Pocses ez egy kívánatos galeri. Ez tetszik. Itt már csak egy nagyon kis szögtartományban lehet átlátni a hengerek között. Ez már jóféle. mondjuk két ilyen pici dobbal egyel jobb oldalon másikkal baloldalon talán még ütősebb lenne de így is nagyon csecse
Hétköznap halál az osztrák főútvonalak többsége,de a vicc hogy szombat délutánra olyan kihaltak lesznek mintha ufo vitte volna el az összes bőrgatyás parasztot.
Egyszer eltévedtem a kukoricások közti jó kis körforgós girbegurba utakon akkor délután jót lehetett csapatni megfelelő sebességgel azokon is.
A gond hogy nincs egy nyomkövető cuccom és elfelejtem a jó kis utakat.
De Murau-Radethein közt a 95-ös nem rossz.
Ne inzultájál. Nyíregyházáról tartottam a tempót mögötted dobozokkal felgumizott idomokkal a hátsó ülésen 0 mintával a szakadó esőben. Emlékezz annyira nem volt minta már hátul hogy nem hogy a kopásjelző felett nem volt semmi hanem a gumi közepén nem volt már minta.
Most én is új szakaszt akarok keresni, de eddig befürödtem. Én hétköznap is sokat motorozok, meg főleg akkor tudok asszony nélkül csapatni. Szóval a közelben kell jó út.
Na én pont ezért kedvelem a malacot. Mert annak jóval butább a futóműve mint egy sport gépnek és egész jól el vagyok vele a szarabb utakon. Persze a kavicsos szarra meg a murvás mocsokra nem szeretek lemenni vele de ez inkább a rutintalanságomból fakad meg a malac súlyából.
Mittudomén,Pest mellett élek.
Ha megyek akkor 3-4 nap és ami belefér.
Jöbőre máshogy lesz.Hétvégn szombaton lezúzok Mosonmagyaróvárra a tesóhoz vasárnap rábökök valahova hétfőn meg hazahúzok.
De nem hondával.............az kotvány.
Azt odáig értem, de mit tegyek ha szombat ebéd után tekerni akarok egyet.
Elérhető közelségben ausztriában találtál valami jót?
Most a Mariazellt hagyjuk. Azon kívül?
Sose szoktam túlozni.
OLyan mint egy csomó zsákfalus alpok szerpentin.
Van egy völgyeken keresztül húzódó föközlekedési úz forgalom dögivel és ebből kiindulva mint a halszálka 5-10-15 km felfelé szinte forgalom nélküli hegyiút egy rakattal néhány falu közbeiktatásával.Kivétel ezek közt a nagyobb hágókkal ellátott országok közti mai általában hosszabb.Vagy valami nevezetességhez vezető mondjuk a maltatal.
Ahol van szállás dögivel.
Szóval lehet egerészni ilyeneket bejjebb dögivel.
Nagy visszafordító kettő van benne, de hidd le tempózva elég jól lehet szórakozni. Ha a gyér forgalmat és az aszfaltminőséget hozzáveszem akkor teljesen jó.
Ezt értem, de eredetileg azon kezdtél el "arcoskodni" hogy a mátrában letolod a sportmotorosokat.
Erre írtam amit. Ott a felújított szakaszon aki tud lépni azt nem tolod le.
Érted?
Kell a merészség, de nem elég, mert különben meghal az illető nagyon rövid idő alatt. Volt aki a második kanyarban eltűnt mögöttem, pedig még csak a gumit melegítettem
Közúton az megy jobban, aki kevésbé fél.. Aki lemeri vágni a kanyarokat, aki jobbos beláthatatlanban előz... stb. Akiben van némi életbenmaradási ösztön, az ott elengedi ezt a f@szméregetős témát egy bizonyos szint után
Ezek a kövér szupermotók meg tudod miért jók jano? Mert fogom magam, felcuccolok, elmegyek 3-4-5000kmes túrára (ez az amit egy kis sm-mel nem tudsz mert kb 5 olajcsere ) akár oda is ahol út sincs és a sportmotor idomja felakadna, majd ha eljutok egy jó szakaszra ott lehet szépen kanyarogni vele. Utána hazaérve elmegyek valamelyik versenypályára, mert ezzel Kakucson sem kell 1-esben menni mint a gixerrel, de a Hungaroringen is megállja a helyét (nyilván nem az élbolyban, de elmegy). Ez a motor egy mindenes, és ez benne a jó! Lehet, hogy a tükörsima éppen frissen felújított mátrai szakaszon úgy elvernek a sportmotorok mint a sicc, ezt elfogadom! Sőt, elő is fordul. De amint jön a siroki szakadt út, nekik marad a puffogás (már ha eljönnek oda, mert általában Verpelét felé kerülik ki az ismerőseim) én meg ugyanúgy élvezem
Na részemről ennyi. Mindenki szeresse azt a motort amilyen van neki, menjen úgy, ahogy jól érzi magát
Csak a szokásos. kihagytátok azt a témát hogy "aki nem tud egykerekezni az buzi". Amúgy a beszélgetés a forgatókönyv szerint zajlott.