Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak a cbr650-re igaz.
Azt mondják hogy a hondákban olajat sem kell cserélni
Eztetet régóta mondogatjuk páran, de hát aki azt élvezi ha hofferen ül akkor annak mindegy ki mit mond.
A pillanat amikor rájöttök, hogy a motort karban kell tartani, nem csak használni.
Baszki,ennyit kell ezeket bizgatni hogy menjenek?
Sok felelőtlen, agilis Suzukis....
Ebbe a szarba még gyertyát is cserélni kell, no meg légszűrőt. Beszarás milyen Szutykok ezek.
Valaki használja a nicked, vagy ezt tényleg Te írtad
Dehogyis, állandóan tele fasszal a szája.
havernak a brutale alatt menet közben hullott szét 34e km-nél...
A hajtókar és a csapágyak biztos szerették, annak a blokknak már kuka, de a lánc is kifejezetten szereti, meg a váltó fogaskerekek is.
Banditon csak 5 bol gazdalkodsz.
3-at meg a kocsog hondan se kellett visszarugni.
Legutóbbi, 303-as Égéstérben van róla szó. Nagyjából: pacák visszavitte a 640 LC4-et a KTM-hez, mert szerinte kurvára rángat. Aztán kiderült, hogy tényleg rángat - legmagasabb sebességfokozatban, kb. 30-40-ről gyorsítva. Mert a tulaj egyébként rendszeresen így használta :-)
Csak nem mindegy, hogy esetlegesen elég egy fokozatot visszaváltani, vagy kettőt-hármat
Ezt soha nem értettem meg: a motor legyen legalább 6 sebességes, de lehessen vele hatodikban 30-cal krúzolni a városban.....
Jo lenne hasznalni a valtot,aze van.
gondolom nagyobb elvevőpiac mint mi
Ázsiai piacokon biztosan nagy sikere van.
Párszor én is agyaltam rajta, hogy veszek egy 650-es supermotot állatkodni, de mindig elmarad a projekt.
Feltételezem a mostani 250-es libakergetőről van szó, és nem a régi, 1200-esről :-)
Mikor még banditom volt, helyi suhancoktól elkértem egy körre a kishornetet, meg egy Z750-et. Először csak néztem ki a fejemből, hogy az általam megszokott fordulatokról mi a f@szé' nem akarnak megindulni. Na akkor még jobban megerősödött bennem a tudat, hogy a jövőben nem szeretnék 1000 cm3 alatti motort. Na jó, vmi ultrakönnyű supermoto lehet 600-as is :-)