Kikotod,es egy ahogy nezem van neten zx10 hez diy leiras exup eliminatorra.
Gyakorlatilag kiirtja az ecu bol.
Szerintem a zx10 topikban tobbet tudnak errol.
Köszönöm a válaszokat.
Az ülés púp alatt megkocoktattam a bowdeneket állító motort ami be is állt, a hibakód pedig eltűnt.
A gond az, h egy kör után kidobta a hibát megint. Újból eljátszottam és a végeredmény hibakód.
Hétvégén bontás kitakarítás és próba megint. Ha nem lesz jó, akkor 200 mínusz :(
A biztosítást nem tudom megvenni, csak egy megbizast lehetett volna írni amivel sem vagyok előrébb mert ugyanúgy a szerződőnek küldték volna automatikusan.
Nem mélyedtem el benne, Google barátom első pár találata dobta ki, de gondolom amúgy is lényegtelen mert akinek meg kell kérdeznie az úgysem fog hozzányúlni
Amúgy milyen jeladó van ezekben? Gondolom a grafitpályás potméter már nem dívik. Bár nem csodálkoznék.
Emlékszem amikor haver öreg Porsche-jén 2B-s grafitceruzával satíroztuk, hogy tudjon vele menni
Ha meg optikai enkóder, akkor szét kell szedni és kipucolni. Nem bírják azok az ilyen szennyes üzemet, de más bajuk nem szokott lenni.
A mágneses elvű abszolút szögadók, meg jellemzően nem tudnak meghibásodni.
márhogy kipufogó... csati le-csati vissza, kontakt ellenőrzés, vagy kicsit szétszed és wd40, ha az sem bontó, ha az sem kawasaki, de megígérem 200e alatt nem lesz... vagy csati le, sztem kialszik a fény is és úgy kell vele járni...
Ez az egyetlen jó az 50-es motorokban, senki nem ellenőrzi, hogy 70-80-90-100-as hengert teszel e rá és mivel nincs rendszám, mindig annyival mész, amennyivel csak akarsz. Véda alatt is előzhetsz városban 80-nal, záróvonalon át, nincs rendszám, nincs bizonyíték.
Én már csak éjszaka szeretek vezetni, javarészt akkor is megyek. De mikor nappal indulok bárhová és még haladnom is kéne, akkor talál meg az összes úton gondolkozó...
mi a kutyára akartuk feltenni csak az öreg nyugis el elpatkolt a mostani meg túl izgága az ilyen dologhoz
szóval még pár évig nem tesszük fel, aztán ha elmegy elmegy ha nem marad
igazándiból 13 ezer áll benne ennyit még 5 év múlva is ér
Gyakorlatilag kiirtja az ecu bol.
Szerintem a zx10 topikban tobbet tudnak errol.
Kis munka nagy pénz nem rossz
Az ülés púp alatt megkocoktattam a bowdeneket állító motort ami be is állt, a hibakód pedig eltűnt.
A gond az, h egy kör után kidobta a hibát megint. Újból eljátszottam és a végeredmény hibakód.
Hétvégén bontás kitakarítás és próba megint. Ha nem lesz jó, akkor 200 mínusz :(
Ini, vettem egy 5-öst helyette, újat
Ha kapnék egy raklappal nem kapnék sírógörcsöt
A megkeresési procedúra zavar, a sok munkával sok pénz ami nem tetszik
Amúgy milyen jeladó van ezekben? Gondolom a grafitpályás potméter már nem dívik. Bár nem csodálkoznék.
Emlékszem amikor haver öreg Porsche-jén 2B-s grafitceruzával satíroztuk, hogy tudjon vele menni
Ha meg optikai enkóder, akkor szét kell szedni és kipucolni. Nem bírják azok az ilyen szennyes üzemet, de más bajuk nem szokott lenni.
A mágneses elvű abszolút szögadók, meg jellemzően nem tudnak meghibásodni.
Előzni jobbról-balról Akár a véda alatt is szédületes 6²km/H tempóval
Hétvégén a durva amikor 30-al poroszkál a belső sávban is
szóval még pár évig nem tesszük fel, aztán ha elmegy elmegy ha nem marad
igazándiból 13 ezer áll benne ennyit még 5 év múlva is ér