Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tenyleg a rozsdamentes a nyero.Sose takaritottam kipufogot.
Az enyém ott csúnyul meg legelőször, ahol az első kerék ráveri a vizet a könyökökre. Kelene venni egy sárvédő-toldatot. Lehet fizunap után meg is teszem (a típusspecifikus egy 10-es a postaköltséggel együtt). Ahol nem éri víz, ott csak simán kiszürkült másfél év után.
Valami műanyag alapú !?
Nekem ilyen van rajta 3 éve , hibátlan !
http://meccanoshop.hu/spd/4110...
nekem az első leégett, az azt hiszem 600 fokos volt, utána 750es lett ráfújva az kitartott egy databig csak közvetlen a henger előtt lett csúnya
Köszi, maradok a gyári festettnél. Két évente elmegy rá 2 ív smirgli, egy fél lityi lakkbenzin meg egy flaska Motip festék akciósan. Ez bírja, másoknak is bevált!
http://jarmualkatresz.com/spd/...
az a lényeg elsőnek ne melegítsd nagyon fel, akkor lehet rajta marad a dt-vel küzdöttem sok éve a hőálló festékkel
de tudok embert aki saválló cuccokkal dolgozik épeszű áron, ha érdekel megkeresem a számát, akasztón van a műhelye
Na, közben dolgoztam is: leszedtem a - szépen megrozsdásodott - kipufogórendszeremet, lecsiszoltam zsírtalanítottam. Mindjárt megyek festeni matt fekete hőállóval.
Két éve csináltam utoljára, másfél évig egész jól nézett ki, de ez a tél végleg betett neki. Most meg ráérek....
Köszi a spuri-s válaszokat...
Szoktam őket is oltani Az értelmesebb autósokat meg is tudom győzni.
A legtöbb esetben vagy az irigység, vagy a tudatlanság miatt utálják a motorosokat. A tudatlanság ellen tudok tenni, és kaptam is már visszajelzést hogy így hogy érti hogy a hülye motoros mit miért csinál, már nem is tartja olyan hülyének és mennyivel könnyebb így az élete.

Mondjuk nem FB-n mert oda elvből nem csatlakozok, hanem a régi origós fórumon ment a téma ezekről mindig, amíg el nem trollosodtak, meg kapcsolták le.
Na megszólalt a terepmotoros
Én csak aszfalton használnám, nekem jó a gumikerekes
Általánosságban én is azt mondom hogy egész jó már a helyzet.
Én úgy érzékeltem, hogy 2000-es évek után kezdett javulni a motorosok/kerékpárosok megítélése és egyre figyelmesebbek, elfogadóbbak lettek az autósok.
Előtte volt olyan hogy szándékosan akartak kinyírni, különösen valamelyik kereskedelmi csatorna hangulatkeltő riportjai után.
Azt követő években már nem annyira voltak ilyenek, de még mindig levegőnek éreztem magam. Mostanában pedig gyakran zavarba jövök amikor egyenesen előzékenyek.
Pl. amikor beállok a sor végére a gyorsforgalmin. Jönnek is szembe, keskeny is, tudom hogy rövidesen úgy is kifordulok onnan, de szó szerint előre lökdösnek mindig

Veszélyesen vakegér autós hétköznapokon szerencsére elég ritka, és eddig még elég jól ki is tudtam védeni őket. Csak amikor tapasztalatlanabb motorossal megyek és panaszkodik hogy ez meg az történt, akkor gondolkodok el hogy igen, de ez miért baj, amikor hót lazán kikerültem?
akkor miért nem az autósoknak mondod?
a fészbukon van egy csomó autós csoport oda kell betenni a figyelmfelhívást
az 50es jobb az lánctalpas, nem szúrja ki a kerekét a sok fém amit átcsattogsz
Tiszta sor ezzel nem tudok vitatkozni, (nem mondanám demagógiának ezt) de nem értem mi köze van ennek ahhoz hogy az autósoknak jobban oda kéne figyelni a motorosokra, hogy ne nézzék levegőnek őket.
Igyzsag szerint nincs rossz tapasztalatom.Nem akartak elutn,nem jonnek ki elem,sot meg akkor is lehuzodnak amikor nem akarom.
Szoval tiszta zen a motoros elet.
Azert a kerepesi egyenes vegen 170 befigyel es szsrok a zarovonalra.
Én mondjuk hetero vagyok, de tény hogy gyakran szabálytalan
Ettől függetlenül szerintem elvárhatom hogy ne nézzenek levegőnek, főleg úgy hogy többnyire az autósok helyett is én figyelek.
Ha már demagógia, ugye....
Jó, akkor te nem , de a motorosok 95%-a "szórakozni" megy a közútra, mint ahogy én is - nem azért, mert muszáj.
Ha elfogadhatatlannak találtam volna a kockázatot (amikor 50 évesen elkezdtem motorozni), akkor ma inkább bélyeget gyűjtenék helyette.
Ha nem vagyok ott, nem tudnak elütni.
De hat a motorosok tenyleg köcsög szabalytalanok.
Ennyi. Van itt a közeli telepen BTR-60-as. Akkor ha azzal megyek a belvárosban, akkor mindig elsőbbségem lesz, és átmehetek mindenkin
Szerintem meg ti vagytok nagyon értetlenek.

Beraktak egy képet amin az van, hogy "kirajzottak a motorosok, figyeljünk rájuk"
Erre mindenki elkezdi, hogy de a motorosok mind köcsög és szabálytalan.

Én viszont azt mondom, hogy attól hogy az előző sarkon kicsit túlléptem a megengedett sebességet, annak kurvára nincs köze ahhoz hogy a hülye mazsola kifordul elém a következő sarkon és elbasz, és igen is fel lehet hívni a figyelmüket hogy ugyan tessék már körülnézni a kicseszett macisajt mögül, hogy jön e az a szerencsétlen motoros, mert attól hogy sokak szerint köcsög az összes motoros még nem kéne elütni!

Nevezheted annak a KRESZ-t aminek akarod. Ha törvény akkor is szarok rá, mert évente 30* döglöttem volna meg a KRESZ-t betartva ha ragaszkodnék hozzá.
Én inkább úgy közlekedek, hogy engem ne tudjanak kinyírni a vakegerek.
Ha meg saját hibámból elbasznak, akkor nem is fogok vergődni, hogy szemét autós nem figyelt.

Ja és nekem nem hobbijármű. Néha igen, de eleve én azért kezdtem motorozni mert autóra nem telet, a motor meg olcsó volt minden szempontból.
Tuti a kormany az oka.
Van Spuri adalékom mert kíváncsi voltam. Az égvilágon semmi változást nem tapasztaltam. Se az MZ-ben, se az öreg Hondában.
Több értelme van E85-el járni, attól finomabb a motor járása, pörgősebb és kb 10%-al nagyobb a teljesítmény. Versenyeken be is tiltották :)
De át kell állítani hozzá a karburátort, meg kiirtani a nem etanol álló tömítéseket.

Egyik MZ-s srácnak durván elkezdett füstölni tőle, de kb. Smoke&Charm szinten, de nekem szerintem eleve tiszta volt a kipufogó rendszerem, mert jó olajjal, és jó beállításokkal jártam.
Nem fizette időre a BKK a villanyszámlát?