Motornál is, száraz aszfalton.
Csak a blokkolóra fékezett kerékhez képest csökkenti. Sokkal jobb a csúszás határon megtartani, úgy hogy még éppen ne lépjen működésbe az ABS, de ha túl szigorú, akkor kicsi a lehetőség a játékra.
Nincs piszkalas,csak elismerem a kvalitasokat,abs programozas,superman fekezesi kepesseg,telefonszerelesi ismeretek,napelemes haztervezes,egy fonyeremeny a fonokonek,remelem elismerik anyagilag es egy orosz olajmilliardos anyagi kereteit kapja.
Na de komolyabban. A KTM-en lévő ABS működési elve már olyan amit én is elfogadnék, feltéve hogy kurvajól be van állítva, és nem szól bele túl korán.
Ezek a darálós ABS-ek mehetnének tőlem a levesbe. Azok csak zavarnak, bár ha hozzáférnék a programozásához, talán ebből is ki lehetve valami értelmeset hozni.
De hogy egyet mondjak, bútort is terveztem és építettem már
Csak a blokkolóra fékezett kerékhez képest csökkenti. Sokkal jobb a csúszás határon megtartani, úgy hogy még éppen ne lépjen működésbe az ABS, de ha túl szigorú, akkor kicsi a lehetőség a játékra.
A videoban ott van,nem lehet tagadni.
De bele is van írva a manuálba, hogy az ABS növeli a féktávot.
Ezek a darálós ABS-ek mehetnének tőlem a levesbe. Azok csak zavarnak, bár ha hozzáférnék a programozásához, talán ebből is ki lehetve valami értelmeset hozni.
Pedig akaszthatnal rajta vagy 300 ezret ha behoznad.
https://suchen.mobile.de/fahrz...
végigmentem rajta, egy része rajta van, egy részén meg állítólag mezőn mentem