Ugyan. YBR nem kell mert 3000 az olajcsere periódus és nincs szűrője. A SYM VF robogószerű. A KSR cucc kínai, meg a 125-ös nem megy eléggé. A CBF jó, de sajnos az is csak 125-ös és letol a román kamion. Minden más meg túl drága. Használtat nem, mert arra hátha költeni kell. :D
egerbe és környékére szoktam menni egész sűrűn, ekkor átvágtatok kecskeméten
de jobb szeretem ha ingyen visznek, mintsem motorozzak oda-vissza
amúgy se baja se kecskeméten nem jártam évek óta
szóval mindenképp bukó lenne a kf vizsga
motoron eddig még sosem kötekedtek
ha jó a fék és nem ordít a kipufogó, a világító berendezés e-jeles és működik, mincs szarrátörve fullra vasazva csak a 2 tükör ami kell
nekem a maszek bukócsövet meg a doboz konzolt kellett levenni a ténéréről, a többi full gyári nincs extra rajta
A stresszen spórolnék, hogy most éppen mibe kötnek bele?
Amúgy nálunk nincs KPM vizsgabázis, csak az Autóklub meg egy maszek cég... (10 ezer pénz a motor, 25 egy autó)
ez nem mindenhol van..... a maszekoknál ki kell perkálni egy 10 ezrest
felénk kecskeméten meg baján van kf, legalábbis én nem tudok máshol, nekem ez +100km ami 5 liter benzin, szinte ugyanott volnék
zsiguliban a 72est is úgy töltötte hogy első fél órában kifeküdt az óra, utána 1-2 óra múlva maxigázon is alig töltötte
pontosan nem emlékszem de ilyen 4-5 fölé sosem ment
végül ilyen 2 amper körüli értékre beállt aztánnyomta ameddig tudta
szóval sok értelme nincs, én se nagyon használom, régen a műlépeket olvasztottam vele a keretbe
nem mondom hogy nem halt meg a diódahíd benne mert meghalt, de pár ezer volt egy 50 amperes diódahíd aztán avval hibátlan
de ha sok a zseton vásárolj, mert attól boldog tud lenni az ember
Az enyém 60Ah-s AGM. Feltölti a picike is, de mehetne sokkal gyorsabban a dolog.
Tavalyelőtt láttam először ezt a típust, de akkor pont nem volt rá pénzem. Tavaly egész évben nem lehetett kapni, most megveszem.
Speciel én tutira minimum egy 250-est keresnék.