Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

yo reggelt hallot a hangulat Andris neked valo Francia csemege
http://teamtmracingfrance.com/
yo reggelt jo kavezast
Mi bajod ezzel a magassaggal? Allva szopnak es meg a soros korsot is ra tudod tenni kkozben a fejukre!
Nem...ez mar nem az..ezt mar ugy hivjak: Purgatorium...
átlag magasság 1,50 m., ááá köszi kihagyom.
ilyen köves patakosra gondolsz.?
kisse molettek, voroses hajuak es hofeherek..de hat szegeny ember vizzel foz..
Atjossz? Van par Malaj kurva neked is!
neked is ott a távoli malájföldön kedves Andris
Jo regelt minden kedves fotelkrosszosnak!
Húú, most régi, jó emlékeket juttattál az eszembe!
Sóderbánya..hmm..de sokat motoroztunk arrafelé...de nagyon hiányoznak azok az idők!
Rengeteget motoroztunk Pomáz-Csobánka-Budakalász vonalon...

Biztos meg lehetne siratni mély homokban, de valószínűleg az állóképességem (hiánya) miatt, hamarabb állnék le magam miatt, mint a motor miatt.

Most hétvégén van egy verseny, szerintem arra is kinézek...meglátjuk.
Persze,egyértelmű Én mondjuk inkább a motort féltem,mint magam,egyedüli rémálmom a térdszalag szakadás,alapból is rosszak már a térdeim a sok bringázástól. A csontjaimat nem féltem,erősek.
Szerintem mély homokban azért meg lehetne siratni a 300-ast is
Mifelénk ilyen sajnos nincs (najó a sóderbánya kalászon),de nagyon kipróbálnám...1 kör alatt hány perec lenne
Szevasz!
Ha nem rendelkezel/rendelkeztek sok pénzzel,akkor a 85-öst hosszú távra nem ajánlanám. Nagyon forgatni kell és ahogy Andris írta hamar eszi a dugót. Mondjuk az enyémben ha jól számolom kibírt 20-25 üzemórát nagyjából. Egy 125-össel jobban jársz,az is forog majdnem ennyit,de ott több erőt is kapsz.
Ha meg TM-et akarsz minden áron,az fix hogy az évjárat nagyon nem mindegy,ellenben a futómű,fékek ilyesmi,mindegyik modellen nagyon frankó. Szóval itt inkább a köbcenti meg az évjárat az amit nagyon meg kell gondolni...na meg az állapot persze.
Ááá, nem szerénykedek, ennél tényleg sokkal jobban géne rángatni a gázt...a baj csak az hogy a májsztrók azt mondják hogy a 2T motornak végig üvöltenie kellene, na de hát egy 300 cm3-es gépnek ha üvőltene végig, hanyattverne mint tótot a zárlatos hütő...

Egy jó endurocross versenyben azért benne lennék...
Szívesen!
nem tudok róla...
Zsír
Nagyon bitang hangja van a szöcskének!
Mindig itt szerénykedsz hogy ilyen meg olyan szarul mész,közben azért elég jól odamersz húzni ennek a vadlónak
Az ugratásban ronisnak végülis igaza van,próbáld meg nem visszaengedni a gázt. az a néhány kisebb repüléses élményem is csak azért adatott meg mert adott pillanatban vagy vagányságból nem engedtem vissza,vagy már nem tudtam visszaengedni a gázt utóbbi eset egy felugró volt,a köves rumplis nyomon már kezdett bedurranni és elfáradni a karom,ebben az állapotban értem oda,a moci meglódult,és már nem volt erőm,meg időm visszaengedni a gázt (pedig szándékomban állt),és már csak arra eszméltem h gyertyában a dombra érkezem. Nem volt nagy durranás,de életre szóló élmény és a fél órán át remegő végtagjaim miatt megérte
Kár hogy hónapok óta szét van szedve a gép,most ha újra mehetnék vele biztos újra kéne tanulni sok mindent.
Köszi mindent srácok További jó mocizást
hideg ugyan itt -40 re vagyok be allitva
ott nincs enduro palya kozelben?
Hát ja...csak picit hidegebb van
Ne higyj el mindenkinek mindent... a legtöbb embernek soha nem volt ilyen motorja vagy a sajatját szarba sem vette, ezért ment szét...szerint a problémák elenyésző részében van csak gyári/anyag hiba, egyébként meg a tulaj hibája..
Azt sem tudják hogy a légszűrő szivacsot hogyan kell pucolni, ápolni..hogy a váltó olajat cserélni kell, telószimmeringet nem árt néha befújni szilikon sprével, stb..
Apró dolgok ezek, persze a sok okos ezeket mind tudja...mégis napi szinten látni itt, a sportmotoron is szétgyilkolt blokkokat,stb...

Nem mennek hamar szét...Ronis-t is megkérdezheted, ő is már öreg Rumcájsz az erdőben...