Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

te adsz nyomatékot neki ?
GP Pilot alatt...
pedig azt mondják hogy a gixerek nyomatékosak
De honnan tudjuk hogy most elég az a levegő vagy nem elég ? :D
Sokkal összetettebb a dolog. Sokan azt hiszik cserélünk egy szűrőt és pikkk pakk 3 lovacska inkáááming.
"
A teljesítmény növekedése már nem ennyire egyértelmű kérdés. A belsőégésű motort úgy kell szemlélnünk, mint egy rendszert, amire a láncelmélet jellemző. Egy lánc csak annyira lehet erős, mint a leggyengébb szeme. Ha a leggyengébb szemet kicseréljük egy erősebbre, akkor a lánc is erősebb lesz. A motor töltéscseréjét befolyásolja a levegőszűrő fojtása, a szelepvezérlés ideje (vezérműtengely geometriája), az égéstér és szelepek szerkezeti kialakítása, a kipufogórendszer fojtása, hogy csak a leglényegesebbeket említsük. Ha ebben a láncban a legnagyobb fojtást, a legnagyobb korlátozó tényezőt a levegőszűrő jelenti, akkor annak cseréjével akár 2-5%-os teljesítménynövekedést nyerhetünk. Ha a legnagyobb fojtása a kipufogónak van, akkor hiába teszünk sportszűrőt, sajnos szinte semmit nem érünk el, kipufogócsere is szükséges, de akkor meg lehet, hogy a szívószelep mérete vagy vezérlési ideje lesz a szűk keresztmetszet."

Ez csak egy részlet. De add választ amin vitáztok...
Az enyém gyárin olyan volt mint egy 2T-motor. Nem volt benne nyomaték csak egy hatalmas lyuk és egyszer csak megindult mint a barom. Most a villanymotort úgy értem,hogy mindenhol egyenletes és erős. 2-3-ban már kis fordulatról azonnal kerékre áll nem kell neki könyörögni. Meg a pados mérés is mutatja a változást.
Ezzel nincs baj, az aki mindig hímtagokat említ, na ott gond van...
Mindig ez van, nem ismeritek el a tudásom.
Kezdesz mar nagyon gyanus lenni a sok ratyizassal, lassan tiszteletbeli tagnak fogadnak
Felre ertesz, nem volt ilyen elkepzelesem soha. Nekunk is tervben van egy 2000kmes kiruccanas ausztria-szlovenia meg ki tudja mi meg utvonalon. 990 duke r, mt01, meg en a suzukival. Pont amiatt amit irsz, ott lehet jokat kanyarogni.
Bocsánat
Tehát ratyi motoros....
Nem hiszem, hogy durvább lenne a GSX-RR-től, vagy a régi gépeimtől...
Igen,de azoknak az egyetlen cél a pc-vel,hogy kevesebb legyen a fogyasztás és nem érdekli őket ha a papír szűrővel esetleg nem tudja a motor a maximumot.
Ezt ertem, de gondolom akinek sportlegszuro van annak vagy eszebe se jut 3000kmt menni, vagy ha tudja, hogy fog, akkor nem sportlegszurot rak bele.
Amugy a legtobb tura mas mint ahogy te elkepzeled.
Nem a goldwinges harlis elpofogunk alsoorsre 500- an lepesben fele dolog,
olyan kanyargos szakaszokat talalni a hegyekben vagy tengerpartokon hogy leesne az allad es megizzasztana lepest tartani egy banditossal.
Azért kíváncsi lennék az arcodra amikor kipróbálnád azt a ratyi villanymotort...
Én sokszor placebot látok. Sportkipufogó, rendszer és hogy mennyivel erősebb a motor vagy autó. És az a vége hogy csak úgy érzi hogy erősebb mert nyomatékszegény lett a jármű.
Olvass!
http://totalbike.hu/magazin/2010/04/30/olcso_tuning_a_rossz_levegoszuro/
Nem egy sracnak vann benn pc,bar ok is papirszurovel toljak.
Es turamotorok nemcsak sportgepek.
Én is hobbiból motorozok, de az hogy minden második de van hogy 1 motorozás alatt kell cseréljek légszűrőt hát teljesen kiborít... :D
A villanymotor ratyi....
Olvasd el te is az elso mondatodat, arra reagaltam. Segitek: Rendszer, kevésbé fojtott, tehát nyomatékszegény ami miatt erősebbnek érzed nagy fordulaton, holott csak gyengébb kis fordulaton.
A tobbit ertem, bar nem veletlen, hogy ahol a teljesitmeny a lenyeg ott a sportlegszurot favorizaljak. Tobb levegobol gondolom gazdalkodni is konnyebb.
Nekem még a katalizátor is rajta volt a motoromon úgyhogy van összehasonlítási alapom. Amikor be lett állítva a nyitott szűrőhöz és rendszerhez azt nem lehet szavakba foglalni mennyivel másabb lett. Olyan mint egy villany motor és mindig mosolyt fakaszt az arcomra
Mert a pc-s sportlegszuros sportmotorokkal olyan gyakran turaznak 2500-3000kmt...