pedig most én is így csináltam, fent két csavar, alul gumibak, hogy ne rezegjen. A gumibak kicsit feszülősen van.
Igaz, én az alu lemezt raktam így fel, erre FBS-el ráragasztottam a rendszámot plusz két lemezcsavar az alu lemezbe.
Gyárilag nekem is csak a tetején volt két csavar alul egy gumibaknak volt támasztva. Ez volt az a rendszám amit az első héten elhagytam.
Aztán inkább átfúrtam a sárvédőt, (meg kinyomtam szilikongumival) így már tart.
Most éppen sört iszom, elnéztem a 0.00%-os sört és 2,6%-os citromost vagyok kénytelen inni. Ne vessetek rám követ.
Más_2:
Nincs kint felejtett tábla, legalábbis nem jellemző. Amikor egy úton a munkák elkészülnek, a kivitelező letakarodik a sok szarjával-szemetjével, lejelenti, hogy az útszakasz műszaki átadásra kész. HA az erre jogosult (továbbiakban: felkent) ezt megejti ÉS kijelenti, hogy a vonatkozó és érvényeseknek megfelel, az út AKKOR készül el és nem, amikor a platóra az utolsó lapátot is feldobja a cigány segédmunkás.
tehát optikailag kész az út, gyakorlatilag még hiányzik a pecsét, hogy elkészült legyen az út.
...és addig ott a sebességkorlátozó tábla.
Erre azé' figyelek.
Amúgy már kész a tartó, most küpped a tartón a festék, holnap elvileg felcsavarozom és kész.
Kis FBS a kényes helyekre.
Amúgy az a baj, hogy a gyári tartó a gyári sárvédőn úgy van elhelyezve, hogy a 13,4 cm magas rendszámot ha úgy helyezed el, hogy a felső alkotója mondjuk 4-5 mm-el alatta legyen a macskaszemnek, akkor a rendszámtartó furatközepe a felső alkotótól 13,6 mm-re van.
Így persze, hogy beremeg és csinálja a fesztivált.
A megoldás: alul valamivel támasztani kell.
Baromi felesleges volt ez az alulemez alá. Úgy ahogy van át kell bökni a rendszámot, alá ketoldalút, megcsavarni és kész.
Ez a lemez is el fog törni a csavarfejnél ha nem ragasztottad oda, vagy alul is adj neki egy csavart.
Na, itt a tábla (aki rendszámon alapuló azonosításra utazik, annak a kurva anyját), és itt az alaplemez. Ezt vigye le a rázkódás. 2,5 mm, alu, felerősítve a motorra, arra meg ragasztás illetve 2,5 mm-es lemezcsavarral a rendszám.
Ha Putyin ledobja az atomot, ez akkor is ott lesz.
Ja, geci ez a rész. Sok ilyen van azon a végén, ahol össze vissza váltogatják a táblákat tök logikátlanul, aztán persze mérni is gyakran szoktam mert ott van a bevétel, nem ott ahol minden értelmes ember amúgy is lassít.
Itt nem erről van szó,én is szoktam gyorsan menni,sokszor szerencsém volt,de mentem is már bele,volt itthon két 30ezresem,ausztriába két 40 euros,meg pár hete itthon megint egy de akkor kiszedtek majd elengedtek.A lényeg azon van hogy ezért csak és kizárólag magamat hibáztathatom,nem a rendőrt nem az általam indokolatlannak vélt sebességkorlátozást. Ja,mlas beszopta.Csak ő ezért nem magát hibáztatja hanem megy hárítás hogy a hülye rendőr majd hogy minek van ott az a tábla......
Azt megnezem akkor, de ez amugy most roppant stabil.
Igaz, én az alu lemezt raktam így fel, erre FBS-el ráragasztottam a rendszámot plusz két lemezcsavar az alu lemezbe.
Aztán inkább átfúrtam a sárvédőt, (meg kinyomtam szilikongumival) így már tart.
https://index.hu/mindekozben/p...
Most éppen sört iszom, elnéztem a 0.00%-os sört és 2,6%-os citromost vagyok kénytelen inni. Ne vessetek rám követ.
Más_2:
Nincs kint felejtett tábla, legalábbis nem jellemző. Amikor egy úton a munkák elkészülnek, a kivitelező letakarodik a sok szarjával-szemetjével, lejelenti, hogy az útszakasz műszaki átadásra kész. HA az erre jogosult (továbbiakban: felkent) ezt megejti ÉS kijelenti, hogy a vonatkozó és érvényeseknek megfelel, az út AKKOR készül el és nem, amikor a platóra az utolsó lapátot is feldobja a cigány segédmunkás.
tehát optikailag kész az út, gyakorlatilag még hiányzik a pecsét, hogy elkészült legyen az út.
...és addig ott a sebességkorlátozó tábla.
Majd most.
(De most látom, hogy felesleges volt leírni előbb a méreteket, itt látszódik, hogy mennyire magasan van a tartócsavar.
Amúgy már kész a tartó, most küpped a tartón a festék, holnap elvileg felcsavarozom és kész.
Kis FBS a kényes helyekre.
Amúgy az a baj, hogy a gyári tartó a gyári sárvédőn úgy van elhelyezve, hogy a 13,4 cm magas rendszámot ha úgy helyezed el, hogy a felső alkotója mondjuk 4-5 mm-el alatta legyen a macskaszemnek, akkor a rendszámtartó furatközepe a felső alkotótól 13,6 mm-re van.
Így persze, hogy beremeg és csinálja a fesztivált.
A megoldás: alul valamivel támasztani kell.
Ez a lemez is el fog törni a csavarfejnél ha nem ragasztottad oda, vagy alul is adj neki egy csavart.
Ha Putyin ledobja az atomot, ez akkor is ott lesz.
Win-win.
Nyomjad neki....... 😆
http://youtu.be/nPhdgh_x480;ab_channel=Engin-Can-ERO%C4%9ELU