Ha valaki olajozza-spray fújja kurvára praktikus a jobb oldali lánc
Oldaltámasz magad felé döbtöd és ott a lánc kéznél
10x egyszerűbb mint a balos láncnál
Azért szar a ktm mert:
A sok tajparaszt az xt-dr-stb után vette és ugyanúgy használta-szervizelte
És pesze hogy szar lett a ktm....
Mert ugye a plusz lovaknak örültek, tépték mint állat aztán 0 szervíz mellett csodáljoztak hogy megáll
Mondjuk a régiek gyújtása nem volt az igazi....
2000 után már jobbak voltak
Az, hogy a Te igényeidnek nem felel meg az csak a szubjektív vélemény. A tény meg az, hogy ha valaki tud motorozni, akkor a Mátrában nem nyomják le supermotoval meg MZ-vel {os3
Ettől még persze jó szórakozás a szupermotózás.
Nekem mindig az az eset jut eszembe amikor a fudejovagyok ktm gyerek és haverjai motoroztak a k5oszival. Fél világ azon röhögött
Jó hát már nálam is akad egy két dolog amit cserélni kell. Most télen tutira szelephézag ellenőrzés, de arra büszke vagyok hogy a blokk főbb részei még a gyári tömítésekkel vannak összerakva. (Nah jó a generátor fedél már nem ott a tököm tudja mit kellet matatnia az előző gazdának. X11-ben nem tudom mi a plafon de azt tudom ogy idahaza is van már 250.000 felett járó XX. Nah jó az már azért nem húz úgy mint újkorában de megy működik és még van enne élmény faktor. Én sem terveztem még hogy blokkhiba miatt nyúgdíjazom a malacot még vagy 70-80.000 km-en át. Bár ezzel a tempóval ez a mennyiség 4-5 év alatt beleszalad.
Azt azért tudni kell, hogy ktm-et szeretnek kókány mesterek venni... Olyan otthoni megoldásokkal találkozok néha, hogy eszem megáll. Lehet.. mondom csak LEHET hogy ennek is köze van a rossz megítéléshez
A 640-es gépeken van úgy, de ne kérdezd miért. Nekem is fura volt.
Havernak 90e van a 990es duke-ba, De külföldi oldalon azt hiszem 192e a max amit eddig láttam.
Egyébként kompresszió gyári értéken, vezérműláncot kellett már idén cserélni (68ezernél), de ennyi. És hajtom pályán is meg amit bír, szóval nem az a kifejezett "megkímélt" állapotú gép. De nyilván nem fog annyit elmenni gond nélkül mint egy japó túragép, én ezt aláírom
Egyszer azt is kihagyták belőle , de rájöttek lánc nélkül az sem megy , de addigra volt valami tapasztva a helyére , így már csak a baloldalon volt hely neki , így került át a másik oldalra !
Amúgy én kifejezetten kedvelem a márkát. Nem olyan rég volt hogy a műhelybe jött egy valamilyen KTM. Nem tudom olyan 500 ccm volt és persze cross. Emlékszem valami rugóval volt összeakasztva a kipufogó meg a blokk. Biztos így kell nem tudom. De olyanokat durrogott hogy eltolta a rugóét és a blokk mellett köpködte a szúrólángot. Tuti nem volt jó a motornak de rohadt jó hangja volt. Cimbe lement a faluba (Cica tudja hogy mennyire a szélén lakok a falunak) De lentről a völgyből (Kb 2 km) simán felhallatszott ahogy a helyi nagyikat meg kotorék korcs keverék kutyákat riogatja az a hülye. Iszonyat jó hangja volt.
Azert akkor ne csak 4 cm nyulas legyen, valami keruletet is produkalni kell, aranyaiban megfeleloen novegessen, mert lehet hosszu de mini tampon vastagsagu olyan mint ha egy hurkapalcaval bokodnenek
és volt GS500-a is