De ha most gonosz lennék nem mindegy hogy mire jön az a 4 centi. mert ez a lécnyúlás centiben ennyi de százalékban ki tudja mennyi? 10% vagy 70% az nem mindegy
Csak miatta tettem bele meg van egy masik kedves ismerosom, akit meg mindig ocsarolok a szaksdt BMWje miatt, de legalabb ismeri az indexet meg megtalalja az osszes kattut is mikozben az indexet keresi
Erről jut eszembe. Mert ez már vagy 10 éve basztatja a fantáziám. Angliában az oldalkocsis motoroknak a másik oldalára van szerelve a csónak? Nem humor tényleg érdekel
En csak fele-fele aranyban latom azt, aki megveszi azert, mert egy fasza motor es tud is vele menni, a masik fele meg azert, mert ciki hogy neki nem az van, de tudas helyett csak penz van mogotte.
Autonal meg kb csak a presztizs erteket latom. Vagy szakadt bmw cigannyal, vagy mumajer a vacsi uj bomosben.
Na jo, neha van 1-2 jolelku, de a kivetel erositi a szabalyt
Árulj el nekem valamit. Mert ez már több kissebb KTM-en feltűnt. (Bár lehet hogy más crossmotorokon is így van de csak a KTM esetében tűnt fel.
Mit keres több KTM-en is rossz oldalon a lánc? Sok esetben a jobb oldalon van. Ez valami saját házi hülyeség vagy több cross gépen is így van.
Amúgy a 72.000 már nem rossz futásteljesítmény. A leócsárolt KTM-től, megmondom őszintén én is gondolok már itt egy blokk felújítást, mert hiszek a sztereotípiáknak. Án amúgy nem is tudom hol tartok. Sajna nem motorral jöttem ma, olyan 110.000-115.000 lehet a malacban. Kb (Sajna hiányzik az órából 40.000-ezért ezt mindig pluszba hozzá kell adnom)
En szimplan utalom a Mercedes es a BMW markat. Nekem ezek a ciganyautok. Es ez szamomra kiterjed a motorokra is. Elhiszem, hogy kurva jo, semmi bajom, akinek ilyenek vannak, de szamomra nem elfogadhato. Ingyen sem kene.
(amugy tesom is X5-tel jar es egy rakas fos az az auto )
Nem a te megjegyzéseden akadt meg a szemem. Az még "átjött".
Nekem igazából édesmindegy ki mit szeret, csak a háttértudás nélküli mocskolódást nem szeretem. Nekem 72000km van a gépben (49000saját), és tény, hogy van 1-2 rossz megoldás, amit a labancok alkottak, de aki itt fikázza, szerintem nem tudja ezeket, csak az ismerőse ismerősétől hallott valamit, meg amúgy is fideszszínű úgyhogy nem lehet jó
Mióta meg van a gixer 4 cm hosszabb a kéjlécem!
Autonal meg kb csak a presztizs erteket latom. Vagy szakadt bmw cigannyal, vagy mumajer a vacsi uj bomosben.
Na jo, neha van 1-2 jolelku, de a kivetel erositi a szabalyt
Mit keres több KTM-en is rossz oldalon a lánc? Sok esetben a jobb oldalon van. Ez valami saját házi hülyeség vagy több cross gépen is így van.
Amúgy a 72.000 már nem rossz futásteljesítmény. A leócsárolt KTM-től, megmondom őszintén én is gondolok már itt egy blokk felújítást, mert hiszek a sztereotípiáknak. Án amúgy nem is tudom hol tartok. Sajna nem motorral jöttem ma, olyan 110.000-115.000 lehet a malacban. Kb (Sajna hiányzik az órából 40.000-ezért ezt mindig pluszba hozzá kell adnom)
(amugy tesom is X5-tel jar es egy rakas fos az az auto )
Nekem igazából édesmindegy ki mit szeret, csak a háttértudás nélküli mocskolódást nem szeretem. Nekem 72000km van a gépben (49000saját), és tény, hogy van 1-2 rossz megoldás, amit a labancok alkottak, de aki itt fikázza, szerintem nem tudja ezeket, csak az ismerőse ismerősétől hallott valamit, meg amúgy is fideszszínű úgyhogy nem lehet jó