pl a 44es akkuhoz teljesen jó a 3,5 amper, kb az első órában venne fel többet
nekem 15 ampert tud a ruszki, de 2-3 amperekkel tölt mindent, amit tölteni kell az már úgy is szar akku a kapacitása egy része odavan
nekem a motorhoz 0,8as ctek van, a kocsi akkut is feltölti, mert teszteltem, igaz 3 nap kellett mire csepptöltésre váltott 😁
Ha valakit esetleg érdekelne: a Lidl-ben 13.-tól lesz 200 kg teherbírású motorszerelő állvány emberi áron. Nekem az nem kell, de én meg a 10A-es mikroprocesszoros akkutöltőre akarok benevezni - jelenleg a motorhoz való 3,5 A-essel töltögetem a kocsit is...). https://www.lidl.hu/ujsag/akci...
Most a 125-ösök végsebesség-tesztjeit nézegettem youtube-on, és kiábrándító hogy mennyit csal az órájuk: szinte mind "tud" 110-120-125-öt menni, a valóság (ahol van GPS is a kormányon) meg max. 95-105.... 😁
Szerintem olyan nincs: 30 lóerővel SEMMI nem megy valós 160 fölött . Öreg, 48 lovas GS500-am is mutat 185-öt simán, aztán amikor lenézek a GPS-re, akkor látom hogy jó lesz az 162-nek is....
egy műszakit kifizetsz, hiszen nincs ingyen, szóval 4 év alat 1 műszakit spórolsz ha friss műszakis jó állapotú motort veszel
igazándiból kifizetsz mindent csak előre, az új gumit az új láncot meg mindent amit esetleg cserélni kellene
Üdv. 143kg nedves tömeg 30.4 Le ABS , injektor, 779mm ülésmagasság, led világítás, retro de szép forma, és Honda. 2018-as, 160+ a vége. Ha ezek a paraméterek sem jók önnek akkor semmi.
megjegyezném hogy a 95ös robogómra egy szíjat vettem meg néhány görgő szettet(ki sincs mind bontva) mert kerestem az igazi hegymenetes beállítást
ha nincs erdély még a szíj se lett volna cserés
egy hátsó gumit kellett vennem múlt évben mert defekt miatt felnin jöttem haza és odabaszott a külsőnek
plusz elkopott az első fékbetét
avval bőven 10 ezer felett járok vétel óta
4 évig nincs műszaki, a tervezett évi 3-4 ezer km futás mellet gumi/lánc/variátorszíj (ha minden ellenérzésem ellenére mégis robogó lenne) sem kell vagy 4-5 évig. Ha megunom 5 év múlva, a 125-ösöket viszonyleg nem nehéz eladni sem, van rájuk kereslet.
gyerek ezres szervize 20 pénz volt, a 6 ezeres meg mégtöbb lesz mert csak a légszűrő 10 ezer, az kb lesz 30 ezer, 2 szerviz összesen lesz 50 ezer
namármost a 20éves ktm motoromra nem költöttem ennyit 5 év alatt, nagyjából azonos futás mellett
ennek tükrében a nulla fenntartási költség közel sem nulla......
Ugyanaz mint a kocsinál: még szeretnék élni vagy 10-15 évet, és a legutolsó kétkerekűmet keresem. A környéken csavarogni, kirándulgatni, fotózgatni - semmi másra nem fog kelleni (Erdélybe már úgyis csak autóval mennék). Minimális éves futásra, sok évig nulla fenntartási költséggel. Valami olyat, amin jól érzem magam, ha nagyritkán ráülök.
nekem szar a csuklóm, műtve is volt, egy fullos napos burkolás után 2 napig fogni se tudnék
de heti 2 laza nappal is meg lehetne keresni a minimálbér kétszeresét
ha csak egy kicsit is kellene a pénz simán elmennék burkolni, csak ilyen idiótákat kellene keresni akik fizetnének 10-15 ezret egy négyzetméterért
nekem 15 ampert tud a ruszki, de 2-3 amperekkel tölt mindent, amit tölteni kell az már úgy is szar akku a kapacitása egy része odavan
nekem a motorhoz 0,8as ctek van, a kocsi akkut is feltölti, mert teszteltem, igaz 3 nap kellett mire csepptöltésre váltott 😁