Én nem akarok a "környéken lődörögni" motorral, arra sokkal kényelmesebb a kocsi: a fotós lomjaim is beférnek, nem kell beöltözködni hozzá, és fogyasztásban is alig több mint a GS500. Ja, és van benne fűtés meg klíma! 😆
Az első 150-200 km szokott nagyon jól esni, utána már szétrázódom ezen az öreg lomon. Viszont te is tudod, hogy nem éppen hegyvidéken lakom - a környékbeli falvakat járni (tehát ami belül van ezen a napi távon) meg nagyon uncsi. Igazából a Mecseket is unom már, de egy Bakonybél-túra, vagy a Balaton megkerülése több mint 400 km nekem. Az meg egyértelműen sok. Ez van, öregszem sajnos.... Még egy-két évig őrzöm a GS-t, utána meg befejezem a motorozást én is.
ha úgy kell leküzdeni miért csinálod?
nekem nem esett jól aztán felhagytam vele
ha eljön a válság és épeszű áron lesznek a 250 es robogók akkor veszek egyet lődörögni a környéken
Simán elképzelhetőnek tartom, hogy ezek a hazai 6-7-800 ezres hirdetések nem is nekünk, magyaroknak szólnak.
Ahogy nálunk is sokan túrják a kinti apróhirdetésés oldalakat, hogy hátha párszázezret tudnak fogni egy kinti motor behozásával (vagy hogy ugyanannyiért egy nem visszatekert órájú, dokumentált előéletű, kendácsmentes példányt találjanak), a nyakam rá, hogy van ott olyan ember, aki teherautóval jár át Simsonokat begyűjteni és ott 200%-os árréssel elsütni.
ha nincs kereslet esni fog az ára
mert azért valljuk be egy patent szimó sem ér többet 200 ezernél
az ütött kopott még megy kategória meg max 50
ami ezen felül van az a megfoghatatlan kategória
kb mint a festmények meg a többi gyűjtői faszságok
egy festmény se ér többet mint az alapanyag és a belefektetett munka, az hogy milliószor nagyobb az értéke némelyiknek az az emberi hülyeség miatt van
Gyere bazmeg gyere,az asztorianal varlak az opel mellett. 😆