Azért hogy ne baszakodjanak a határon
Megyek vele évi 3-400 km távolságra ennyit bárhol bármin kibírok
Minél kisebb a gép annál nagyobb az élmény
Ha nem volna az a buzi határ akkor elég lenne egy 70es henger is szerintem
Érdemi gyorsulás javulást nem tudsz kihozni a végsebesség csökkenése nélkül, ergo az utazó sebesség is csökken, vagy minimum magasabb lesz a fordulatszám az adott sebességnél, amivel nő a fogyasztás is.
Ha több kakaó kell, de maradjon meg a végsebesség is, akkor nagyobb gépet kell venni, 1000-1200-asnál már nem hiszem, hogy nem lesz elegendő a gyorsulás.
Ez nem olyan egyszerű. Az elején egy kicsit nekem is hosszúnak tűnt az 1-es fokozat, soha nem próbáltam de egyes beszámolók szerint kiforog 120-ig... ezen kívül nagyon tetszik a motor karakterisztikája (6.-ban) az általam leginkább használt 110-130 körüli tartományban, amit félek elrontana egy áttételmódosítás, ezért inkább nem is kísérletezek. Az áttételmódosítás amennyit hozzá tesz egyfelől, ugyanannyit el is vesz egy másik tartományban. Általában a gyári az arany középút, persze lehet vele játszani de hosszadalmas lesz mire megtalálod a megfelelőt végáttételnél, magasabb sebességtartományban a nagyobb fordulatszámnak köszönhetően. A magasabb fordulatszám viszont lehet alsó fokozatokban lesz zavaró (ordít), ezt egyébként nem lehet számosítani, mert van akinek a 8ezres fordulat sem zavaró, másnak meg az 4ezer is sok.
Sziasztok, van egy 900 as cbrem , áttételt szeretnék rajta változtatni, gyárilag elől 16 fog van, hátul 42, úgy szeretném megváltoztatni, hogy előre 15öst tennék, hátra 43 ast, a kérdésem az lenne, hogy a fordulatszámot mennyire növelné meg, és a végsebességből sokat el venne? Mert így most elég jó nem ,,ordít,, nagy tempónál, viszont szeretném, hogy egy kicsit jobban gyorsuljon van valakinek valami tapasztalata ezzel kapcsolatban? érdemes ezzel foglalkozni vagy hagyjam meg a gyárilag előirt fogakat?
Ha rendszámosat szerenél akkor miért kistestű???
Azon csak kuporog az ember mint majom a köszörűkövön.
Ott vannak a scarabeók 125 150 esek.
Suzuki burgmanbóll is van 125 ös. Bár jobbb az aprilia az nagykerekű.
Szerintem.
Csak pont nincs nyitva hétvégén
Pedig jó lenne ilyen lerakat körbenézni aztán utána már lehet célirányosan keresni
Hétköznap még nincs kocsim egy ideig, Corsa falhoz van támasztva aztán az Astra lett a nej munkás autója
https://www.hasznaltauto.hu/motor/piaggio/typhoon_125/piaggio_typhoon_125-13419962
hahun csak egy van,valami olasz lomisat keress aki behoz ilyen gyöszt.
Megyek vele évi 3-400 km távolságra ennyit bárhol bármin kibírok
Minél kisebb a gép annál nagyobb az élmény
Ha nem volna az a buzi határ akkor elég lenne egy 70es henger is szerintem