Van is rá esély, mivel csípem az Opeleket.
Az újrakezdés meg nem is könnyű, 3 kihagyott szezon nagyon sokára tornázza vissza magát az emberbe. Nem én találtam ki, hanem olyan, aki tud is motorozni és pár évtizede tolja az ipart.
Lali én a saját példámból merítettem, ezért nem is vitatkozok veled, minden másról szívesen beszélgetek, de erről nem, illetve az újrakezdő motorosokról sem. Ugyanis én még emlékszem milyen szépen leírtad azokat is oldalakon keresztül, ott is vastagon érintett voltam... aztán meg vettél egy jó nehéz vitorláshajót újrakezdésnek, így hát még az is lehet hogy egyszer veszel egy jó Opelt és még tetszeni is fog
Mondjuk engem nem is tudsz megbántani ha sorolod a Renault hibáit, mert tudom, hogy vannak, nem is kevés. Sőt a Renault paletta legalját hajtom, nincsenek illúzióim.
Szerintem sincs nagyobb gond az Opelekkel, mint bármi mással.
De mondhatnám, hogy most már mindegy, hiszen tulajdonképpen Peugeot lett...
Nincs az a márka, amiben vakon érdemes megbízni. Minden cégnek vannak jobban és rosszabbul sikerült motorjai.
Az ember azt veszi, ami bizonyos szempontok szerint a legjobb neki. Ha van egy kis vénája hozzá, akkor esetleg utánanéz, hogy az adott típus, adott motor stb. kombináció milyen csapdákat rejt. Aztán vagy megtanul együtt élni velük, vagy kijavítja.
A 82 lovas 1.4-es F Astra pl. kifejezetten jól sikerült darab volt, több autószerelőt ismertem, aki olyat tartott. Akár többet is egymás után.
4 db Opel is volt a családban, én csípem őket, mielőtt magatokra vennétek. Nehogy azt hidd, hogy prémiumság-minőség-bármi egyéb miatt írtam.
1000 km-en csak fél liter olaj evés is azt jelenti, hogy 10000 ezer km-en 5 litert benyakal.
A semmire való Renault-mból meg a 3,7 bele töltött liter után ( - olajszűrőben lődörgő mennyiség), kb. ugyan annyi jön le 12-15 ezer km után.
Hagyd már Zoli. Talán még meg is érteném ha valami prémium autóból pöffeszkedve osztanák, de amikor olyanok baszogatják az Opelt akik egy szállal se járnak különb autóval... nem nevezem meg a típusokat és a hibáikat sem, mert nem szeretnék senkit megbántani, de ugyanaz a kategória mindegyik -az Opel Astrával együtt-, inkább használati, nem pedig minőségi értéke van. Olvastad amúgy miért ment le az olajszint? Meglett a hirtelen olajfogyás oka, nem megette, a főtengely jeladónál folyt el. 10 perc alatt kicseréltem az O gyűrűt, aztán mehet tovább, bár azt még kipróbálom amiről privátban írtam, aztán majd megírom a tapasztalatot is.
De mi van akkor, ha más autó más típusú motorblokkja semmit nem eszik szinte? Rongyos Renault motorok 1.4-1.6 amikkel találkozok a családban, barátoknál, egy kurva ml-t nem esznek, se a 8 se a 16 szelepes.
Fel is gyújtanám, ha két olajcsere között töltögetnem kéne rá.
Bátyám igaz vagy 15 évig hajtotta a B Vectra-t szinte új korától, Ő megtanult vele együtt élni, töltögette, nem foglalkozott vele.
Nekem valamiért nagyon fura, hogy egy modern kocsiba olajcserék között olajat töltögessek.
Mert a magyar egy igen fura faj,ha valamikor az oskorban belevesodik a tudataba valami tevkepzet azt észérvekkel nem lehet kiverni a fejéből. X16xel kóddal a 2000 kornyeken ha nagy fordulaton használták 1000 km/liter megengedett.Ez a nagy halál.
Az senkit nem zavar hogy eltelt 18 év meg 6-8 motorfejlesztes.Es tizeve nem ecotech.
Öcsém ilyen gépe 15000 km en fél litert eszik,200ezer km el.
A sztarolt jazz gepkonyveben 1000km/liter olajfogyasztas megengedett.Eszi is.
Ha neked így esik jó. Nekem mindegy
Nem zavar az elgépelés, főleg az androidos telók korában ez teljesen hétköznapi dolog, de tényleg nem voltam benne biztos mire gondoltál, ezért kérdeztem.
Amúgy az ilyen lemezanya lefújás szerű trehánysággal teli van a szakipar.
Ezért csinálom magamnak többnyire az ilyesmit, mert magamnak úgy baszom el, ahogy nekem tetszik.
Kínai Hondád! Ez a legpontosabb meghatározás
Szerintem nem volt bonyolult kitalálni hogy mire gondoltam, igazából én sem vettem észre, a Kupec írta és akkor néztem hogy baszki tényleg.
Amúgy sajnálom, nem a barátom a pink de bosszantó ha valaki más pénzèvel szórakozik.
Drágán tanultad meg, hogy mester embernek nem adunk második esélyt.
Pl.: az a kőműves, aki minden 5. blokktéglát megtöri, megrepeszti, azt haza kell küldeni, ugyan ez a festő "művész" is, ne a te motorodon tanulgassa a fényezést.
Aha nyilván ez is azért van mert Hondám van .
Nem nézegetek képeket. Amit nekem mutatott a dekli és felni, azokkal jól néztek ki.
Gyökérkedés helyett meg csak annyit kellett volna tenned, hogy leírod hogy az albumba felrakta, és leírni rendesen, hogy "lemezanyára" gondolát (feltételezem erre gondoltál mert 600-as punci motorral én nem vagyok gondolatolvasó)
Még nem láttam olyan véleményt, hogy az EcoTec nem evett olajat. A 1.6 a legtöbbet, a 2.0 a legkevesebbet, de mind csipegeti újkorától. Nekünk is volt, 3 éves korában került hozzánk, 1.6-os benzines, 330 ezer km-rel lett eladva, addig szépen, lassan evett egyre több olajat megfelelő karbantartás mellett.
Egy olyan motorjuk volt ami egyes esetekben ette az olajat.
Haver vett egy ilyet. Annyit csinált hogy ő cserélt benne olajat és láss csodát nem ette többet.
De Toyota Yarisnál is derült már ki hogy a márkaszerviz a szarabb olajat rakja bele amit a gyártó nem javasolt tartós használatra.
Apám twinportja pedig soha nem ette az olajat.
Opel dieselek addig voltak jók amíg az Isuzutól vette
Az újrakezdés meg nem is könnyű, 3 kihagyott szezon nagyon sokára tornázza vissza magát az emberbe. Nem én találtam ki, hanem olyan, aki tud is motorozni és pár évtizede tolja az ipart.