Nekem is Sixgear van, és alátámasztom. Nehogy vegyetek. Fele annyit ér mint amennyiért adják.
Maga a ruha nem is vészes, de a cipzár kalap kaki.
A másik hogy a bélés rögzítése a végtagoknál is halál gagyi, kicsit megizzadok és kitépem.
Berik bőr ruhám 1000* jobb és még csak drágább sem volt lényegesen.
Na ezt mondom. Ha eleget gyakorolhatnék, akkor Rossit is lenyomnám. Na meg ha mész valaki mögött akkor könnyebb jobban menni.
Mi így gyakoroltunk régen, hogy felváltva húztuk egymást a pályán haverral.
De tételezzük fel hogy azonos tudással mentek.
Egy hasalós gépen, a te függőleges üléspozíciódhoz képest, elég nehéz fél kézzel kapaszkodni. Nem lehetetlen csak fárasztó.
Az meg természetes hogy sportmotoron alacsony tempón is nagyon állatul nézünk ki
Aztán meg gyere ki Kakucsra és ott mutasd meg hogy tudsz kanyarodni.
És hogy könnyű dolgod legyen, én megyek MZ-vel
Mitől lesz rutinos a motoros?
Ez volt a MotoSunday 2018-as motovlogger versenyének 2. fordulójának témája! A választ 1 percbe kellett belesűríteni!
Szerinted? http://youtu.be/YfFOnskYX6I
én nem vagyok fontos ember, a telefont is kikapcsolom ha motorozok, esténként írok az asszonynak egy sms hogy még élek, már ha van térerő mert a hegyekben sokszor semmi jel nincs
nagyon észre lehet venni
pl nekem az agv 1500gramm, kettő is van belőle, ezeket hordom vagy 10éve, egyszr vettem egy karbon kevlár cross bukót az ilyen 1200gramm felé volt hát egész napi viselet után sokkal kevésbé allt be a nyakam tőle
aszfalton nagyobb sebességnél nem tudom mennyit számítanak ezek a dolgok hiszen ott azért éri más hatás is a bukót nem csak a föld tömegvonzása
Nekem feltunt.Plane ha a kevesebb van rajtam es utana a tobb.
Koss fel a fejedre 25 deka parizsit es meglatod.
Fel fogom probalni es eldontom.
Mondjuk a lajosban van shoei is,igy osdze tudom hasonlitani.
egy külföldi több napos túrán muszáj menet közben is elérhetőnek lennem, ha probléma lép fel a cégnél, ügyfélnél meg kell oldani... az asszonnyal is szoktunk menet közben beszélgetni, de ha Sanyi barátommal megyünk csak ketten, két motorral, akkor is összelőjük a kommunikációkat. könnyen tudunk egymásnak jelezni...
Ez is majd 100 rugo.
Az x-lite on kivul meg nemigen gyart senki egykilos bukot.Mind 1,3-1,5 a beepitett faszsagok miatt.
Meg a carbonok sem carbonok,max uvegszal,a felso csilli reteg meg egy carbon a latszatra es ugyanaz a ,1,5 kilo.
Amugy az RS2 sem az a hudehanyattvagommagam a quality-tol.Viszont jol pasdzol a buramra.
De se plexi se beles nincs mar csak ultragagyi kinai utangyartott.
Erre az evre meg megvagyok de kene talanom valamit jovore helyette,valamikor meg kene fogdosnom.
Anyunak új ruhát keresünk, de hihetetlen hogy mennyi szar silány fos ruha van és nem is feltétlen olcsók. Sixgear kalap szar 60ezerért, macna baromi jó 65ezerért... nadrágok.
Nem volt egyik marka sem nekem de kézbe fogva a shoei-t sokkal sokkal minőségibbnek érzem mint a subit. Shoei-t vennék én is de egyelőre sajnálok ennyi pénzt kiadni egy bukóért.
Amugy fasz kivan,egy hete hasznalom a 999 NX-et.De bassza meg erzem azt a 250g kulonbseget,az arc parna gyengebb,a plexi rosszabbul passzol.Valszeg megy a levesbe.Es olcsobb volt az RS2.Ha lehetne kapni racsapnek egy ujra.
Az X-lite 802rr puro,803rr puro mind baszott draga es allitolag gyorsan lagyul az arcparna.
Igy probakent lehet be kell ujitamom a lajosbol ezzt.De ezzel meg senki nem talalkozott,megin nekem kell vasarra vinni a penztarcam. https://m.louis.eu/artikel/nis...
Maga a ruha nem is vészes, de a cipzár kalap kaki.
A másik hogy a bélés rögzítése a végtagoknál is halál gagyi, kicsit megizzadok és kitépem.
Berik bőr ruhám 1000* jobb és még csak drágább sem volt lényegesen.