Amikor megvettem a bogárfejű Hondát, 190-es gumi volt rajta(180 helyett). Mivel "újrakezdő" voltam akkoriban(amely állatfaj egyenesen kihalásra van ítélve az egyik ember szerint), nem volt mihez viszonyítani. Aztán amikor elkopott, 180-ast rakattam rá: akkor fudtam meg, hogy milyen könnyű ezt 217kg-os dögöt ide-oda "baszkodni" a kanyarokban. Azóta sem jutott eszembe mégegyszer a szélesebb papucs.
nekem olyan volt hogy az egész gázkart megfogta bármilyen állásban volt, a kormányt se kellett fogni és lehetett tornázni menet közben
amikor óránként 1-2x kellett gyakorlatokat végezni az még elment, de 5-10 percenként elég gáz
engem esz a fene hogy nem tudok menni hegyeket nézni
de olyan 5 km után elkezd zsibbadni a kezem aztán a végén a gázt se tudom húzni annyira elzsibbad
amíg ment 40-50 km táv addig simán elmászkáltam egész nap de most a robogónak sincs sok értelme
Nekem a mostani motor is sok, én nem növöm már ki, bőven elég. Ment alattam a kis gyösz 240el is de ott már nagyon észnél kell lenni, bár szerintem már nem mi irányítunk ilyen tempónál, csak utazunk mint egy állat. 😆
Ha elég lesz, eladom mindkettőt oszt veszek egy 300-350 nyugizóst, azt ingázni meg néha lődörögni is jó lesz. Trágyapumpa kizárt! 😂
Sajnos nem , úgy oda voltam a motorért , mint egy szaros gyerek a süteményért ! Pedig a mentősök vágták le rólam a Dainese Motegi--t , és egy órát túlóráztak , mire két barátom felhozott a szántóföldről a mentőbe , lekötözve a hordágyon ! 🤕
levették a gipszet, még bottal jártam, de ahogy behajlott annyit a térdem hogy fel tudjam emelni kézzel a lábtartóig már mentem motorral
hónaljmankón támaszkodtam úgy rúgtam be 😂
szóval az ember hülye, és nem tanul....
Hacsak ezen múlik !? Nem elég hogy szarrá törtem , a dokik úgy rakosgattak össze mint egy lego gyereket , a " jó qrva anyámba " legalább utáltam volna meg az összes kètkerekű szemetet , de nem ,nekem újra motor kellett , ráadásul a butábbikak közül ! Pedig a sok intenzíven töltött idő alatt lett volna idő gondolkodni , meg hely is lett volna a fejbe mert elég sok dolgot törölt a Delete gomb , de neeeeem ! A "qrva annyát ! 🤕 Így már oldalhelyes a mondandóm ? Arany kis mocikám ! 😉
Úgy értettem, hogy mondjuk egy 160 kilós apró Triumph Daytonán sokkal érezhetőbb lenne a kezesség elvesztése szemben egy 100 kilóval nehezebb, 11 centivel hosszabb tengelytávú ZX14-gyel, amin kevésbé "fáj" ugyanaz az arányú hátsó kerék szélesítés.
Nyilván 190-ről 200-ra hízlalni nem olyan nagy változás, lehet azt észre se veszed, bár jelentősen lassabban az se fog kopni.
Nálam pl. 140/90 volt az előírt, a 150/90 minimálisan volt küzdősebb kanyarban 10 perc és megszoktam. Ellenben próbáltam azonos típust, amire rápajszeroltak egy 170/80-ast (mer' az menőn néz ki alapon) és teljesen megölte a motor kezelhetőségét, meg szerintem veszélyes is volt a keskeny felni miatt.
https://images.apina.biz/mediu...
Mondjuk kb 40-45 kilóval az ideálisnál.
Tudod az igazi naked soros 3 hengeres,765 köbcenti és szürke. 😆
amikor óránként 1-2x kellett gyakorlatokat végezni az még elment, de 5-10 percenként elég gáz
https://www.motorosbutik.hu/cs...
de földúton vagy városban nem lehet használni
de olyan 5 km után elkezd zsibbadni a kezem aztán a végén a gázt se tudom húzni annyira elzsibbad
amíg ment 40-50 km táv addig simán elmászkáltam egész nap de most a robogónak sincs sok értelme
Ha elég lesz, eladom mindkettőt oszt veszek egy 300-350 nyugizóst, azt ingázni meg néha lődörögni is jó lesz. Trágyapumpa kizárt! 😂
hónaljmankón támaszkodtam úgy rúgtam be 😂
szóval az ember hülye, és nem tanul....
Amúgy mehetnénk végre már motorozni... 😇
Nyilván 190-ről 200-ra hízlalni nem olyan nagy változás, lehet azt észre se veszed, bár jelentősen lassabban az se fog kopni.
Nálam pl. 140/90 volt az előírt, a 150/90 minimálisan volt küzdősebb kanyarban 10 perc és megszoktam. Ellenben próbáltam azonos típust, amire rápajszeroltak egy 170/80-ast (mer' az menőn néz ki alapon) és teljesen megölte a motor kezelhetőségét, meg szerintem veszélyes is volt a keskeny felni miatt.