebben is szabályozható lenne. Hülyék ezek? qvázi a legkevésbé környezet szennyező, kis tömegű, kis köbcentis alacsony károsanyag kibocsájtású autók gyártását lehetetlenítik el. Azt is mérni kell, hogy amíg elkészül egy ilyen autó mennyi a károsanyag kibocsájtás. Majd lesznek hammer méretű autók az biztos sokkal jobb lesz.
Az ilyen döntések mögött mindig politika és üzleti érdekek húzódnak meg(persze nem kicsiben) ki kit vesz meg mennyiért. Mert ép logikia ebben nincs és nem is keresendő
"Istenem...de sötét paraszt vagy te"
Fura egy fohász.
Nem szeretnék közétek tartozni....
Kik közé te barom? MINDEN diáknak ez van...na jó..80%-nak. Az átlagemberek közül meg minden negyediknek,ha az öregeket kivesszük kb minden harmadiknak.
Az ilyen gondolkodású emberek hiszik csak ezt mint te. Mint az óráról is pl. Valószínű hogy pont te meg az ilyenek járkálnának a kezükben a telefonjukkal,mert ilyenen gondolkodsz most is. MI meg leszarjuk. A zsebemben van és egy szar telefon csak a szememben. Semmit nem tulajdonítok neki,mert csak egy használati eszköz. Ti meg összesúgtok és megremegtek ha láttok egy szaros telefont vagy egy órát? Esküszöm nem tudom megmondani a haveri körömben kinek milyen a telefonja baszod. Kuuuuurvára leszarom!
Nektek ez tényleg ennyire nagy szám hogy ebben méritek az embert? Nagyon nagy baj lehet srácok ha még tényleg itt tartotok és így gondolkodtok.
Ez annyira vicc...el sem hiszem.
Én meg nem akarok ilyen emberek közé tartozni...ennyire buta és kispályás szánalmas hülyék közé.
Mint egy 6 éves gyerek....bazdmeg!
Légyszi ne írj már rám. Vagy tilts már le...
Annyira buta vagy hogy az fáj
A kis bokorugrójával ment már "terepen" több, mint 2 ezer kilométert az elmúlt 2 évben, de azért még a héten együtt megyünk néhány kört, hogy lássam, hogy viselkedik forgalomban. Aztán meg nyugodtan aggódhatok az anyjával együtt
IPad-em volt sokáig évekkel ezelőtt, azt szerettem, de csak itthon használtam. A tűéles képe miatt jobb volt rajta olvasni, de mára már a droidos AMOLED is tudja.
Gondolom már nem összeegyeztethető a nyugatival. Magyarország ugye elméletileg élen jár a környezetvédelembe(legalább is ezt hangoztatják) nyilván ez inkább abból fakad, hogy nálunk az ipar még mindig a béke segge alatt van egy nyugateurópai országhoz képest innen az egy főre jutó jó mutatók nem máshonnan
https://index.hu/belfold/2020/...
Anno én is nézegettem ilyen cseszna 182-őket, de utána jártam és horror a fenntartása.(szerviz, tárolás, vizsgák, rep illeték, stb) Vagy vállalsz vele sétarepülést ha más nem az éves fenntartást úgymond ledolgozhatod
'"
Olyan, hogy 4 millió forintért vásárolunk magunknak egy kicsi autót – 800–1000 kilogramm –, amelynek alacsony a fogyasztása, nem lesz. Ennek vége. Ilyen soha többé nem lesz az európai piacon, amíg ezek a szabályok érvényben vannak
– fogalmazott a szakértő"
Hát előszőr is nem tudom, hogy mi a fészkes fenét vinnyognak már az autók káros környezeti hatásain. A FÖLD összes károsanyag kibocsájtás 2% teszi(tenné) ki ha a világon minden beindítható autó egyszerre működne. Sokkal hasznosabb lenne a maradék 98%-al foglalkozni ami egyébként is sokkal kevesebb tulajdonban összpontosul és könnyebben is szabályozható lenne. Hülyék ezek? qvázi a legkevésbé környezet szennyező, kis tömegű, kis köbcentis alacsony károsanyag kibocsájtású autók gyártását lehetetlenítik el. Azt is mérni kell, hogy amíg elkészül egy ilyen autó mennyi a károsanyag kibocsájtás. Majd lesznek hammer méretű autók az biztos sokkal jobb lesz.
Az ilyen döntések mögött mindig politika és üzleti érdekek húzódnak meg(persze nem kicsiben) ki kit vesz meg mennyiért. Mert ép logikia ebben nincs és nem is keresendő
Csak, hogy motorozás is legyen a fórumon