Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már megvan. Forgalomban meg minden. Csak áll a pézem a Fazerben. El kellene adni. Volt egy kis error a Daytonaval 2 hete hétvégén. Eltört a vezérműláncvezető, leesett a blokk aljába, beszorult a blokk és a főtengely közé és 90 nél egy csattanás mellett megállt a blokk. Kicsit ilyesztő volt. Most várom az alkatrészt. Holnap itt van, hétvégén már motorozás!
Elso kereknel? Az is logikusnak hangzik. Egyebkent te a 900-as daytonara hajtassz?
Megnéztem, nálam ez még mechanikus
Sztem neked is valahol az első keréknél lesz a féktárcsáknál a keréktengelyen...
Drukkolok én is, h kontakt hiba legyen, mert biztos nem olcsó egy jeladó. Pláne egy ODO.
Szia Sef! Koszi a tippet, de nem volt. Viszont a jelado/szenzor vonal tunik eselyesnek. Motorhoz erto cimbi mondta, hogy a jeladot le kell csekkolni, ami valszeg vagy a fektarcsanal (KTM-nel ez van), vagy a lanckereknel vagy a fene tudja hol van. Eppen a service manualt olvasgatom, de meg nem leltem ra. Remelem ez egy "kontakthiba" jellegu dolog lesz.

Remelem...
Szia Ratesz.
Volt mostanában gumicseréd?
Mert egyik cimborámnak volt ilyen, h kerékvisszarakás közben elcseszte a jeladót a gumis.
Hátha...
Nos, a gondrol. Ugye 3 hete hasznalom a vasat es ma csinalt olyat, hogy nem mutatta a sebessegemet az ODO. Es ugy, hogy ez 3x is megtortent ma. Kicsit befeszultem. Vagyis nem kicsit. Van amikor jo es van amikor nem megy. Es a legszarabb a dologban, hogy ilyenkor a km szamlalo se megy... Mi a tokom lehet, tortent vele?

Hetvegen leszedem a fejidomot, meg az kabeleket vegignezem hatha csak kontakt hiba, de elegge tanacstalan vagyok...
Akkor nem nyert... Kar.
2000-2001-es
Miért, a tiéd mikori?
Köszi ! Sajnos ez a 2002-es ! Ez megvolt már nekem is, ez már egy kicsit más blokk. De nem baj, azért köszönöm.
Email ment.
Szia, jöhet! címem az adataim között! Köszi
Hoppa! A magyarazat lemaradt.
Hey, van itt anyag a gepemen... Amikor nemetben dolgoztam, nagyon szerettem volna Triumphot, igy minden szarra vadasztam a neten. Latjatok ezt az ODO-t?

Nem jappppan....
Ja, ilyet is talaltam az archivumomban...
Ja, jut eszembe. Neked megvan az RS-hez a service manual? Ha kell elkuldom, bar csak valami cuki francia nyelven van meg...

Tudod, 1-2 eve ilyenre vadasztam, de Daytona lett belole.
Remek ötletek kolegák
Köszönöm Ratesz!
Ha valakit érdekel, megvan a Haynes szervízkönyv a régebbi Sprint Daytona Tigerekhez.
Pontosan ez:
Ha elmegy az aprilia akkor lehet benevezek egy speed triple-ra..
Jövőhéten ha megyek fel esztergomba,megkérdezem a prop-tech műhelyt tudnak e írni elektronikát triumph-ra.
Irok a Tiger topicba es kesz. Ha tetszik nekik az otlet, osszeolvadunk.
Igazából van még egy tiger topik is! Én simán feláldoznám azt a Daytona feliratot is, majd ha már annyi triumphos lesz akkor daraboljuk Ha mást sem zavar akkor eltünhet a Daytona felirat.
Ez a szervíz könyv nagyon sok helyen fent van, sajnos más típushoz nem nagyon találtam...Minden jót!
Ja, es ugy nez ki, hogy a Triumph klub megszunt a weben, mert az extra.hu mar fizetos... Nem tudom milyen volt, el tudom kepzelni, hogy szinte csak az volt az egyetlen forum Triumph ugyben.
Teljes kapcsolasi rajz megtalalhato itt daytonahoz (mashol kemeny dollarokat kernek el): http://www.eserviceinfo.com/do...

Le tudod tolteni 10 csomagban. Ebben minden benne van, a szervizeseknek adta ki a Triumph (robbantott abra, elektronyika, etc...)
Hat igen, mindenki csak csendesen uldogelt eddig a baberjain. DE amiota megvan a Daytonam par markatars - sot, nehany nem triumphos - is benezett ide. Mindenkeppen fel kell lenditenunk ezt a topikot, mert eredeti neve a Daytona 675 volt, amit atneveztettem siman Daytonara az adminokkal. Bar ahogy nezem, inkabb egy general Triumph topic kellene, mert sok a kozos egy tigeres, sprintes, daytonas, etc... kozott, sok hasonlo problemakkal kuzdunk, kialakulhatna egy jo "ismertes koztunk", valamint egymast segito csapat alakulhatna ki. PL: mennyivel jobb az, ha valaki ajanl valakit szervizre es nem egy vadidegenhez kell elmenned, aki retard es szetkurrantja a gepedet.

Nagyon erdekes, hogy mas forumon (motoros levlista) is felkavarta az allovizet a daytona vasarlasom. Sokkal tobb embert erdekel a marka, mint azt gondolnank. Valahogy el van hintve, hogy ez nem japan, csak egy angol benasag, holott nagyon komoly technika van beepitve a vasakba. Szoval fogjunk ossze es oszlassuk el ezt a tevhitet, mert a Triumph marka egyszeruen NAGYON JO!

Szoval: ELORE TRIUMPHOSOK!
... reméltem is
Tudom, hogy karbis a gépezeted! Csak úgy írtam csak
Várunk szeretettel Hojtjej!