Hát, a napot túlélték volna, az biztos.
Én általában sajnálom őket, de néha, amikor látom, hogy hogyan megy egyik-másik, akkor a sajnálat néha kifakul...
Hát a kollegámén szar,ez tény.Mégegyszer megkérdezem,ha most leírnék néhány kardán alkatrészt,akkor szavahihetőbb lennék?És mit változtatna azon a tényen hogy javítani kell?És végezetűl,mi a szarért érdekel hogy az én kollégám mit cserél benne?Az meg hogy szar a BMW kardán sokkal inkább a migráns hsz-ából lehet következtetni,miszerint több százezret vissza kell hívni miatta .
Pedig sajnos ez tény. Nem vagy szavahihető. Dobálózol össze vissza, konkrét dolgok nélkül. Ugye ez volt a kovidnál is… egy ismerősöm mondta hogy…. Ezek voltak az érveid. Most is fogalmad nincs hogy mit javított de szar a kardán a bmw-n 🤷🏼♂️
Mert hogy ez esetben mik lennének a tények,az hogy mondok három alkatrészt mondjuk amit cserélt?Nem pajtás,itt az a tény hogy javítani kellet a kardánt.Hogy mit cserélt benne a téma szempontjából mellékes.És ez miért kérdőjelezi meg a szavahihetőségem?Világosan leírtam hogy nem tudom konkrétan miket cserélt,nem érdekel.Kölök vagy te ahhoz hogy engem hitelt érdemlően minősits.
Mert nem is lényeges hogy mit kell rajta cserélni.javítani kell 60 ezernél,ez a lényeg nem más.ha tudnám mit cserél és fel is sorolnám,mi változna?Semmi.A javítás ténye így is úgy is fennáll.Egész egyszerűen engem nem érdekel mit kell rajta cserélni,nem is tudom téged mi a szarért érdekel.
ha valakit érdekel van ilyen kábelből kb 60 méterem, átkúrtak egy szervizelésnél és jóval többet rendeltem
én megkaptam áfa nélkül 1200ért de 1000ft/m áron ha valakinek kell odaadom
pontos hosszt nem tudom de kb 60 méter(megmérem majd), akár kevesebbet is tudok adni, hosszabbítónak kár lenne elpazarolni másra nem tudom használni https://www.kabelkereskedo.hu/...
Igen,fogalmam sincs.Tudod miért van ez?Azért mert nem érdekel.Téged miért érdekel?Csapágyat emlegetett,szöghajtást,két spéci szerszámot meg az anyag árat.Nem is tudom miért lényeges hogy mi a baj,ennyi volt hozzá a gyári alkatrész és kész.
Ha minden oké vele akkor van elönye.
Japánokban meg a régi bmwben nincs gond vele.
Az uj bömbinél meg elbaszták a gumiharangot ami miatt beszarik a gardány a viztöl de alapjábanvéve szarnak rá. Ha gari idön kicsivel megy tönkre mert a gazdája csak napsütésben évi háromezret megy annak nagy szivás.
Benyögsz egy 300-as árat, de fogalmad sincs mit cserélt, jól megbeszélhettétek 😂 valahol a kardán környékén valamit kellett cserélni ami 300… érted? Dehogy érted.
Nem számít hogy mit tartasz relevánsnak.Én a BMW kardán visszahívásra reagáltam,amiben leírtam hogy a kollégának csak az anyag 300 mínusz két legyártott célszerszám a kardánhoz.És erre írtam hogy a kardán elveszti minden előnyét a lánchoz képest.Teljesen mindegy mit kell cserélnie ennyi pénzért,a lényeg hogy javítani kell.
Ők még korrektek a ktm-hez képest 😂😂 az első 790-ekben nullára kopik a veztengely. Ja hát ez felhasználói hiba(van aki le tudta garizni), kap egy új tengelyt, 7000km, a probléma megint ugyanaz. Felhasználói hiba… pedig egyértelmű anyaghiba, mert a 890R-ben másik tengely van, azzal semmi baj :D
Átlagos béjemvéssel ezt csinálják a szervízben 😂 - meg lassan mindenkivel. Ma már csak a lehúzás, átbaszás megy.
Budai ház felújítás, fűtés-vizes ember lelépett húsvét körül, munka félbe, de csak annyira, hogy én (képesítés és gyakorlat nélkül is) meg tudtam csinálni két nap alatt... de a végén már telón se érték el. Persze ki volt fizetve... ☹️
Én általában sajnálom őket, de néha, amikor látom, hogy hogyan megy egyik-másik, akkor a sajnálat néha kifakul...