Írtam már az előbb, hogy két triumphos haver megoldotta, hogy ki tudja olvasni a dolgokat, vagyis ha jól emlékszem a hibákat amiket az évek során kapott a gép...De, hogy azóta mire jutottak nem tudom. Ha el tudom érni szólok!
Nincs meg esetleg elektronikus formában a kapcs rajza a gépednek?
Haynes vagy ilyesmi? Lehet, rajta van hogyan kell bekötni...
Találtam olyat is ami csak kiolvas. Lehet beruházok egybe, ha jó autóhoz is. Bus az bus...
Az enyémen nem ilyen a csati, de valami hasonló kellene:D! A csati az én motorom megegyezik VW csatijával, vagyis az aljzat ugyanaz, de vezetékek nem ugyanott vannak. Jó lenne ebben a témában kicsit tisztábban látni!
Amit balu ír, sztem az kellene nekünk, igazából két zsír új motor között is vannak különbségek. Ezért lenne jó ha az adott motorhoz írna, vagy alakítana valaki a egy térképet, minden szempontból az lenne a legjobb.
Miért nem viszed el a gépet a prop-tech-hez esztergomba?Mérnének egy teljesítményt és a keverék arányát is megállapítanák?Ha úgy van még lehet írnának is rajta.
Nekem 18-ba vállalták a pc beszerelést és beállítást.Egy mérés sem kerűlt többe a múltkor mint 5eft.
Viszont annyi komplikáció lehet, hogy az iTunes formátumban van és a Frontosa mást fog használni. Szóval az lesz a legegyszerűbb ha felhívom őket tisztázni a kérdést.
A kérdés nagyon jó, nem egyeztettem még velük. DE én már letöltöttem egy hivatalos Triumph nyitott dobhoz valót. Szóval amikor odamegyek és beszélek velük, akkor fog ez kiderülni.
Sajnos elég elfoglalt vagyok hétköznap, nem tudom még mikor megyek...
Drukkolok és kíváncsi vagyok megoldja-e az új térkép a hidegindítási problémát. Ehhez Te viszed a térképet, vagy a Frontosánál adják?
Van külön gyári sportdobos térkép?
Én is visszasírom a karbis világot. Csak amiatt szeretném tolni ezt a térkép írást, mert a nyitott dob miatt általában csak 2. indítózásra startol a vas. Nagyon szegény a keverék a kipu miatt. De majd meglátjuk az új verzióval milyen lesz.
Az ODB valami kommunikációs busz szabvány. Van többféle szabvány: ODB, ODBII, EODB, CAN. Láttam olyan kábeleket amihez elég egy hyperterminal program és fel lehet jelentkezni az ECU-ra. A térkép töltés sem lehet sokkal bonyolultabb...
Sajna/szerencsére az enyém még karbis. Nálam nincs ilyen.
Köszi,igyekeztem minnél agresszívabb soundot kicsikarni a gépezetből.Ennyire sikerült.A közelmúltban elgondolkoztam én is egy triumph bicajon de mivel nagy bukóval tudtam volna eladni az apriliát így nem lett belőle semmi.
Amúgy szimpatikus gépek..
Ha egy power commandert beszereztek egy jó műhely kell (pl:ago,prop-tech) és tudnak csoda dolgokat művelni.
Semmi gond:D! Az enyémen egy Exit dob van, én ezzel a márkával nem nagyon találkoztam még, azt sem tudom, hogy jó vagy rossz. A motorom halk volt nagyon, az autósok nem figyeltek fel rám, a shoxban pedig leáraztak egy Suzuki Bandit 1200 kipuf dobot 63ról-20-ra gondoltam megveszem, feldobtam a motor nem lett sem erősebb sem gyengébb, de hangosabb lett, a fogyasztás nem növekedett, úgyhogy elértem amit akartam. Igazából a teljesítményel meg vagyok elégedve, a fogyasztással is nagyon-nagyon, de ha van jobb térkép akkor miért ne!? Kíváncsi vagyok. Illetve még egy 2001-es Motor revüben olvastam a motoromról, ha a gyári sportdob van rajta, akkor a nyomaték alsó és középső fordulatszám tartományban 20%-al növelhető. Biztos vagyok benne, hogy ahoz van és volt akkor is egy másik térkép! Az enyémben K&N levegőszűrő van, de attól sem vettem észre semmit....
Köszi az infót. Nekem az iTune-t ajánlották. A mocimon triumph nyitott dob van, amihez meg már letöltöttem a megfelelő térképet. Szóval én nem szeretnék holmi 1050-es bohócsággal elkuffantani a gépet.
Bocs ha beleugatok márkán kívűliként.Egyes kipufogógyártók csinálnak a dobjaikhoz megfelelő térképet és azt lelehet tölteni a honlapjukról és fel lehet tölteni pc segítségével..pl:mivv
Egy két Triumphos haver már összehozott egy kábelt, két éve ott tartottak, hogy a hiábak ki tudták vele olvasni. Azóta erről nem beszéltem velük, majd megkérdezem már mi a helyzet!
prop-tech
Haynes vagy ilyesmi? Lehet, rajta van hogyan kell bekötni...
Találtam olyat is ami csak kiolvas. Lehet beruházok egybe, ha jó autóhoz is. Bus az bus...
Amit balu ír, sztem az kellene nekünk, igazából két zsír új motor között is vannak különbségek. Ezért lenne jó ha az adott motorhoz írna, vagy alakítana valaki a egy térképet, minden szempontból az lenne a legjobb.
Elnézést, hogy reklámozok, de a Google még nem dobja ki, de rajta vagyok az optimalizáláson...
Szóval:
www.triumphszerviz.hu
Gyári műszeres vizsgálat, szakszerű, több éves szakmai tapasztalattal szervízelés (Triumph, Moto Guzzi és a Kawa kivételével a japánokat is!)
Üdv. mindenkinek!
Ne ide válaszoljatok, ha kérdés van, hanem a weboldalunkon keresztül, mert ritkán vagyok itt. Köszi!
Nekem 18-ba vállalták a pc beszerelést és beállítást.Egy mérés sem kerűlt többe a múltkor mint 5eft.
Sajnos elég elfoglalt vagyok hétköznap, nem tudom még mikor megyek...
Van külön gyári sportdobos térkép?
Én is visszasírom a karbis világot. Csak amiatt szeretném tolni ezt a térkép írást, mert a nyitott dob miatt általában csak 2. indítózásra startol a vas. Nagyon szegény a keverék a kipu miatt. De majd meglátjuk az új verzióval milyen lesz.
Sajna/szerencsére az enyém még karbis. Nálam nincs ilyen.
Amúgy szimpatikus gépek..
Ha egy power commandert beszereztek egy jó műhely kell (pl:ago,prop-tech) és tudnak csoda dolgokat művelni.
http://cgi.ebay.co.uk/kwp2000-...
obd-s a triumph?
Egyébként Balu nagyon aggro a kipu az Aprikódon!
Bocs ha beleugatok márkán kívűliként.Egyes kipufogógyártók csinálnak a dobjaikhoz megfelelő térképet és azt lelehet tölteni a honlapjukról és fel lehet tölteni pc segítségével..pl:mivv