Harom M6 os csavar van atfurva,onzaro anyaval,rozsdamentessel,femtarto-muanyag tarto-rendszam szendvicsen,az eletbe nem hagyom el.
Max az alatta levo muanyag fenyvisszavero prizmat.
Én jártam így még az előző motorommal, elhagytam, csak otthon vettem észre. Utána meg pont mentünk nyaralni, csak egy hét múlva tudtam bemenni az okmányirodára Bonyhádra. Az ügyintéző megnézte a rendszerben, látta hogy le van adva. Csak olyan fasza rendszerük van, hogy azt nem látta, melyik városban van. Bemondtam neki hogy Pécs-Komló-Szekszárd-Baja vonalon voltam aznap, fogta a telefont és elkezdte felhívogatni a hivatalokat, és megtudta hogy Baján van leadva.
Mondtam hogy most rögtön megyek érte, 1 óra múlva ott vagyok, és olyan rendes volt, hogy az ottani ügyintézővel előre megbeszélt mindent. Odamentem, sorszámot se kellett húznom, csak mondtam hogy ki vagyok és miért jöttem, kezembe nyomták a rendszámot, aláírtam hogy átvettem, és viszlát, 5 percet voltam bent.
Teljesen meg voltam döbbenve, hogy a szokásos hivatali b.szakodás helyett, milyen jófejek voltak. És hát ugye megúsztam az új rendszám+forgalmi árát.
Szóval mielőtt megrendeled az újat, egy kérdést megér, simán lehet hogy leadták.
Nekem a kis csopperről már tört le a fém rendszámtartó. Szerencsére csak a fele, így észrevettem elhagyás előtt.
A GS-en a standard, bolti műanyag keret van, de az 3 db távtartóval, 3 db M6-os csavarral, fakötésű alátétekkel felerősítve a műanyag sárvédőhöz. (Alapesetben ez is rezgett mint állat, féltem hogy elhagyom). A tábla hátulja bepattintása előtt vastagon FBS-sel megkenve. 😆 7 éve bírja a gyűrődést.
A kocsin is be vannak ragasztva a táblák a tartó keretekbe.
alu lap kell a rozsdamentes nagyon nehéz
én megkentem fbs-el meg pár szegecs-csavar és szinte új lett
valahonnét kukázni kell magnéziumos alu lapot az keményebb mint a sima a 3ast már alig lehet meghajlítani rendszám méretben
Mérgemben elugrottam egy dinnyéért, 8,5 kiló, tehát nem túl nagy, 3.400,- forint!!!!!!!!!!
Én ezt gyerekkoromban 9 forintért kaptam meg. értem én, soros, Putyin, meg a gyíkemberek, de akkor is.
Amúgy senkinek nem kellett fagyiért is, itt hömbölög valahol.
Az a baj, hogy a gyári tartó két vége eláll a síktól, tehát nem teljesen fekszik fel, hanem csak a két végén, a két csavar alatt. Most keret nélkül felcsavarozok egy alu vagy rozsdamentes lapot, arra ráragasztom az "új" rendszámot. Azt szedjék le, ha megállítanak.
Régen úgy volt, de már egy ideje nem cserélik.
Meg elvileg ha betelik a műszakival már azt is ingyen cserélik. Régen 12rugó volt egy ilyen betelés mert minden szart cseréltek.
Nem jó az a sok rencám se. Am pont a mutlkor kótyavetyélted el a fém rencámtartót és raktad vissza a gagyi gyári műanyagot. Legalább vagizhatsz az új eu-s plakettel. Forgalmi csere+ biztosítónál is ügyintézés lesz.
de ha nem kapnál újat akkor sincs értelme
nekem az endúrón eltört, és ha ugyanazt kértem volna pont annyiba került a rendszám mint az új rendszám+forgalmi
Max az alatta levo muanyag fenyvisszavero prizmat.
Én jártam így még az előző motorommal, elhagytam, csak otthon vettem észre. Utána meg pont mentünk nyaralni, csak egy hét múlva tudtam bemenni az okmányirodára Bonyhádra. Az ügyintéző megnézte a rendszerben, látta hogy le van adva. Csak olyan fasza rendszerük van, hogy azt nem látta, melyik városban van. Bemondtam neki hogy Pécs-Komló-Szekszárd-Baja vonalon voltam aznap, fogta a telefont és elkezdte felhívogatni a hivatalokat, és megtudta hogy Baján van leadva.
Mondtam hogy most rögtön megyek érte, 1 óra múlva ott vagyok, és olyan rendes volt, hogy az ottani ügyintézővel előre megbeszélt mindent. Odamentem, sorszámot se kellett húznom, csak mondtam hogy ki vagyok és miért jöttem, kezembe nyomták a rendszámot, aláírtam hogy átvettem, és viszlát, 5 percet voltam bent.
Teljesen meg voltam döbbenve, hogy a szokásos hivatali b.szakodás helyett, milyen jófejek voltak. És hát ugye megúsztam az új rendszám+forgalmi árát.
Szóval mielőtt megrendeled az újat, egy kérdést megér, simán lehet hogy leadták.
A GS-en a standard, bolti műanyag keret van, de az 3 db távtartóval, 3 db M6-os csavarral, fakötésű alátétekkel felerősítve a műanyag sárvédőhöz. (Alapesetben ez is rezgett mint állat, féltem hogy elhagyom). A tábla hátulja bepattintása előtt vastagon FBS-sel megkenve. 😆 7 éve bírja a gyűrődést.
A kocsin is be vannak ragasztva a táblák a tartó keretekbe.
én megkentem fbs-el meg pár szegecs-csavar és szinte új lett
valahonnét kukázni kell magnéziumos alu lapot az keményebb mint a sima a 3ast már alig lehet meghajlítani rendszám méretben
Mérgemben elugrottam egy dinnyéért, 8,5 kiló, tehát nem túl nagy, 3.400,- forint!!!!!!!!!!
Én ezt gyerekkoromban 9 forintért kaptam meg. értem én, soros, Putyin, meg a gyíkemberek, de akkor is.
Az a baj, hogy a gyári tartó két vége eláll a síktól, tehát nem teljesen fekszik fel, hanem csak a két végén, a két csavar alatt. Most keret nélkül felcsavarozok egy alu vagy rozsdamentes lapot, arra ráragasztom az "új" rendszámot. Azt szedjék le, ha megállítanak.
(Mert akkor új forgalmi is lesz...)
Meg elvileg ha betelik a műszakival már azt is ingyen cserélik. Régen 12rugó volt egy ilyen betelés mert minden szart cseréltek.
nekem az endúrón eltört, és ha ugyanazt kértem volna pont annyiba került a rendszám mint az új rendszám+forgalmi
Vagy kérjek újat?