Majd ha neked terítéken lesz egy nockalm hoz hasonló nagyonszűk fordulós rájössz hogy a sportal nem eccerű felfűzni.
Csóri 600f már egybe baszva is néha csak fuldoklott.( az kotvány nem is csodálkozok)Bár még így se tudtak megszökni a túraendúrósok.
A helyszítől függ leginkább.Ott ahol nincs hely kigyorsítani a supermoto jobb lehet a kuis súly és a kezesebb kanyarodás nomeg az alapjáraton és alacsony fordulaton több nyomaték miatt de ha csak van két kanyar közt 200 méter a sportot lenyelezed és izomból lenyomja az SM-et ennyi az egész.
Magyarországon csak útszakaszok vannak ahol jól lehet menni egy sportgéppel, bár a mátra felújított szakasza tetszik (reggel amikor még üres).
Mivel én ausztriában motorozok jórészt ezért ez nem szempont. Amúgy az út mellett a közlekedési morál is jobb. Egy szombat délután megelőzök vagy 5 autót, estefelé meg egyet sem.
Én még mindig azt mondom hogy a supermotóval könnyebb gyorsabban kanyarodni, széles kormány, könnyed testtartás. De ez nem azt jelenti hogy a supermotoval a jó pilóta mindig gyorsabb.
Így viszont nem igazán stabil az állítás. Én úgy hallottam a történetet hogy ahol tényleg motorozott mindneki ott nem tudott Oszi elmenni, ahol meg nem mentek mert szar vagy vizes volt az út, nem emlékszem már, ott elment Oszi. Viszont én Oszitól nem hallottam a sztorit.
Amúgy meg fura de most is látom hogy trollkodnak egymás képei alá tehát nem hiszem hogy olyan nagy harag vagy alázás lett volna.
Jó a sportmotor, nekem is kéne ha mondjuk ausztriában élnénk ahol bőrsima az aszfalt, de itthon pláne a Mecsekben már eleve hátrányból indul a feszes, rövidrugóutakkal mert ahol én elfordulok úgy hogy épphogy érzem a rumplikat Ő ott már pattog.
Jó aszfalton jó pilótával lehet el tudja picsázni a sportmotor ezeket a 950-990supermotokat vagy dukeokat, de szerencsémre nem nagyon akadtam össze ilyennel. Volt aki ott tudott elmenni amikor a jobbos beláthatatlan kanyarban megelőzte a kocsisort, vagy 3sávot használt a szerpentinen.
Na mindegy, az igazság hogy a motor mindegy mert a balfasz az jó motorral is balfasz az ügyes meg szar motorral is ügyes.
Mondjuk számomra hihetőbb, hogy egy sor4 ezer elver egy sm-et, mint fordítva.
Ráadásul azok nem is igazi sm-ek.
Nekem az sm az a husaberg fs650. Azzal még elhiszem, hogy egy jó kanyargós szerpentinen alázni lehet.
Arról amúgy te mit is tudsz ? Mert én hallottam a másik oldalt és ott nem volt szó arról hogy lemaradtak volna... Csak Oszi mesélte úgy hogy lemaradtak.
Csóri 600f már egybe baszva is néha csak fuldoklott.( az kotvány nem is csodálkozok)Bár még így se tudtak megszökni a túraendúrósok.