Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majd ha neked terítéken lesz egy nockalm hoz hasonló nagyonszűk fordulós rájössz hogy a sportal nem eccerű felfűzni.
Csóri 600f már egybe baszva is néha csak fuldoklott.( az kotvány nem is csodálkozok)Bár még így se tudtak megszökni a túraendúrósok.
Az autósok nem mernek rohonc lékára feljönni szerintem
Az 50 (legyen 60-70) ott betartandó. meg amúgy is a lakott terület nem versenypálya.
uhh , az azért elég fasza feeling lehet!!!
sportgépek nagy hátránya még a gyári áttétel... A TL-en +4 van a cbr-en +3 van
Engem irritálnak a német-osztrák autósok és a motorosok nagyrésze is, lakotterület táblánál akkorát fékeznek hohy alig tudok észbekapni :D
A helyszítől függ leginkább.Ott ahol nincs hely kigyorsítani a supermoto jobb lehet a kuis súly és a kezesebb kanyarodás nomeg az alapjáraton és alacsony fordulaton több nyomaték miatt de ha csak van két kanyar közt 200 méter a sportot lenyelezed és izomból lenyomja az SM-et ennyi az egész.
Magyarországon csak útszakaszok vannak ahol jól lehet menni egy sportgéppel, bár a mátra felújított szakasza tetszik (reggel amikor még üres).

Mivel én ausztriában motorozok jórészt ezért ez nem szempont. Amúgy az út mellett a közlekedési morál is jobb. Egy szombat délután megelőzök vagy 5 autót, estefelé meg egyet sem.
(másik csoportban láttam hogy voltál Erdélyben szép képeket csináltál )
Én még mindig azt mondom hogy a supermotóval könnyebb gyorsabban kanyarodni, széles kormány, könnyed testtartás. De ez nem azt jelenti hogy a supermotoval a jó pilóta mindig gyorsabb.
Az a tartalomhoz illő forma.
Így viszont nem igazán stabil az állítás. Én úgy hallottam a történetet hogy ahol tényleg motorozott mindneki ott nem tudott Oszi elmenni, ahol meg nem mentek mert szar vagy vizes volt az út, nem emlékszem már, ott elment Oszi. Viszont én Oszitól nem hallottam a sztorit.
Amúgy meg fura de most is látom hogy trollkodnak egymás képei alá tehát nem hiszem hogy olyan nagy harag vagy alázás lett volna.

Jó a sportmotor, nekem is kéne ha mondjuk ausztriában élnénk ahol bőrsima az aszfalt, de itthon pláne a Mecsekben már eleve hátrányból indul a feszes, rövidrugóutakkal mert ahol én elfordulok úgy hogy épphogy érzem a rumplikat Ő ott már pattog.
Jó aszfalton jó pilótával lehet el tudja picsázni a sportmotor ezeket a 950-990supermotokat vagy dukeokat, de szerencsémre nem nagyon akadtam össze ilyennel. Volt aki ott tudott elmenni amikor a jobbos beláthatatlan kanyarban megelőzte a kocsisort, vagy 3sávot használt a szerpentinen.

Na mindegy, az igazság hogy a motor mindegy mert a balfasz az jó motorral is balfasz az ügyes meg szar motorral is ügyes.
Kivéve a gömbnek: az sokoldalú...
Mondjuk számomra hihetőbb, hogy egy sor4 ezer elver egy sm-et, mint fordítva.
Ráadásul azok nem is igazi sm-ek.
Nekem az sm az a husaberg fs650. Azzal még elhiszem, hogy egy jó kanyargós szerpentinen alázni lehet.
Mindig két oldala van.
Mindenki azt mond amit akar. Nem állok beszélőviszonyban a másik oldallal. Odáig már nem süllyedek.
Arról amúgy te mit is tudsz ? Mert én hallottam a másik oldalt és ott nem volt szó arról hogy lemaradtak volna... Csak Oszi mesélte úgy hogy lemaradtak.
Megszoktam hogy a motorok nagy többségén (legalábbis érzésre) bal oldalon van a lánc.
Mi az hogy rossz oldalon ? Van erre valami szabály hogy hol kell legyen a lanc ? A kérdést sem értem...
viszont már nem elég a szobalétra felmászni rá
tegnap vettem egy csomót, ki vannak készítve
Azzal meg nem 220 kiló lesz.
Sehogysejön ki a motoroskártya.
Te csak meg se szólaljáááá. Spongyabob
"meglátyúúúúúk!!"
Oksa csinálok a konzolok alá mindkét oldalra 30-30 vagy nagyobb távtartók akkor jobban eltartanak a dobozok és akkor úgy talán leér. Így jó lesz ?