Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze, ő tud neked eladni szűrőt :D Nem mondom hogy hazudnak, de mi van ha ferdítenek kicsit ?
olvasd el hogy mi volt a lényeg, nem azt írtam hogy gynegébb lesz, hanem hogy nem biztos hogy kell a több levegő a motornak. Mi van ha a teljes rendszert kiszolgálja a gyári papír szűrő ?
Na jo ki ne talald mar, hogy a rendszertol sportlegszurovel hozzaallitva gyengebb lesz a motor :D Dubel sztem mashogy tapasztalta az ovenel.
Hát azért ez nem így van. Ago elmagyarázná neked szépen...
Én sem láttam még mérési eredményt gyári és sport szűrővel,hogy mi lehet köztük a különbség,de a padolós szakik azonnal a sport szűrő mellett vannak amikor megkérdezed őket az állítás előtt,hogy jobb legyen a feltöltése a motornak a kisebb ellenállású szűrővel.
Nekem is hobbi, de nem tennék bele sportlégszűrőt. Ago sem igazán favorizálja, de cáfoljatok meg, lehet nem jól emlékszem.
Vicces lenne a huüte elott a parkoloban tank le legszuro ki es mosogatni.
Egy egyhetes10- naposcsapatas az alpokban belekarcolhat a 2500-3000 km-be.az ket mosogatas.Vicc.
Rendszer, kevésbé fojtott, tehát nyomatékszegény ami miatt erősebbnek érzed nagy fordulaton, holott csak gyengébb kis fordulaton. Érdekes. Mi határozza meg hogy kell a több levegő a motornak ? Nem biztos hogy a rendszer kérne annyi plusz levegőt. És mi van ha egyáltalán nem kéne plusz levegő, csak jól hangzik hogy a rendszerhez kell a sportszűrő? Mi van ha szinte ugyanazt a mért adatot tudják hozni sportszűrővel meg papírszűrővel. Nem nagyon láttam még független mérést erről.
Olyan embernek aki még munkába is motorral jár annak nagy nyűg és fölösleg. De én pl. csak hobbira használom a motort amikor jó rá az idő és minden nagyobb motorozás után szeretem elvikszolni a vasat. így természetesen az a plusz 1-óra sem esik nehezemre 1000-kilóméterenként.
500-1000km-enként kínlódni vele?!
Ha nincs hozzá állítva akkor a rendszer sem ér sokat, csak annyi,hogy nincs lefojtva,de hiába, mert nem jó az összhang. Viszont ha be állíttatod akkor kötelező a sportszűrő és semmi baja sincs vele ha időben takarítod és olajozod...
Mert nem gyári! Mindennek olyannak kell lennie, ahogy lejött a szalagról! A tankpadot is be kell írni a forgalmiba!
Mar miert ne menne? :D kiveve ha rontgen geppel fotozzak, azon talan feltunik, hogy sportlegszuro van benne
Azok tegyenek sportszurot egy utcai motorba akik sajat magukat akarjak szopatni :D
Falura nem kell ilyen. Elmegy előttünk egy Traktor oszt mááán is teli van a porszívószivacs.
Na meg műszakin sem megy át, mivel nem gyári.
Alapbol semmi ertelme, ha nincs hozzaallitva az elektronika, semmi plusz teljesitmenyt nem hoz. Viszont ha pl van egy kipuffod (foleg ha rendszer) plusz hozza pl egy power commander es a sportlegszurovel van beallitva, akkor mar egybol van ertelme, viszont torodest igenyel. Ertsd ugy, hogy gyakran (500-1000kmkent) kell tisztitani, ujra fujni. Azt meg mindenki dontse el maga, hogy utcan meger-e ennyi plusz bajlodast. Tobb tiz loerot viszont semelyik esetben sem fog hozni.
Ne tedd bele. Teljesen fölösleges.
Ez is veszélyes lett....
Nem tennék utcára sportlégszűrőt a motoromba.
Mondjon már valaki valamit a sportlégszűrő jótékony vagy káros hatásáról útcai használatban!...érdemes rendszerrel belerakni?
Arról volt szó,hogy igen.... Szeptemberben szokott lenni,ott is voltam mindig....azt hiszem 3alkalommal volt.Aztán megtörtént a belváros rekonstrukciója és már ott nem lehetett megrendezni....De talán idén egy másik helyszínen(a piac környéki utcákban)tervezik újra indítani....na kb.ennyit tudok
Az van, de túl erős.
Pedig az igazi bátorság Babettával végig nyomni a versenyt!