Hat nagyon remélem, hogy nem fogják elbaxni. Akkor nagyon befeszülök. Én semmiképpen sem engedem rátetetni azt. Persze a tudtom nélkül simán elkuffanthatják... Remélem nem így lesz.
Sajnos nincs kábelem és softwarem se hozzá. Utóbbit még megszerezném valahogy, de a kábel beszerzése elég zűrösnek tűnik. Ezért nem akartam belegabalyodni ebbe a történetbe. 5 rugó és letudva a dolog.
Én a neten megtaláltam mind a gyári, mind a nyitott dobhoz az utolsó verziót, amit ajánlanak (asszem v14) és van egy v15, ami úgymond nyitott "kód" és tuningereknek, versenyzőknek szabadon variálható... Ha minden igaz és jól értettem.
Az injektor térkép frissítése, hogy működik? Mert hallottam, hogy a frontosánál okoztak már egy két embernek meglepetést ezzel. Volt akinek a 955 v. 900 asra nem emlékszem pontosan, rányomták az 1050 es térképet, hogy nagyon jó lesz! aztán nem igazán jött be, de a régi térképet nem mentették le, ezért ment a szórakozás jobbra-balra, nem tudom mi lett a vége.
Esetleg létezik olyan, hogy pl. mint a tiéd, vagy az enyém is 2001-2002 es motor, és azóta készítettek hozzá, úgy értem ahoz a motorkódhoz egy komolyabb, jobb térképet!? mert akkor az engem is érdekelne! Köszi
Sosem lehet biztos abban, hogy valoban annyi az annyi. Ez Magyarorszag.
DE! Gyari fekbetetek, lanc, olajszuro, legszuro van benne. Bontatlan a blokk, a gumi 2002 25. heti (a motor 2003.II. havi), leinformaltam a Frontosanal, ott volt teszt motor, a futott kilometerek osszecsengenek az elado es a kereskedo tortenetevel (Frontosanal megbizhato emberek mondtak). Az eladot megismerve szinten alatamasztodni latszik a futasteljesitmeny. En vagyok a masodik tulaj, rendorsegen utanakerdezve.
Persze meg igy is meglehetek vezetve, de ha nem 7660 hanem 27660 van benne, az sem erdekelne (sot jobban orulnek ha pontosan tudnam a valos km-t, mert akkor tuti nem felejtek el semmi szervizt). En nekem nem az a motor, ami max 12e-t futott. A magyar piac fele egy nagy hazugsag. Bizom az osztoneimben, tudasomban es emberismeretemben, valamint abban, hogy elegge korultekinto voltam.
Nagyon szép a gép! Tényleg csak ennyire kevés a km benne? Hihetetlen... Ha 700 ban megállt a gép eddig akkor az nagyon jó! Szép ez a szín! Minden jót, és sok ezer balesetmentes km kívánok!
Elhiszem, hogy megerne neked annyit. Egyebkent jelenleg pont 700e-nel tartok. Meg kell uj gumi (51e-62e), injkektorterkep iras (5e), fek es hutofolyadek csere (megvan minden hozza), valamint hatulra megcsinaltatni a matricat (par ezer). Ja, es szeretnek egy dupla bubi plexit is.
köszi a tippeket. Sajnos amilyen motorokat kinéztem, egyikből sincsen nagy választék, de ezen a héten lesz időm és elmegyek személyesen is párat megnézni.
Üdv
Ádám
Ja, és csak annyit még: kép alapján ne itélkezz. A kék nagyon jól nézett ki képen, de előben lefittyedt a mosoly az arcomról... Nem hittem el, mennyire nem érdekelte a motor az eladót. Egyszerűen gázul nézett ki. Még csak le se mosta, tavaly június óta ki volt vonva a forgalomból, azóta egy zsák alatt pihegett - szerencsére garázsban.
Nézz meg sok gépet, anélkül nem megy és egyszer majd az egyik megszólít.
Szia, a motorszervíz történet érdekle! Illetva az Rs-es tapasztalatok! Az enyémben még csak 62 van...van képem nekem is Rs km-óráról 130 körül, meg láttam már tigert 89 el:D szalon állapotban. Minden jót
Figyu. Én titokként kezelem az ilyen üzleti ügyeket és nem árulhatom el, hogy 600e lett a vége. Most nyugodtan jöhet a savazás, dehát jó időben kell lenni jó helyen, valamint ha mindent megcsinálok/kicserélek az még min. 160-180e ft átíratással.
Az 1 mikkeres engem is érdekelt, de az már nekem túl sok lett volna, úgy terveztem, hogy 7 kiló a max. Szóval nem láttam. Engem nem érdekelne, hogy karcos az oldala, de számolj rá nem kevés lecsót, hogy gyárivá tedd. Nekem a farokidomra kellene egy Digital Fuel injection logo és 19e-DB (!) a Frontosánál! Plussz a fényezés, miegymás... De azért azt sose feledd, hogy nem új mocit veszel és a nem borított sportmoci 5 év felett ritka, mint a fehér holló.
A sárgát meg gondold át. Egy kanyi grandolettit nem kapok utána ha megveszed, de tényleg nem néz ki rosszul. Számomra alternatíva lett volna.
Ja és már tiszta a bringa, polírozás-vaxolás kész, egyre komolyabb a gééééééééééééép. És ettől nagyon jóóóóóóóóóóó a kedvem!
:), nekem is a kék volt a legszimpatikusabb. A sárga is egész jó képen, de nálam negatív tényező, hogy "üzletre" hozták be, akkor már inkább a törött feketét nézném meg 1M-ért, azt nem mentél el megnézni véletlenül? És ha nem titok mennyire sikerült lealkudni a kéket? Csak hogy képben legyek a mai piaci viszonyokkal, mennyire lehetek pofátlan?
Ja, és kérdésedre válaszolva: nincs tapasztalat utasszállítással kapcsolatban. Elég széles, párnázott a hátsó ülés, bár sportmotoron sose lesz fejedelmi kényelem hátul.
Van hirdetve egy sárga a használtauto.hu-n 690e+95e regadóért amit megnéztem és egész szép jószág. 650e alá nem nagyon akarnak menni (majd fognak...), de jónak tűnik. Pécelen van a vas. Ha komolyan gondolod, érdemes megnézni. Jobb oldalra le lett fektetve, de meg van csinálva, jó gumik, szép hang, 29800km, gyári cső, riasztó. Gondolkodtam rajta, de a mostanit olcsóbban megtudtam venni, valamint sokkal kevesebbet futott, így a "caspian blue" lett a nyerő.
Én 2 napja vettem egy 955i-t 2002-es évjáratút (2003.02 forgalomba helyezés) és már van kb. 50km tapasztalatom... Elvittem vizsgázni és kész. Persze most se motorozok vele, mert szétkaptam mint floki a lábtörlőt, ugyanis meglehetősen tróger gazdája volt és én viszont szeretem ha tipp-topp a bringám. Szóval "nagyszervízt" nyomatok rajta éppen: olaj, olaj/levegőszűrők, fékolaj, hűtővíz, gyertya csere, minden porcikájának megtisztítása, polírozás, műanyagok felfrissítése, lánc még kérdéses, laza, de jónak néz ki, ütődések kijavítása (festékhibák), valamint a legutolsó injektortérkép felírása. Hirtelen ennyi jutott eszembe. Ja, és vennem kell új gumikat, mert a mostaniak 2002-esek... És még kell a farokidomra matrica, mert csak lefényezte az első tulaj, de nem pótolta.
Hogy milyen a gép? K...a jó. Tényleg csak pár km, de nagyon nekem találták ki. Egy igazi férfinek való modell. Én 193cm vagyok és kellemes az összhang, valamint nem is csuklótörő! Persze számomra a dupla bubi plexi beszerzése minden motoron kötelező, itt is így lesz (remélem UK ebayen tudok lőni elfogadható áron). A futómű is tetszett; könnyed, pontos, megváltás az SV után. A blokk pedig fenomenális. Eddig csak 5000-ig húztam, mert az olajcserét az első tulaj kifelejtette az elmúlt 5 (!) évben és nekem sem volt időm vizsga előtt elintézni, de nagyon lineáris. És már értem miért nagyon tartósak ezek a blokkok: 5000rpm-nél 6-ban 140km/h-t megy... 3200-nal 100 felett...
Most hirtelen ennyi. Ha kérdésed van, szólj, segítek. És ami fontos: ha valaki olyan dumával osztja az észt, hogy az angolok nem tudnak tartós motort csinálni, akkor röhögj a pofájába, mert ez a 2002-es Daytona blokk bontás nélkül 100e km-t elfut! Nyugodtan keress rá a neten, találtam egy elvetemültet, aki felvitte a teljes motorszervíz történetét. Vagy tudok küldeni 132e, sőt 192e-s ODO-s RS-eket (ugyanaz a blokk, csak gyengébb).
szeretnék motort vásárolni és érdekelne a 955i Daytona is (2002től). Milyen tapasztalatok vanak a Triumphokkal? A 955i mennyire kényelmes/kényelmetlen az utasnak? Tipushibák esetleg?
Köszönöm
Ádám
Na bakker..... ...nem tudom mi történhetett.
Nyugalom lehet csak komolyabb frissítésen esik át...de nem hiszem... A telefonszámok megvannak majd nyáron összehozunk egy komolyabb találkozót.
Kár az extrás oldalért
Értesítsetek kérlek, ha lesz valami összejövetel, vagy ha tudok segíteni valamit esetleg szervezni...
A benzinárakkal én sem értek igazán egyet, de inkább beletankolom a pézt a motorba, mint eldrogozzam a hétvégén valami szórakozóhelyen .
Szia, az extrás oldalt eléggé kevesen látogatják, meg akik eleinte többet foglalkoztak vele azoknak sincs túl sok ideje valszeg mostanában. 2007 ben voltak azért összejövetelek, elősször találkoztunk a komáromi erődben a motoros találkozón, aztán szervezet egyik srác egy T-DAY-t tatán, majd együtt kimentünk ausztriába a Tridays-re. eléggé király volt , majd 2008-ban egyik Triumphos haver segítségével ketten leszerveztük szintén tatára az összejövetelt. nagyon jó időnk volt bent voltunk a strandon, este koncert meg minden, király volt. 2009-ben a szervezőbb szellemű emberek sajnos nem értek rá, de 2010 ben minden képpen tervezem, hogy egyik hétvégén ott tatán jó lenne összejönni. A telefonszámok , e-mailcímek megvannak úgyhogy majd alakul a buli. Egyébként ha nekem is forgalomban lesz a gép akkor majd itt megdumázzuk, általában hétvégenként mindig gurulunk valamerre, bár a mostani benzinárak mellett lehet korlátozásokat kell bevezetnem
Hello, természetesen Angliából!
Előző tulaj féltette-óvta mindentől. Megvan hozzá a teljes szervízkönyv, alkatrész számlák, stb.
Kaptam hozzá még Haynes manualt is.
Kb. két hét még és regisztrálva lesz és végre használhatom is!
A hangja nagyon durva
Lesz valami összezörr mostanában, meg lehessen vizsgálni egymás gépét? Az extrás oldalt szoktátok nézni?
Hidd el én is szivesebben csinálnám magam az írást. Akkor tuti nem lenne elkuffantva. De sajnos nincs hozzá meg a megfelelő technika.