Aztán 2007 tavaszán lett lepapírozva a gép, 2009 tél-tavaszra lett kész a festés és az idomok, kapott még 3 tóradobozt, tóra plexit,középálványt. Most télen áthúzattam az ülést, hogy kényelmesebb legyen, illetve a hátulülőnek is jobb legyen, mert szinte mindig két személlyel megyünk. Markolatfűtést...ülésfűtés, úgyhogy ennyi kb. de még egy jobb első lábtartó mindig jó lenen rá. vagyis, hogy gyári legyen
Hogy miért? Elmondom az igazságot, 18 éves voltam amikor úgy jött ki a lépés , hogy lehetőségem nyilt kimenni olaszországba apa egyik barátjával, aki motorokat hordott be egy időben és volt kapcsolata. Előtte mondhatni kiprábáltam mindent, choppert, sportmotort,túraendurót,endurot, crosst...és igazán annyit tudtam, hogy papíros motort akarok, 4t-t,nyomatékos legyen, és mivel szeretek túrázni kényelmes legyen, és 1996.08-nál újabb legyen, hogy le tudjam papírozni, ez akkor még kellett... Aztán amikor kimentünk eléggé ki voltak fosztva a helyek, vagy nagyon drágák voltak nekem csak..12 éves korom óta motorozok, és már előtte is olvastam a Motor Revüt tehát mondhatom, hogy nem volt olyan típus amiról nem tudtam volna elegendő infót!(ekkor még főleg japán vagy olasz gépekben gondolkoztam[na jó Bmw-ben is de az tudtam, hogy elérhetetlen]). Végülis ami évjáratban is megfelelt és árban is jó volt az egy duc monster volt, én kb. 188cm magas vagyok tehát az kiesett, meg annyira nem is tetszett, volt még egy rommátört fazer 600, amit előtte már próbáltam is itthon és tetszett is nagyon, de nem érte meg, nagyon össze volt törve.. azon kívül volt még africa twin,dr big 800 ami árban és jó volt, tetszett is de sajnos öreg volt (akkor még azt mondtam,hogy sajnos és nagyon mérges is votlam), volt még rsv mille, ami akkori nagy szerelmem volt,de sajnos rommá volt törve az is, volt egy R6 ránéztem láttam,h az is haldoklik...és ott volt egy Speed triple..átalakítva streetfighternek, de azzal látszott,h gyilkolhatták rendesen..úgyhogy hanyagoltam..és ott ált az Rs-is. Ránéztem, annyit tudtam a triumphról csak, hogy angol, megbízható, nagyon nyomatékos és egy finom motor. Akkoriban 2006 ban, nem is álmodtam arról, hogy nekem egy 2001-es 955ccm-es gépem lehet, még ha idomsérült is a gép. Úgyhogy belevágtam, úgy voltam vele, hogy minden képpen ez a legjobb vétel, hazajövök kipróbálom, ha tetszik megmarad ha nem akkor meg eladom úgy, hogy ne bukjak és akkor majd nézelődök még...vagy lesz valahogy. Végülis ennyi, azóta meg nem is igazán kellene más.
Nem voltam eleg egyertelmu a multkori bejegyzesemben: csupan kivulrol tisztitottam meg a speedo-drive-ot. Sajnos visszajott a problema, de hetvegen majd rendesen szetszedem, ha lesz ra idom. Marmint eleg zuros egyedul kivenni az elso kereket, allvanyom meg nincs... De majd megoldom valahogy.
Köszönöm szépen.
Készítettünk a felújításról képeket, alkalomadtán felteszem albumba őket, ha érdekel valakit milyen a Daytona belülről
Ratesz, müxik még az ODO?
WD40 megoldotta?
Most láttam íbéjen mechanikus jeladót 30 fontért használtan. De az új sztem horror lehet.
Gondolkodtam több gyártmányon is. Az első szempont mindig is a méret volt, mivel 2méter magas vagyok. Egyik cimborám Angliában tudta ezt a motort és úgy döntöttem megnézem. Az ára is nagyon megfelelő volt, és most mint kiderült, a mérete is mintha rám szabták volna. Mindenütt írták fórumokon, h magas embereknek van kitalálva. Ezzel teljesen egyet értek.
Átlagembernek ez egy behemót jószág, messze van a kormány az üléstől, kényelmetlen az üléspozíció, és nehéz lassan kanyarodni vele, mert magasan van a súlypontja. Én azt mondanám, legalább olyan könnyű vele kanyarodni, mint a Fazerrel, kuplung nagyon puha és pontos. Az idom mögé pont befér a lábam és a plexi elég szélvédelmet ad hosszú utakon is (eddig csak BP-Visegrád-BP és BP-Szob-). Alapvetően Yamaha párti vagyok, de már eladó a Fazer annyira meggyőzött a Daytona
Nem megvetendő ez a műszerfal sem :
Hosszabb túrákra szeretnék menni vele a jövőben, idei cél Horvát esetleg Olasz tengerpart, később meg majd meglátjuk.
Jeeee
Tegnap beindult a vas! A lista:
- vezérműlánc
- hengerfej tömítés
- kipuff tömítő tűzkarikák
- szelepfedél tömítés
- vezérlánc feszítő banán
- vezérlánc vezető izé
- gyertyák
- olaj
- légszűrő
és 7 óra munka vele...
Este fél tizenegykor röffent először.
Szombaton rakom fel az idomokat és jöhet a próbaút
Már csak a Fazernek kéne elmenni...
Hogyhogy 2002-es ami 2003-as? Valami huncutság van ott?
Daytonából nincs sok a Magyar piacon ezért az árak könnyen változnak.
Reggel egy gyors WD40-es takaritasos megmozdulast csinaltam a gepnel es meglepodve tapasztaltam, hogy mennyire trogeren ottmaradt nemi sar az erzekelonel... Fekete pont magamnak! Persze elkepzelheto, hogy az elmult 2-3 het alatt tortent a koszolodas. Most ahogy jottem hibatlanul ment, szerintem meg par nap es ha nem jon elo ujra, akkor remelhetoleg fixalva a problema.
A kilométer/mérföld hiteles szerintem, megvan minden számla, minden szervízbejegyzés. Még nem tart a lánccserénél a szervízkönyv szerint. Számlám sincs lánc cseréről. Viszont az egyik műszakivizsgalapon rajta van, h csörög a motor, de ez nem befolyásolja a vizsga eredményét. Lényeg, h nagyobb baj nem történt. Ma érkezik az alkatrész!
Ratesz: úgy látom neked is mechanikus a jeladód. Érdemes kipróbálni egy fúrógéppel pl., h megforgatod a bowdent. Ha úgy müxik az óra, akkor biztos a jeladó a hibás. Ha nem, akkor az ODOnál van valami kontakt.
Szia, valószínűleg azzel lesz a gond. Már hallottam énis olyat, hogy rosszul lett visszatéve és tönkre ment. Nem kizárt, hogy régebben valaki jól megnyomorgatta, majd észrevette és most jön elő, de kontakt hiba is lehet. Meg persze az is, hogy tönkrement, ha jól emlékszem már egyik magyar St-n is törpént ilyen.
Koszi Sef a segitseget, valoban az elso kereknel van a speedometer-drive. Most mar csak abban bizzunk, hogy nem kell cserelni es valoban csak ez volt a gond. Hetvegen megmutom a kicsitket...
A Fazert meg egyszeruen joarasitani kell. Vigyazz, meg par het es vege a motor ertekesito szezonnak!
Egyebkent most meg a Triumphok is dragak. Nezegettem oket, hat meglepodtem 1-2 arkalkulalason! Az a sarga Daytona 2003-as (ami egyebkent 2002-es) most 888e... WTF? Multkor meg 690e volt es 650e-ert oda is adtak volna.
Nem voltam eleg egyertelmu a multkori bejegyzesemben: csupan kivulrol tisztitottam meg a speedo-drive-ot. Sajnos visszajott a problema, de hetvegen majd rendesen szetszedem, ha lesz ra idom. Marmint eleg zuros egyedul kivenni az elso kereket, allvanyom meg nincs... De majd megoldom valahogy.
Készítettünk a felújításról képeket, alkalomadtán felteszem albumba őket, ha érdekel valakit milyen a Daytona belülről
Ratesz, müxik még az ODO?
WD40 megoldotta?
Most láttam íbéjen mechanikus jeladót 30 fontért használtan. De az új sztem horror lehet.
Átlagembernek ez egy behemót jószág, messze van a kormány az üléstől, kényelmetlen az üléspozíció, és nehéz lassan kanyarodni vele, mert magasan van a súlypontja. Én azt mondanám, legalább olyan könnyű vele kanyarodni, mint a Fazerrel, kuplung nagyon puha és pontos. Az idom mögé pont befér a lábam és a plexi elég szélvédelmet ad hosszú utakon is (eddig csak BP-Visegrád-BP és BP-Szob-). Alapvetően Yamaha párti vagyok, de már eladó a Fazer annyira meggyőzött a Daytona
Nem megvetendő ez a műszerfal sem :
Hosszabb túrákra szeretnék menni vele a jövőben, idei cél Horvát esetleg Olasz tengerpart, később meg majd meglátjuk.
De ezt a kerdest feltehetnem Csibunak is! Miert RS?
Nincs benne huncutsag az enyem is 2003-as uzembehelyezes, de 2002-es modell. Csak ebben az evben volt Daytonabol dupla lengokaros.
Tegnap beindult a vas! A lista:
- vezérműlánc
- hengerfej tömítés
- kipuff tömítő tűzkarikák
- szelepfedél tömítés
- vezérlánc feszítő banán
- vezérlánc vezető izé
- gyertyák
- olaj
- légszűrő
és 7 óra munka vele...
Este fél tizenegykor röffent először.
Szombaton rakom fel az idomokat és jöhet a próbaút
Már csak a Fazernek kéne elmenni...
Hogyhogy 2002-es ami 2003-as? Valami huncutság van ott?
Daytonából nincs sok a Magyar piacon ezért az árak könnyen változnak.
Könnyen kideríthető a manualból, hogy milyen csatlakozó van a műszerfalon...
Ratesz: úgy látom neked is mechanikus a jeladód. Érdemes kipróbálni egy fúrógéppel pl., h megforgatod a bowdent. Ha úgy müxik az óra, akkor biztos a jeladó a hibás. Ha nem, akkor az ODOnál van valami kontakt.
A lenyeg, hogy lassan megoldodik a dolog.
A Fazert meg egyszeruen joarasitani kell. Vigyazz, meg par het es vege a motor ertekesito szezonnak!
Egyebkent most meg a Triumphok is dragak. Nezegettem oket, hat meglepodtem 1-2 arkalkulalason! Az a sarga Daytona 2003-as (ami egyebkent 2002-es) most 888e... WTF? Multkor meg 690e volt es 650e-ert oda is adtak volna.
Orult vilag...