ilyen utakon olyan maxigáz közeli állapotban megy
teleszkóp csattog annyit hogy nem is értem miért nem ment még szét
néha akkorákat koppan eleje hátulja hogy azt hiszem itt a vég és törik ketté benne minden
én azt mondanám hogy csak kiemelkedett egy kicsit a szoci klubbos fostengerből
1:25 keverékkel 30 as tempókkal el is ment elég sokat
felénk son parasztnak volt szimó hordták vele a tejet tápot ami éppen volt
gyorsabb volt mint a lovas kocsi aztán az előnyök száma ki is fogyott
amúgy tényleg nem nézett ki rosszul az 51es
kényelem relatív azért egy robogó kényelmesebb de a szimó se szar
megbízhatóságot az idő megszépíti.... a gyári cuccok még csak-csak kibírták a visszafogottabb használatot de az utángyártott alkatrészek már a 90 es években is szarok voltak
az hogy most miért ad a nép ennyi pénzeket egy szimóért nem tudom, talán a jólét elvette a nép józan eszét
egy szimó árán 100x jobb kismotorokat lehet venni és 100x kevesebb szopás a használatuk
nekem mindig is volt szimó sokat mászkáltam vele, sokat szereltem, de nem hiányzik, igazándiból ingyen se kellene
a fos robogóm amióta nálam van kibírt 2x annyit mint egy új szimó pedig elég lelakottan vettem gombokért
95 óta megy, a blokkban a görgőn és a szíjon kívül minden gyári
maga idejében a legjobb szoc motor volt(meghajlós) nekünk 14 évesen a szabadságot jelentette.(meghajlós) Kevés olyan dolog van ha egyáltalán van aminek jobban tudnék örülni,mint gyerekkoromban egy szimónak.(kezeit széttáró)
A szimó sokkal univerzálissbb motor mint egy tál gecit érő robogó.És miért is fos?Kényelmes,jól néz ki, megbízható, bárhová el lehet menni vele.Engem soha nem izgatott a sok műanyag csicsa.Előre tettek volna egy jobb féket meg teleszkópot ,akkor NO1.A két fiammal mentem ki a hegyre a szimoval,az egyik előttem a másik a hátam mögött ült.Mindenhol kiment,és bírta.6 meg 8 évesek voltak.Most is megvan ,igaz több mint egy éve nem indítottam be.De semmi baja.Amikor kisjáwa volt a kisebbiknek,alázta a generikes meg apriliás haverját vele.Mondjuk felhúztam egy kicsit jawát. 😂Kromgyűrűs dugó,hatvanas igazított henger+ a gyári kipu behangolva sportlegszurovel,Simson hátsó tellókkal. 😄
a malaguti megvan 5-6 éve én azon még nem takarítottam karburátort
valamit tekergetni kellene rajta mert ha alapjáraton ketyeg akkor fél percen belül leáll
amióta megvan 1x bontottam szét mert a vákuumos benzincsapot lecseréltem elektromosra meg beletettem 2 benzinszűrőt(tanknak 2 kivezeetője van) kannából tankolok többnyire aztán kellett a plusz szűrő
teleszkóp csattog annyit hogy nem is értem miért nem ment még szét
néha akkorákat koppan eleje hátulja hogy azt hiszem itt a vég és törik ketté benne minden