Gondolom, szezonban kimosódik, szeptemberben lerakják, és mikor előkapják tavasszal, jön a csecs 😄
Nekem még nem 1200-as széria. a réginek más volta a csapágya, bazi nagy, BMW-nél 50, Koyo 22... Az újban is valami nagy átmérőjű, szabványtalan van, az pézesebb 😁
Annyira nem érdekel a téma,ennyit tudok,ennyiért vett gyári alkatrészt,ja meg van benne két legyártott spéci szerszám is hozzá.kicsit túl precíz a kolléga,szóval ami olyan csere .
3-400körül an egy kuplungozás, ha nem ette meg a nyelest. Nekem nagyon soknak tűnik az a szám… pláne hogy megnéztem a partslisten mi mennyibe kerül és van is egy számlám hogy mennyibe került a szöghajtás csapágycseréje. Ha nem leszek lusta leírom ide de ahhoz ki kellene menjek a garázsba. (2007-1200)
Haaaat, a napokban csináltam egy 2007-es rt-t. Kibuktattam a csuklót. Tényleg felületi rozsdas volt a kardán, de mindene jó feszes. Befújkáltam zsírral és kész. Olaj lecserélve, mehet tovább. Igaz csak 46000van benne. Ami érdekes hogy volt csapágy cserélve a szöghajtásban, számlán ott is szerepel hogy 75000.
Nem írtad, hogy 6 millás, de gondoltam, ha csak 60 van benne, akkor pár éves - és akkor lehet akár 6 millás is... 😁
Persze ha tizenéves, vitrin vagy státusz szimbólum motor, akkor kevesebb az ára.
Millio körül. Cimborának ennyi volt a számla amit gariba valahogy beleszoritottak pereskedés közepette kétszáz meg az ö zsebéböl mert vitatták a garanciális javitást.
6 millás motoron 3 kilás javítás? az szted sok? Persze, ha ki kell fizetni, sok a fele is.
Nekem a 3 éves 3asba most mondtak be egy 96 ezret, mert a vészhívó akksiját ki kell cserélni... egy közönséges LiIon 2 cellás, hasonlók az íbéjjen 5 ezerért vannak... de ez egy ilyen bicikli. Rühellem ezt a majom-banán dolgot, de valahol igaz.
Ha a kollégád is 20 éves 600-as Suzukival járna, neki se 3 kilás javítások lennének, hanem 30 ezresek, bontottból 😁
Ui: egyébként ha saját magának javít, és így is 300, akkor ott valamit elbasz... én 30 ezerből megcsináltam a boxeren a hátsó kihajtást, ami egy gyenge pontja, szerviz 100-150-ért szokta, és az még jó se lesz... (mert gyári állapotra javítják, és az elvi hibás)
Kollégám most szedi szét a gs-én a kardánt,60ezer km,így hogy ő csinálja most tart 300 ezernél.Mi lenne ha ezt márkaszervizbe vinné?Tulajdonképpen minden amit a kardán előnyére fel lehetett hozni az megszűnt.
Nem hinném. Nekem azèrt van ájfonom mert az stabilan megbízhatóan, hülyebiztosan működik. A garmin meg drága és nem tudom könnyen jól kezelni.
Az újak nem tudom milyenek, több ismerősöm is azt mondta hogy sokkal jobbak mint a régi. Én egy most már kb 5éves garmint használtam, tetülassú volt. Logikátlanul navigált. Azt mondta a pályán hogy forduljak jobbra, pont egy lehajtó előtt. Oké én jobbra fordultam. Hát újratervezett… aztán kiderült, elmondja hogy forduljak jobbra és utána kicsit kèsőbb elmondja hogy forduljon jobbra, majd x távolság múlva. Persze a kijelzőn láthattam volna, ha nem közelít rá annyira az útra hogy még lássam.
Nekem nem tetszett, szar volt. Rengetegszer elvitt kis szar utakon, kereszteztük a főutat jobbra balra…
Komolyan, a legtutibb egy ledobott telefon. Arra bármit rá tudsz tenni, ha van a kormányon hely akkor kb 4000 egy kellyses biciklis telefontartó, vedugva a szivargyújtóba, kicsit megtekerve a vezeték hogy ne feszüljön a töltője. Ilyen egyszerűen még soha sem navigáltam. Offline guglimapsz, sygic, osmand. Interphone a sisakban, rábeszél, látom. Baszott egyszerűen újratervezek, keresek, gyors.
Egy nagy hátrány hogy nem minden kesztyűmmel tudom nyomkodni.
fene tudja
nekem volt-van pár garmin, telefonos app is, wayteq készülék is nem egy
de a garmin mindtől jobb
a tomtom még amire szt mondom hogy megüti a garmin szintet, ott az igo térkép a gyenge pont, de ettől még simán használható
ha nem tetszik a garmin adok érte egy patent wayteq autós gps-t
csak neked felteszem a legfrissebb térképet is 😄
Nekem még nem 1200-as széria. a réginek más volta a csapágya, bazi nagy, BMW-nél 50, Koyo 22... Az újban is valami nagy átmérőjű, szabványtalan van, az pézesebb 😁