A bmw-re azt mondanám ránézésre, hogy rutinosnak kéne, hogy legyen, mert azért ilyen és ekkora motort nem akárki vesz. Ha így felpakolta magát, az sem kezdőre jellemző.
Szerintem persze. és valóban az is lehet, már mögöttük van sokszáz km.
A sövö ugye hajlamos lassan haladva (pl. épp ilyen visszafordítókban) ha másodikban van és alapjárat közeli a fordulat akkor egyszerűen leáll ás az szinte azonnali eldőlés, a bömös nem tudom mennyire érzékeny erre, a duci gondolom hasonló lehet mint az sv, nekem is állt le járdáról legurulva csak sikerült letennem a lábam, de ilyesmire nem mindig számít az ember.
Még csak a jó oldalát sem kell nézmni elég ha közömbös a zember és annyiban hagyja. Mindünk környezetében van ilyen és kerüljük ha tehetjük mert lehúz.
Sima balfaszsag.
Felfele meg elkepzelheto mert nagyot emel az ut es jobbra kisivben szivatos tud lenni hog, eltunik alolad,de lefelé balra nagy ivben mindig nagyobb az iv,ki is szelesitik az epitok az ilyet.Szoval a bmw-s csak gyakorlatlan volt es a felszallasnal latszott hogy nem az ő merete,a duksis az passz.de o sem az az örekróka motoros lehetett.
Igen, mindkét esetben látszott, hogy pont az ív közepén de inkább attól beljebb feküdtek.Ha kiengedik több esélyük van lovon maradni, főleg hogy a dukisnál lámpa volt, nem kellet volna félni a szembejövőtől, a bömössel meg baloson tiszta ügy. Meg fáradtak is voltak, ez így nem jó kombó.
Szerintem persze. és valóban az is lehet, már mögöttük van sokszáz km.