Imi,az első szériás ipari Bosch 125-ös gépek rövidek és tomzsi kialakításúak voltak,mintha sörösüveget fogtál volna?Utána jöttek a hosszúkás vékonyabb kivitelek,most is ez az uralkodó forma.
Dewalt gépeket fogdoss egyszer végig csak úgy próbaképp. Azok szerintem baromi jók. Bár az új gépek nagy része kényelmes. A makiták sem olyan bumszlik mint 5-6éve. A hilti meg talán a festool maradt ilyen bumszli.
A reduktor erősen javallott - bármilyen fűtési / vagy gázboltban.
De előtte azt is derítsd ki, hogy földgázra vagy PB-re van fúvókázva, beállítva a készülék!
Azért ne keverjük a 4T nagykobcentis robogókat ebbe a kategóriába!Hogy mit is jelentette számomra annak idején!A nagy esések időszakát.15 évesen úgy össztörtem,hogy az első kerék a hengert súrolta.Apám azon kívül, hogy lebaszott,leszarta.Pár napig nézegettem,majd úgy döntöttem,hogy darabokra szedem.Amikor végeztem a szétszedéssel,szóltam a faternak vigye le a TSZ - be,melegítsék meg lángal a vázat ,hogy ki lehessen egyenesíteni.Hát nem vitte le mindjárt!!De. Egyik nap jövök a suliból,hát látom fasza a váz.Aznap összeraktam.Lejött apám,és láttam a szemében,hogy ezt ő nem tudta volna összerakni.Sokkal magabiztosabb lettem,az összes havernak én szereltem a motorját,de idegennek is ha úgy hozta.És ezek után már bármilyen motort!!A szimót alátétig fel tudnám mondani.Nyilván akik szarrá reszelték,nem az ésszerű határokon belül annak állandóan szar volt.Az enyém soha nem a visitós meg a totálisan kiherélt kipufogós volt.A dinamikára hangoltam az enyémet,így volt tartós és erős.Igencsak rá vezetett a motorozás alapjaira.Meg ami működik,az néha el is tud romolni,de a kezdeti jelekből lehetett tanulni.Az én motorom soha nem volt szar a törés után. 🙂
https://www.primanet.hu/termek...