Én road 3 al motoroztam elég hűvös időben egy hornettel, engem lenyűgözött amit nyújott. 10 fok alatt sem tudtam zavarba hozni.
Elől pilot power 2 ct volt.
Nekem szinte új gumik vannak a Speeden, (pirelli rosso II) de már vakarózom, hogyha a hátsót megenné, akkor PR3 vagy 4 kerül majd fel.
Srácok! Nekem is hatalmas kérdőjel került az úttal kapcsolatban. Cimborának akivel menni készültünk műtötték az egyik
ujjában az idegeket, és több hónapos felépülést jósolnak neki a dokik. Így nekem kiesik a trailerezés, de én még arról nem
tettem le, hogy megyek, max ledzsalok két keréken.
Van 3 motoros is de azt személlyel gáz vezetni.Vagy nagy tömegű terepjáró,kisbusz kell vagy fékezett.
A max 750 Kg-t nem haladhatja meg a teljes suly.Az meg egy 200 kg-s önsuly mellett 3 motornál max cross gépet jelent,ezért a 2 motoros terjedt el jobban.
Lehet erdemesebb egy kisbuszt ivecot berelni abba befér 5-6 motor komplett.
Hozzám három moci fog fölférni a futóra. http://www.szollosutanfuto.hu/... Vaszi is írja hogy hozzájuk is felfér még egy vas úgyhogy elméletileg el vagyunk osztva mert a 8 főből 2 hölgyemény mint utas szerepel a történetben.
Én nem vagyok olyan pro hogy 3-4-kelljen.
Elől pilot power 2 ct volt.
Nekem szinte új gumik vannak a Speeden, (pirelli rosso II) de már vakarózom, hogyha a hátsót megenné, akkor PR3 vagy 4 kerül majd fel.
Elore meg nem tom.Amit talalok de tuti nem pr2.
ujjában az idegeket, és több hónapos felépülést jósolnak neki a dokik. Így nekem kiesik a trailerezés, de én még arról nem
tettem le, hogy megyek, max ledzsalok két keréken.
A max 750 Kg-t nem haladhatja meg a teljes suly.Az meg egy 200 kg-s önsuly mellett 3 motornál max cross gépet jelent,ezért a 2 motoros terjedt el jobban.
Lehet erdemesebb egy kisbuszt ivecot berelni abba befér 5-6 motor komplett.
Ezen is le tudjuk rögziteni rendesen a gépeket?
hany fos az apartman?
http://www.szollosutanfuto.hu/... Vaszi is írja hogy hozzájuk is felfér még egy vas úgyhogy elméletileg el vagyunk osztva mert a 8 főből 2 hölgyemény mint utas szerepel a történetben.