Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért hogy ne baszakodjanak a határon
Megyek vele évi 3-400 km távolságra ennyit bárhol bármin kibírok
Minél kisebb a gép annál nagyobb az élmény
Ha nem volna az a buzi határ akkor elég lenne egy 70es henger is szerintem
Nem is kérdés, q jó az amerikai vazelin
Érdemi gyorsulás javulást nem tudsz kihozni a végsebesség csökkenése nélkül, ergo az utazó sebesség is csökken, vagy minimum magasabb lesz a fordulatszám az adott sebességnél, amivel nő a fogyasztás is.
Ha több kakaó kell, de maradjon meg a végsebesség is, akkor nagyobb gépet kell venni, 1000-1200-asnál már nem hiszem, hogy nem lesz elegendő a gyorsulás.
Ez nem olyan egyszerű. Az elején egy kicsit nekem is hosszúnak tűnt az 1-es fokozat, soha nem próbáltam de egyes beszámolók szerint kiforog 120-ig... ezen kívül nagyon tetszik a motor karakterisztikája (6.-ban) az általam leginkább használt 110-130 körüli tartományban, amit félek elrontana egy áttételmódosítás, ezért inkább nem is kísérletezek. Az áttételmódosítás amennyit hozzá tesz egyfelől, ugyanannyit el is vesz egy másik tartományban. Általában a gyári az arany középút, persze lehet vele játszani de hosszadalmas lesz mire megtalálod a megfelelőt végáttételnél, magasabb sebességtartományban a nagyobb fordulatszámnak köszönhetően. A magasabb fordulatszám viszont lehet alsó fokozatokban lesz zavaró (ordít), ezt egyébként nem lehet számosítani, mert van akinek a 8ezres fordulat sem zavaró, másnak meg az 4ezer is sok.
Sziasztok, van egy 900 as cbrem , áttételt szeretnék rajta változtatni, gyárilag elől 16 fog van, hátul 42, úgy szeretném megváltoztatni, hogy előre 15öst tennék, hátra 43 ast, a kérdésem az lenne, hogy a fordulatszámot mennyire növelné meg, és a végsebességből sokat el venne? Mert így most elég jó nem ,,ordít,, nagy tempónál, viszont szeretném, hogy egy kicsit jobban gyorsuljon van valakinek valami tapasztalata ezzel kapcsolatban? érdemes ezzel foglalkozni vagy hagyjam meg a gyárilag előirt fogakat?
Kecskemét-Helvécián van a lerakat, hétvégén is fogadnak, minimum 30 féle ilyen motort meg tudsz ott nézni egyszerre.
Ha rendszámosat szerenél akkor miért kistestű???
Azon csak kuporog az ember mint majom a köszörűkövön.
Ott vannak a scarabeók 125 150 esek.
Suzuki burgmanbóll is van 125 ös. Bár jobbb az aprilia az nagykerekű.
Szerintem.
ráér úgyis....
Elmégy robesszal, jó esetben beszámíttatod az újba.
Scarabeóból van 100-as - tekintve, hogy már az 50-es sem qtya, egész jó lehet.
Piskóta Escort? Nem piskóta!!!
Piaggio jobb a nagyobb darabszám miatt.
Ezt én is néztem
Még a Malaguti ciak még ami hasonló
Csak pont nincs nyitva hétvégén
Pedig jó lenne ilyen lerakat körbenézni aztán utána már lehet célirányosan keresni
Hétköznap még nincs kocsim egy ideig, Corsa falhoz van támasztva aztán az Astra lett a nej munkás autója
Nem tünt fel levi?
Pedig kimagaslik a tömegből.
Keresd a Bácsmotor-t, van honlapjuk is, Oroszi Zoli viszi a boltot, mindig van egy fél focipályányi 50-125-ös mindenféle motorja, lehet válogatni.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/piaggio/typhoon_125/piaggio_typhoon_125-13419962
hahun csak egy van,valami olasz lomisat keress aki behoz ilyen gyöszt.
Piaggio typhoon-nak volt kistestű 2t 126-öse.
Nekem valami karcos 100 éves dög kell a hegyre
Mondjuk a rendszám szükséges
Ezekkel az 50esekkel alig engedett be a kötsög román
Sziasztok!
A Suzukinak vannak kistestű 125-ös robogói.
Talán adress???
Gilera Runner 125-180?
Az már kicsit nagyobb
Szomszédnak van olyan
És én is!