Gratula a gépedhez! Jól választottál, sajnos itthon még kevesen vagyunk akik tudjuk milyen kiváló gépek ezek. A venti miatt nem kell aggódnod, nagy a blokk, viszonylag kevés vízzel, ezek ilyenek. Dolgozzon csak a hűtő ventilátor ki van fizetve. (Ha gondolod figyeld, hogy nem keveri-e a vizet az olajjal, de kizártnak tartom) 20 ezrenkét írja a service manual a szelephézag ellenörzést, de még egyetlen eggyel sem találkoztam aminél ennyi km-nél ne lett volna jó. 40-50 ezernél is ritka hogy állítani kell. Csak érdekesség képpen: tavaly beszélgettem egy triumph mérnökkel és szóba került a futásteljesítmény, a kis street 675-ös blokkjára mondta hogy, normális utcai használat során, minőségi olajjal, a szervizek precíz elvégzése mellett simán 200-250e km elmennek. Gondolom igaz ez a speed-re is. Minőségi olaj, hűtőfolyadék és benzin, (sokan nem tudják de nagyon fontos az utóbbi kettő is!) Használj spurit mert a mai benzinekben kötelezően etanol van, meghálálja a géped.
Köszi! Agonál már voltam, mondjuk nem szerviz miatt, hanem PC hangoláson, egyik előző gépnél. Hűtőre visszatérve, hidegen nem megy a ventillátor, csak mikor üzem meleg volt teljesen és alapjáraton járattam beindult a venti és nem állt le csak mikor elindultam és hűtötte a menetszél. Lehet, hogy csak a hőség miatt volt, majd meglátom. Ki hol jár már kilométerben, szelephézagot mikor érdemes ellenőrizni, a 20000 km.-es előírás elég sűrűnek tűnik?
En hütöm is olyan 5cm ahogy irod;,hat nem volna normalis, ,enyem leall alapon is ,lehet bekototte valaki direktbe a ventillàtort? Hideg motornal is produkalja ?; szegmens nekem sem megy 7csik föle,müszerfal sem irja ki hogy danger pull over vagy hogy hot,majd megszokod
Vízpumpànàl vettem le a csövet, meg van a blokkon is egy leeresztő csavar. Az volt érdekes, hogy a hűtőn az alsó cső nem alul van hanem kb 5 centivel feljebb, onnan kiszívtam fecskendővel. Így kb. belement az előírt 2,4 liter. Ha tüzes a blokk és alapjàraton beindul a ventillàtor akkor az normàlis, hogy nem àl le csak ha elindulok és a menetszél ràsegít, vagy le kéne hogy fújja és leàllnia vissza a ventillàtornak? Egyébként ha gàzolom sem mennek feljebb a szegmensek a műszerfalon, de a ventillàtor alapjàraton sem àll le vissza.
Én googliztam a pdf manualt. Futofolyadek az semmiseg de bilincs leszedessel engedheted le ,nem oly preciz mint a yamahám volt aminek külön csavarja is van erre
Hali Triumph Szakik! Boldog tulajdonosa lettem egy 2013-as Speed Triple-nek! Sajnos nekem is bejött a teló szimering hiba, ami tegnap megoldódott, de elég nehezen megy az alkatrészek beazonosítása, így elsőre számomra a típusnál. Például ahol én néztem 43x55x11 volt a mérete a szimeringnek és 43x54x10.5 lett jó, meg az olaj mennyiség is többnek volt írva. Triumph Budapestnél finoman szólva nem voltak szimpatikusak. Van esetleg valakinek service manula-ja a géphez, vagy beszerezhető valahonnan? A Triumph oldalon lévő használati útmutató nem sok mindenre jó. Holnap cserélek hűtőfolyadékot, van valami trükkje a dolognak vagy megy egyszerűen? Köszi a válaszokat!:)
De maradok örökre a kistesónál.
akkor majd agyalnom kell ha motornal leszek
hat pedig jo cucc a speedy :)
Majd túrd fel a belét az olajteknő aljáig.Lehetőleg könyékig benne tapicskolva.
Aztat nem tom,speed kimaradt az életemből,és már ki is fog végleg.
Streeten tökmindegy,két slag jön le,formára van sütve,el se lehet téveszteni.
ja zoli kerdes
a tank levegöztetö 2 gumicsöröl van vmi infod?melyik melyik? manual is csak azt irja hogy fogyelj oda,en meg tegnap nem figyeltem....tul meleg volt :)
A venti nekem is szokatlan de ne aggodj miatta
Ezmiez?