Odáig jutotta a maradék lomokból összerakott cuccal hogy támaszon simán kipörög,de ha ráülök lábbal hajtom mert nincs ereje,fulladozik.
Jó lenne tudna egy 50-et,könnyebb lenne elszaladnom napközben a városban mint bármivel.
gödöllőn a forgalom szemetebb mint pesten.
Mondjuk nekem a legkisebb görgőkkel van szerelve aztán harap a robi mint a fene
Én a szerpentint sosem kedveltem, de a robogóval nagyon jó volt
Simán felért egy 7-8 ezer forintos sos franciával
Egyszer az egyik szlovén szerpentin tol jöttünk lefelé anno. Azt hiszem az X11 volt mar meg. Egy freewindes srác jött velünk, lekapcsolta a gyújtást és üresben gurult le.... alig győztük tartani a tempót, úgy kanyargott....
Toltam robogoval vagy 3 evig,szoval az angol csoda osszehasonlito nem igaz.De attol meg lehet neked jo.
Es mivel nemigen van kedvem a piaggio cuccomat tovabb sajat magam hergelni igy a telen szakertot vonok be,szoval tavasszal ujra belecsapok a lecsoba es varosban robival ilyeszgetek.
Van itthon jó endúró szóval igazából attól nemigen van jobb motor a hegyre
A robogó nagyon tuti buli, 50km alatt tol olyan mennyiségű adrenalint amit a te angol csodád 5000 után sem
És mindezt gombokért
Olyan féktávok vannak mint a gokartnál valami hihetetlen, ettől jobb csak a bicikli lenne de avval még nem tudok feltekerni
Ha a gumik
Ez lenne az https://www.mofaker.hu/termek/...
Elég tutin lehet dönteni 3 bár nyomással voltam aztán eddig le lehetett nyomni
Csak azért kell 100-125 hogy felfelé ne előzzenek rám mert a keményebb visszafordítók azért megfogják a gépet aztán amire felgyorsul pár kocsi rámelőz
És tök égő ha egy kocsi megelőz a hegyen
Egy bizonyos határon belül ez egy ésszerű testreszabhatóság. Mint ahogy pl. kormányt cserélsz.
Nem biztos, hogy van olyan motor, ami tökéletesen megfelel mindenki igényeinek. Sőt... igazából...
Amikor az én motoromat létrehozták, az volt a cél, hogy megközelítsék a 300-as végsebességet vele. Ha másból nem, a váltóból ezt érezni.
Persze a való életben nem vagyok hülye, eszem ágában sincs 300-al járni vele, ezért el tudnék képzelni optimálisabb nyomatékillesztést is hozzá. Az 1-es rendben, de a többi fokozatot kissé jobban széthúztam volna úgy, hogy mondjuk némi ráhagyással 140 és közepes szembeszélre lett volna a 6. nyomatéka tervezve.
Általában a kisebb motorok áttételei jobban el vannak találva, mert azt a legtöbb ember hasonlóan használja: ha egy 125-össel közlekedni akarsz, akkor bizony sajnos ki kell venni belőle az erőt egész rendesen. Ezért sem az Innován, sem a CBR 125-ön nem volt értelme a változtatásnak: jó a gyári.
Pályamotornál megértem az áttételezést, de utcainál nem. Rossz volt a választás ha az derül ki, hogy a gyáritól eltérnek az igények. Ha jól választunk nem kellene ilyen problámának felmerülnie utcai körülmények között. (Szerintem)
Most hogy a görgő könnyebb olyan 50 felé megáll a gyorsulás, ellenben lényegesebb jobban gyorsul
Jó lenne tudna egy 50-et,könnyebb lenne elszaladnom napközben a városban mint bármivel.
gödöllőn a forgalom szemetebb mint pesten.
Én a szerpentint sosem kedveltem, de a robogóval nagyon jó volt
Simán felért egy 7-8 ezer forintos sos franciával
Aszfalton is sokfelé meg lehet tenni nem ritka a 15+os lejtő
Es mivel nemigen van kedvem a piaggio cuccomat tovabb sajat magam hergelni igy a telen szakertot vonok be,szoval tavasszal ujra belecsapok a lecsoba es varosban robival ilyeszgetek.
A robogó nagyon tuti buli, 50km alatt tol olyan mennyiségű adrenalint amit a te angol csodád 5000 után sem
És mindezt gombokért
Olyan féktávok vannak mint a gokartnál valami hihetetlen, ettől jobb csak a bicikli lenne de avval még nem tudok feltekerni
Ez lenne az https://www.mofaker.hu/termek/...
Elég tutin lehet dönteni 3 bár nyomással voltam aztán eddig le lehetett nyomni
Csak azért kell 100-125 hogy felfelé ne előzzenek rám mert a keményebb visszafordítók azért megfogják a gépet aztán amire felgyorsul pár kocsi rámelőz
És tök égő ha egy kocsi megelőz a hegyen
Nem biztos, hogy van olyan motor, ami tökéletesen megfelel mindenki igényeinek. Sőt... igazából...
Amikor az én motoromat létrehozták, az volt a cél, hogy megközelítsék a 300-as végsebességet vele. Ha másból nem, a váltóból ezt érezni.
Persze a való életben nem vagyok hülye, eszem ágában sincs 300-al járni vele, ezért el tudnék képzelni optimálisabb nyomatékillesztést is hozzá. Az 1-es rendben, de a többi fokozatot kissé jobban széthúztam volna úgy, hogy mondjuk némi ráhagyással 140 és közepes szembeszélre lett volna a 6. nyomatéka tervezve.
Általában a kisebb motorok áttételei jobban el vannak találva, mert azt a legtöbb ember hasonlóan használja: ha egy 125-össel közlekedni akarsz, akkor bizony sajnos ki kell venni belőle az erőt egész rendesen. Ezért sem az Innován, sem a CBR 125-ön nem volt értelme a változtatásnak: jó a gyári.
A második szerintem egyértelmű
És simán kibírta bár 1x füstölt a kuplung
És voltak ilyen szakaszok is