Imádom ezeket a vasakat és eddig soha nem tűnt fel hogy ezekben a blokkokban nem szembe vannak a szelepek a hengerekkel. De ritka jó. Nem kell vezérlést cserélni meg ilyesmi tök logikus.
110 lónak elégnek kell lennie utcára,szerintem!
A Ninja-m 115 paci volt,tudta 3 sec alatt a 100km/h-t és óra szerint 260 fölött karcolt,ezen még főnöknek éreztem magam de fölötte már nekem szerintem sok lenne!
Ez olyan (majdnem) mint az 510i Sherco-m volt,állat módra mászott,betyár erős volt,de néha csak utasnak éreztem magam,viszont a 450 EXC-m kicsit talán gyengébb,de ott is felmegy ahová néha felnézni sem merek viszont én vagyok a főni
Persze vannak képzettebb riderek,akik tuningolják a 180+ pacit is,csak ne halnának meg
Az 525 szerintem érezhetően erősebb,de inkább az a baj,hogy nem bocsájt meg!
A szövegben... mi alapján határozzák meg a piaci árát egy motornak ? Hahut néznek?
A Ninja-m 115 paci volt,tudta 3 sec alatt a 100km/h-t és óra szerint 260 fölött karcolt,ezen még főnöknek éreztem magam de fölötte már nekem szerintem sok lenne!
Ez olyan (majdnem) mint az 510i Sherco-m volt,állat módra mászott,betyár erős volt,de néha csak utasnak éreztem magam,viszont a 450 EXC-m kicsit talán gyengébb,de ott is felmegy ahová néha felnézni sem merek viszont én vagyok a főni
Persze vannak képzettebb riderek,akik tuningolják a 180+ pacit is,csak ne halnának meg
Telefonról nem latom jól a dolgokat na..
És visszateszi ugyabba a ven rozsdás teknobe.
http://youtu.be/L_AY8bH3vxY
Te valamelyik KTM-es csaj vagy, vagy keverlek valakikkel?
http://www.motorcycle.com/manu...