SM rohadt nagy előnye, hogy 1 hengeres. Amikor jön a munkaütem, megcsúszik a kerék, de aztán meg is tapad a ritka ütemek miatt.
Ezért tudnak durván driftelni vele esés nélkül, innentől kezdve meg esélytelen vagy egy villanymotorral ami halál egyenletes és kezelhető, de ha megcsúszik akkor cseszheted.
Én csak vigyorgok ezen a csík témán
A cross gumival lekoptatom fél centisre. Pedig ott a kanyarokban bütyökről bütyökre sodródik ki, volt olyan visszafordító ahol 3x szedtem visszább mert nagyon ment a segge kifelé
Aztán olyan gumikkal ami ragad mint a,rágó büszkélkednek
Ne is erőltesd. Közúton szerintem már az is elég bátor.
Pályán egy délután alatt nullára lehet írni a rinyacsíkot, különösebb kockázat nélkül, azt lehet dicsekedni hogy ezt a Mátrában csináltad
Ezzel vigyázz bazdmeg , mert ha kiderül hogy tényleg tovább élt oroszoknál és családja is lett , rábasztál ! Ezt valamelyest próbálták bizonyítani , de valakik megakadályozták , nehogy oda legyen a szép image !
Ezért tudnak durván driftelni vele esés nélkül, innentől kezdve meg esélytelen vagy egy villanymotorral ami halál egyenletes és kezelhető, de ha megcsúszik akkor cseszheted.
Lámpával kell keresni őket.
Azt amelyik a motorja színével egybe öltözik azt kell kerülni a legmesszebb.
De sokan vannak akik azt hiszik a jó motor elég ahhoz hogy jók legyenek, és olyan jó alázni az ilyeneket
A cross gumival lekoptatom fél centisre. Pedig ott a kanyarokban bütyökről bütyökre sodródik ki, volt olyan visszafordító ahol 3x szedtem visszább mert nagyon ment a segge kifelé
Aztán olyan gumikkal ami ragad mint a,rágó büszkélkednek
Pályán egy délután alatt nullára lehet írni a rinyacsíkot, különösebb kockázat nélkül, azt lehet dicsekedni hogy ezt a Mátrában csináltad
Ritka egy nagy link csávó lehetett a mi sanyink
Aztán mégis sztárolják
Alig van épelméjű műve, bár a helység kalapácsa tetszett
Úgy szeretem a p*nát, mint Petőfi a hazát.