Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól mondod Vaszi, az a két kialakítás adja a szinteket Az alsó a minimum a felső a maximum, ha a kettő közt van a szint az jó. Ha esetleg cseréled a folyadékot 2.8liter a megadott mennyiség.
Nekem nem.
Nagyon allján van két vonal amit meg is jelöl max-min felirattal.Támaszon állva nem is látszik a max-on lévő folyadék.
Majd jön speedes kolléga és megmondja,de fullon nincs értelme tölteni.
Max 1/3-ig.
Tetejére van írva MIN MAX, semmi más, gondolom ez a két kis kialakítás
adja a szintet.
Kell lennie jelnek.
A két lépcső között kell lennie a kiegyenlítő tartályban a hűtőfolyadéknak
kerekeken állva?
MIN MAX 1-1 lépcső
Van azis.
Mekkora a keret?
Az lenne az igazi, de ahhoz kellene befogót is cserélnem, amire nincs most akkora keret.
A 28.6-os gyári nem jó?

Első művelet most egy 760 mm széles LSL kormány beszerzése a gyári
690 helyett, remélem a szélesítés több magabiztosságot fog adni.
Szerintem fölösleges pénzkidobás hacsak, nem egy keréken lősz ki állandóan a kanyarokból vagy ha nem mész minden hétvégén pályára a határokat feszegetni. Nekem gyárilag volt a Hayabusán de nem ájultam el tőle. A Speed meg amúgy sem egy csapkodós fajta Legalábbis az enyém még sohasem akarta kicsavarni a kezemből a szarvait, akármilyen szar úton is jártam vele vagy akármilyen keményen teszem rá a tüzet
Nekem sajna nincs, de nagyon érdekelne mennyiben változik tőle a motor.
Ahoj!
Van valakinek triplán kormány lengéscsillapító?
azért kérdezd meg
Momentan az f4i-t cseszhetem.
F4i van nálla most,ha jól tudom,de hivd fel az a biztos
Lakásméretből eredő okok miatt tavasszal eladó lesz.....
Szervizkönyves, hibátlan gyári állapot.



Tavasszel eladó lesz!

Street Triple 675
Linkeld be képfeltöltéssel.
Mind1 nem akarja a gépem, hogy megmutassam
Ha túl nagy felbontású a kép, nem tölti fel az SM.



A mocim:
Nekem az emelő kerekei között u alak van, és ahol neked 1 szár, ott nekem kettő, és ott kell a rudat átszúrni.
egy jó tanács: A fogantyú végét /kb.15-20cm/ kicsit hajtsd meg felfelé.
elég 10-15 fokban. Azért kell, hogy könnyeben alá tudj nyúlni, mikor a földön van.
Én ilyen gyártásán ügyködöm épp.
Ilyen szép tuti nem lesz, de működni fog.
A motorral kaptam.
Noname, a két szárán és a tengely közepén át tolok egy rúdat utána átbuktatom az emelő kerekein, és a hátso krék a levegőben van.
Elég stabil, nem dölöngél és felborítani is csak nehezen lehetne.
Egyszerű szerkezet.
Köszi a tippet
Milyen hátsó tartód van hozzá?
Szia Vaszi!
Folyamatosan világít, de vigyázz!
Velem tavaly eljátszotta a speed, hogy jövet-menet fogyott a benya és elkezdett világítani a lámpa. Kb még 10 km-t mentem vele és leállítottam. Másnap vagy harmadnap Mikor megint beindítottam nem világított én is megfeledkeztem róla, és x km megtétele után fulladozni kezdett, én meg csak pilláztam, mi a fene van. Aztán rájöttem, hogy ÜRES a tank.
Lehet hogy mert nem oldal sztenderen, hanem hátsó bakon tartom, de nem kezdet világítani, és megszívatott.
Ezért én mihelyst világítani kezd, megyek a kútra...