Hát én nyaralás helyett a motorba próbálok életet lehelni.
A karbit sikerült tűrhetően kipucolni,ennek ellenére sem hajlandó semmire. Holnap megpróbálom friss szegényebb keverékkel,ha így se jó akkor ránézetek a gyújtásra valakivel.
Ha ez után sem lesz semmi,eladom. Kezdem unni a kínlódást.
Más: Ha tudtok/hallotok eladó Simsonról, szóljatok már, legyetek szívesek.
Max 40.000 Ft-ig keresnék nem szétkókányolt, gyári mivoltában megőrzött Szimót.
Nem baj ha kívülről nem a legelegánsabb, de lehetőleg motorikusan jó legyen.
Melóba járni kéne, napi szinten.
Nem tudom, jobb lesz-e a PS3 grafika után,meg azért nagy TV-n csak élvezetesebb játszani, de az is tény hogy ezeknél a játékoknál az irányíthatóság és életszerűség talán még a grafikánál is fontosabb...
Nem rossz játék ez az Alive, de van ennél egy jobb. MX Simulator a neve. Ez csak PC-re van mondjuk, és kegyetlenül nehéz játszani vele, de ez tényleg "szimulátor". http://youtu.be/KM4p-GmOGhc
Sokszor van hogy ösze-visza rohangálnak ügyfelek között, ezért előfordul hogy pár nappal később érnek haza...cserébe viszont töredék árért hozza a a cuccot haza.
Valamit valamiért...
Én velük hozattam ki az összes bútoromat (kb 1600 Kg)..a többi cég árajánlata 1500 euró (!) lett volna, Ők 470 euróért hozták ki..
Ja (tudom, 36 éves vagyok) de ma megjött egy PS3 játék, amit szerettem volna kipróbálni, az előzőt és végig toltam..
MX vs ATV Alive...jó kis game, ha n nincs időm kimenni pályára, megteszi..
Bakker milyen poros vajon hány évig állhatott?
Elvitték amúgy ma az YZ-t , úgyhogy holnap írok egy mailt a tokaji wine-osoknak, meg körülnézek a kinti hirdetésekbe
Na, ma is szereltem egy jót.
Gyártottam rezó tartó füleket, meghegesztettem a pedálomat,stb..
Holnap megpróbálok kijutni pályára...ha nem sikerül,akkor legközelebb csak jövő hét vége. Akkor van verseny a kedbenc pályámon, megpróbálok belehúzni és nem uzolsó lenni
Köszi a tippet:)
A benzint én is kannába keverem külön,aztán töltöm tankba.
Nekiálltam a karbinak de kibasztam magammal,mert a fúvókát nem sikerlt kicsavarni úgy bele van épülve,és még a rovátkát is szétszedte a csavarhúzó,benzinnel megpróbáltam átmosni és kifújni,holnap kiderül mit alkottam,de hogy a fúvókát majd úgy kell kiműteni később az tuti. Nagyon hülye egy megoldás hogy a cső aljába van belecsavarva(szerelés szempontjából).
Szia! Ha nem akarsz messzire menni csapagyert, akkor ajanlom neked Szentendren, a Papp szigetnel levo csapagyboltot! En annak idejen a GasGas-hoz is ott vettem mindent..
Karbidat tiszta benzinnel tisztisd ki, olajat ne atankba keverd hanem elotte egy kannaban jol razd fel. Sokkal elore nem jo benyat bekeverni mert allitolag az olaj veszit a viszkozitasabol (ha igaz)..
Szia!
Köszi,király vagy
Még egy csapágyboltot,és egy csavarboltot kell meglátogatnom,némi molyolás,és menetkész a szöcske.
Az a hülye fúvóka akkor nagyon bele van rohadva a házba,mert már azon törtem a fejem hogy talán nem is menetes:)
Közben tegnap észrevettem egy régi ismerőst: megint szivárog a hűtővíz,de már tudom mi a gebasz. A power szelep fedelét leszorító egyik csavar furatának mélyén valahol lyuk lehet,és azon jön át a víz. Tavaly akkor azért szivárgott a rezónál mert a csavar annyira rá volt húzva hogy a víz csak a szelep felé tudott kifolyni amit segített az is hogy alig volt valamivel tömitve a fedél.
Valamit majd erre is kitalálok.
A nehéz indulás mondjuk fakadhat abból is hogy régi már a benzin,és kissé dúsra is van keverve.
Nekem első gumiból kéne új majd télen kap egyet...
Milyet ajánlasz? Most Dunlop van,723-as ha jól emlékszem,ugyanilyet már nem veszek,nem jött be.
Levegő beállítást én sem vágom, de rákérdezek neked.
Örülök hogy már ennyire haladtál, szeri9ntem a többi már csak egy kis játszadozás lesz (beállítás), aztán mehet a móka!
Én éppen rezótartó füleket gyártok, mert effektíve semmi sem fogta...egy rugóval volt feltéve és a fülek is le vannak törve...meg meghegesztem az utánfutót + lefestem + meghegesztem a lábtartómat is...
Szépülünk, kérem...szépülünk!
Ja, meg nem ártana egy új gumma hátra
Sziasztok!
Végül megoldottam a gyújtás kérdését,működik a dolog.
A blokk fel lett töltve olajjal,a hűtő vízzel. Benzin a tankba,hát próbálkozzunk a beindítással...
Szívatóval épp csak felberreg kicsit de mindjárt le is áll,nem tud felpörögni alapjáratig,valamiből keveset/sokat kap.
Kb. 10 másodperc volt a legtöbb idő míg a motor hörögve próbál életre kelni,gázhúzásra lefullad.
Sajnos fogalmam sincs milyen alapbeállítással próbáljam újra. A tű a legfelső állásban van,tehát most nyúlik legmélyebben a fúvókába,próbáljam ki úgy hogy a középsőbe rakom,vagy egyel feljebb?
A levegőcsavart mennyire érdemes kitekerni?
Mondjuk lehet hogy még egyszer kipucolom a karbit alaposabban. az alapjárati fúvókát legutóbb sem tudtam kiszerelni. Mikuni karburátorokban is menetes?
Milyen módszert tudtok ajánlani arra,hogy minél patikábbra tisztítsam ki a karbit? Hallottam olyanról hogy ecetes vízben kifőzni...ez faszság?
Bocs a sok lüke kérdésért
Még tanulom ezeket a dolgokat. A henger+dugó még új,nem akarom tönkretenni.
A karbit sikerült tűrhetően kipucolni,ennek ellenére sem hajlandó semmire. Holnap megpróbálom friss szegényebb keverékkel,ha így se jó akkor ránézetek a gyújtásra valakivel.
Ha ez után sem lesz semmi,eladom. Kezdem unni a kínlódást.