Az ilyen "lázadó" és "kemény vagyok" korszakot illik kinőni a 20-as évek elejére és felfogni, hogy a Kresz tart életben az úton. Hasonló agyatlan barmok azok is, akik a dízel kocsi kormolására recskáznak, hogy fúúú de menő, ha kormol, mert akkor szmók en sárm...
A normális közlekedő meg szívhatja ezt a büdös szutykot mögöttük, kibaszottul rühellem, mikor kormot fosó szutyok megy előttem és majd meg fulladok a fekete ganéjától.
Amúgy valamelyik nap megtapsoltam a rendőröket.
Nagykőrösi út bevezetőjénél ahol végig buszsáv van. Szépen szedték ki onnan a sok köcsögöt.
Nem is értem miért kellett ott menni, mert amúgy bár tömött volt de jól haladtunk.
Bár a busszávban haladás sem igazán a veszélyességéről híres. Ahogy az a tolakodó Porschés is csak paraszt volt, meg a Priusos is csak töketlenkedett...kicsit olyan RTL-es hatásvadászra sikerült ez a videó.
60-as korlátozás autópályán, na azt én is leszarom. Értelmetlen, kivárhatatlan, szerintem is lúzer aki betartja. 80 is bőven biztonságos. 1 számjegyű főútjainkon ilyen helyen 90-el lehet menni.
Tegyenek 60-as táblát oda ahol indokolt, és akkor betartják.
Nem a KRESZ a rossz, hanem a forgalom szervezes, mert ahol mindenki gyorsabban megy ott nem az emberekkel van a baj.
Veszélyesen nem is annyira, inkább figyelmetlenül. Viszont nagxobb gond az, hogy nagyrészük azt sem tudja milyen rendezvényen van, csak megszokásból viszi a napi rutint.
Nemtom, szerintem 1-2 hülye fordul elő az utakon akit pofán kéne baszni, mert konkrétan veszélyesek.
Aztán lényegesen több, de még mindig elenyésző, azok akik nem képesek átlátni a közlekedést, és csak a szerencséjükben bíznak, ezért veszélyesek.
Ők is jellemzően hétvégén kerülnek elő.
A többséggel nincs igazán gondom. Ez persze nem függ össze a szabályossággal, de a többség nem vezet veszélyesen.
Előző melóm ugye sofőrökkel hozott össze, ott valahogy nem volt szokás a kreszt szidni és menőnek lenni a be nem tartásával (kivéve pár szabályt amin lehet vitatkozni, de nagy többségében betartandónak gondoltuk) jelen helyen 8 órában irodai és raktári dolgozókkal vagyok akik legfeljebb munkába oda-vissza vezetnek naponta és néha hétvégén bevásárlás és évi 1-2 horvát-erdély út ami évente sincs meg 6-7000-nél több km és itt tényleg menő ha valaki minél több szabályt szeg meg és ezzel dicsekszik, nem vagyok szimpi figura mikor az ilyen beszélgetésekbe belefolyok és megkérdezem, hogy ez vagy az miért volt jó? Sokkal előrébb jutott vagy mi?
Erdekes,folyamatosan nyomatjak hogy nem a gyorshajtas a gond,nem ez a baleseti ok,majd a videon szornyulkodnek hogy par perc alatt mennyi a gyorshajto.
Egeszen targyilagos ez az ujsagiro szakma. https://totalcar.hu/magazin/ko...
A gond szerintem hogy sulykoljak a szabalyokba valo beleszarast.Nagyivben.Sztaroljak is.
A normális közlekedő meg szívhatja ezt a büdös szutykot mögöttük, kibaszottul rühellem, mikor kormot fosó szutyok megy előttem és majd meg fulladok a fekete ganéjától.
Nagykőrösi út bevezetőjénél ahol végig buszsáv van. Szépen szedték ki onnan a sok köcsögöt.
Nem is értem miért kellett ott menni, mert amúgy bár tömött volt de jól haladtunk.
Bár a busszávban haladás sem igazán a veszélyességéről híres. Ahogy az a tolakodó Porschés is csak paraszt volt, meg a Priusos is csak töketlenkedett...kicsit olyan RTL-es hatásvadászra sikerült ez a videó.
Tegyenek 60-as táblát oda ahol indokolt, és akkor betartják.
Nem a KRESZ a rossz, hanem a forgalom szervezes, mert ahol mindenki gyorsabban megy ott nem az emberekkel van a baj.
Aztán lényegesen több, de még mindig elenyésző, azok akik nem képesek átlátni a közlekedést, és csak a szerencséjükben bíznak, ezért veszélyesek.
Ők is jellemzően hétvégén kerülnek elő.
A többséggel nincs igazán gondom. Ez persze nem függ össze a szabályossággal, de a többség nem vezet veszélyesen.
Egeszen targyilagos ez az ujsagiro szakma.
https://totalcar.hu/magazin/ko...
A gond szerintem hogy sulykoljak a szabalyokba valo beleszarast.Nagyivben.Sztaroljak is.