Húú, most régi, jó emlékeket juttattál az eszembe!
Sóderbánya..hmm..de sokat motoroztunk arrafelé...de nagyon hiányoznak azok az idők!
Rengeteget motoroztunk Pomáz-Csobánka-Budakalász vonalon...
Biztos meg lehetne siratni mély homokban, de valószínűleg az állóképességem (hiánya) miatt, hamarabb állnék le magam miatt, mint a motor miatt.
Most hétvégén van egy verseny, szerintem arra is kinézek...meglátjuk.
Persze,egyértelmű Én mondjuk inkább a motort féltem,mint magam,egyedüli rémálmom a térdszalag szakadás,alapból is rosszak már a térdeim a sok bringázástól. A csontjaimat nem féltem,erősek.
Szerintem mély homokban azért meg lehetne siratni a 300-ast is
Mifelénk ilyen sajnos nincs (najó a sóderbánya kalászon),de nagyon kipróbálnám...1 kör alatt hány perec lenne
Szevasz!
Ha nem rendelkezel/rendelkeztek sok pénzzel,akkor a 85-öst hosszú távra nem ajánlanám. Nagyon forgatni kell és ahogy Andris írta hamar eszi a dugót. Mondjuk az enyémben ha jól számolom kibírt 20-25 üzemórát nagyjából. Egy 125-össel jobban jársz,az is forog majdnem ennyit,de ott több erőt is kapsz.
Ha meg TM-et akarsz minden áron,az fix hogy az évjárat nagyon nem mindegy,ellenben a futómű,fékek ilyesmi,mindegyik modellen nagyon frankó. Szóval itt inkább a köbcenti meg az évjárat az amit nagyon meg kell gondolni...na meg az állapot persze.
Ááá, nem szerénykedek, ennél tényleg sokkal jobban géne rángatni a gázt...a baj csak az hogy a májsztrók azt mondják hogy a 2T motornak végig üvöltenie kellene, na de hát egy 300 cm3-es gépnek ha üvőltene végig, hanyattverne mint tótot a zárlatos hütő...
Egy jó endurocross versenyben azért benne lennék...
Zsír
Nagyon bitang hangja van a szöcskének!
Mindig itt szerénykedsz hogy ilyen meg olyan szarul mész,közben azért elég jól odamersz húzni ennek a vadlónak
Az ugratásban ronisnak végülis igaza van,próbáld meg nem visszaengedni a gázt. az a néhány kisebb repüléses élményem is csak azért adatott meg mert adott pillanatban vagy vagányságból nem engedtem vissza,vagy már nem tudtam visszaengedni a gázt utóbbi eset egy felugró volt,a köves rumplis nyomon már kezdett bedurranni és elfáradni a karom,ebben az állapotban értem oda,a moci meglódult,és már nem volt erőm,meg időm visszaengedni a gázt (pedig szándékomban állt),és már csak arra eszméltem h gyertyában a dombra érkezem. Nem volt nagy durranás,de életre szóló élmény és a fél órán át remegő végtagjaim miatt megérte
Kár hogy hónapok óta szét van szedve a gép,most ha újra mehetnék vele biztos újra kéne tanulni sok mindent.
Ne higyj el mindenkinek mindent... a legtöbb embernek soha nem volt ilyen motorja vagy a sajatját szarba sem vette, ezért ment szét...szerint a problémák elenyésző részében van csak gyári/anyag hiba, egyébként meg a tulaj hibája..
Azt sem tudják hogy a légszűrő szivacsot hogyan kell pucolni, ápolni..hogy a váltó olajat cserélni kell, telószimmeringet nem árt néha befújni szilikon sprével, stb..
Apró dolgok ezek, persze a sok okos ezeket mind tudja...mégis napi szinten látni itt, a sportmotoron is szétgyilkolt blokkokat,stb...
Nem mennek hamar szét...Ronis-t is megkérdezheted, ő is már öreg Rumcájsz az erdőben...
http://teamtmracingfrance.com/