Tartóssak csak sokan mondják hogy hama romolnak :S De én nem hiszem el nekem 4 utemu nem is kellene crossból csak 2 t , maximum enduróból kellene 4 utemu ami utra van ha már ugy .. De 250 ccm - ig csakis 2 utem johet szóba crossmotoroknál :)
Miert ne lennenek tartos motorok?
Sokkal tatosabbak, mint a 4 utemuek...
Logikus: kevesebb alkatresz - kevesebb elromlasi lehetoseg.
Ha csak azt nezed hogy egy 2T-ben nem kell szelepeket, vezermulancot, motor olajat cserelned, akkor mar sokkal-sokkal beljebb vagy.
Par eve megkongattak a veszharangot a 2T motorok felett, de minden versenyzo lassan visszater rajuk. Kiveve a csili-vili verseny csapatokat, akik megengedhetik maguknak oket.
nekem az olajpumpa hibaja miatt beszart a 4T verseny endurom: 510.000 Ft volt a javitasa.
Jok azok a 2T-k, azokon lehet normalisan megtanulni motorozni.
Korom 15 kb 1 éve motorozom tapasztalatom nem nagyon nagy de szeretném ha minnél nagyobb lenne . Találtam : Tm Racing 58 - 400 €
kb olyan 500 € - ig akarnák motrot minnél jobb volna ha 2 utemu volna tudom ezek nem nagyon tartos motorok a 2 utemuek de én őket szeretem .
Adatlapodbol nem derul ki, miota motorozol, mekkorak a tapasztalataid, de az alltalanos dolgokat mindenkeppen nezd meg vetel elott.
Ha talalsz egy jo allapotut, szerintem erdemes megvenni.
Nem tudom, azt sem hogy hany eves vagy, de en mindenkeppen a 125-ost ajanlanam...
Itt, a sportmotor oldalan is rakattintasz a "boncterem" fulre es egybol talalsz rola velemenyt..
85-ossel nem mentem, nem tudom, milyen. Nyilvan, mivel sokkal nagyobbat porog, mint a nagyobb tesoi, a dugot is hamarabb igenyli.
Ugyanazokat a cuccokat talalod benne, mint a nagytesoknal (korabban mar leirtam)
Minden motor annyira tartos, amennyire a gazdaja akarja.
Mivel tele van aggatva specko cuccokkal, ezert nagyon eros, megbizhato motor. Vasarlaskor nem art ha megnezed a kompressziot (kezzel lenyomod ovatosan a berugo kart), esetleg leveszed a rezot es belenezel a hengerbe (dugo nincs-e szetcseszve)
Ha jo aron talalsz, mindenkeppen erdemes megvenni.
Esetleg szerzek neked egyet innen, Irorszagbol.
Koszi Balint a jo tamacsot, kovetkezore megfogadom.
Hat igen, nem vagyok nagy ugromokus, de en is csak enduroztam idaig, ugralasrol szo sem volt!
Szeretnek javulni csa.....fosok hogy osszetorom magam...pedig tudom, erzem hogy kene meg egy teaskanalnyi batorsag...
Talajfogas abbol (is) adodott hogy szar a hatso fekem...beragad, ha tul sokat hasznalom. Meg kell neznem a hatso tarcsat, szerintem amiayy van hogy hozzaer az egyik betethez es felforralja a fekolajat.
Andris jotanács barátilag , ne vedd el a gázt az ugrok elött, igy mindig kettöt fogsz pattani, egyet a tetején meg a leszállo végén, hagyd ott a gázt hogy rendesen a leszállora érkezzél, és használd azt a kurva mandinert otthagyott gázzal .
sokkal többet kéne nyolcasoznod, beülés ,gázzal fordul,rövid féktáv.
a végén már mondom na végre kezdesz begyorsulni, erre talajmintát veszel...
Na, itt egy GoPro-s video a hetvegi perecemrol..
Nem mentegetozes keppen mondom, de szarra kopott hatso gumival ,meg azzal a takony sarral csoda hogy meg ennyire is menni tudtam...
A minoseg minden esetre kurva jo..a vegen francia haveromnak ecsetelem hogy milyen jo izu a fold..
Jaja!
Ez egy mez, amit haver kapott egy versenyzotol, aztan eladta nekem anno, olcso penzert...de mar kene vennem egy masik ruha szettet, ez kezd kisse viseletes lenni..
Az a baj hogyha itt esel,, akkor a kovek miatt tuti hogy szetszakitod..
Helló volna egy kérdésem mik a tapasztalataitok a Tm motorokkal jók ?
nekem bekrepált a régi motor és szeretnék egy másikat és találtam egy Tm Racing 85 - ost .
megvolt a mai sarazás...meg szívinfarktus közeli élmény is...
110 km/h sebességnél az autópályán elborult a motor az utánfutón...visszanéztem a tükörben, nem láttam a motort csak a szanést szálló műanyag darabokat...hála istennek a motor nem esett le a futóról, csak rádőlt a futó sárvédőjére, annak a darabjait láttam..az meg le van szarva...
Sokkal tatosabbak, mint a 4 utemuek...
Logikus: kevesebb alkatresz - kevesebb elromlasi lehetoseg.
Ha csak azt nezed hogy egy 2T-ben nem kell szelepeket, vezermulancot, motor olajat cserelned, akkor mar sokkal-sokkal beljebb vagy.
Par eve megkongattak a veszharangot a 2T motorok felett, de minden versenyzo lassan visszater rajuk. Kiveve a csili-vili verseny csapatokat, akik megengedhetik maguknak oket.
nekem az olajpumpa hibaja miatt beszart a 4T verseny endurom: 510.000 Ft volt a javitasa.
Jok azok a 2T-k, azokon lehet normalisan megtanulni motorozni.
kb olyan 500 € - ig akarnák motrot minnél jobb volna ha 2 utemu volna tudom ezek nem nagyon tartos motorok a 2 utemuek de én őket szeretem .
Ha talalsz egy jo allapotut, szerintem erdemes megvenni.
Nem tudom, azt sem hogy hany eves vagy, de en mindenkeppen a 125-ost ajanlanam...
85-ossel nem mentem, nem tudom, milyen. Nyilvan, mivel sokkal nagyobbat porog, mint a nagyobb tesoi, a dugot is hamarabb igenyli.
Ugyanazokat a cuccokat talalod benne, mint a nagytesoknal (korabban mar leirtam)
Minden motor annyira tartos, amennyire a gazdaja akarja.
Mivel tele van aggatva specko cuccokkal, ezert nagyon eros, megbizhato motor. Vasarlaskor nem art ha megnezed a kompressziot (kezzel lenyomod ovatosan a berugo kart), esetleg leveszed a rezot es belenezel a hengerbe (dugo nincs-e szetcseszve)
Ha jo aron talalsz, mindenkeppen erdemes megvenni.
Esetleg szerzek neked egyet innen, Irorszagbol.
Hat igen, nem vagyok nagy ugromokus, de en is csak enduroztam idaig, ugralasrol szo sem volt!
Szeretnek javulni csa.....fosok hogy osszetorom magam...pedig tudom, erzem hogy kene meg egy teaskanalnyi batorsag...
Talajfogas abbol (is) adodott hogy szar a hatso fekem...beragad, ha tul sokat hasznalom. Meg kell neznem a hatso tarcsat, szerintem amiayy van hogy hozzaer az egyik betethez es felforralja a fekolajat.
lesz ez jobb, surubben kijarok majd edzeni.
Bar jobban orulnek az enduronak, de hat ez van.
sokkal többet kéne nyolcasoznod, beülés ,gázzal fordul,rövid féktáv.
a végén már mondom na végre kezdesz begyorsulni, erre talajmintát veszel...
Te se vagy az a nagy repülőmókus...ekkorákat szokok "ugratni" én is
Nem mentegetozes keppen mondom, de szarra kopott hatso gumival ,meg azzal a takony sarral csoda hogy meg ennyire is menni tudtam...
A minoseg minden esetre kurva jo..a vegen francia haveromnak ecsetelem hogy milyen jo izu a fold..
http://youtu.be/M2opGQNe5qA
Konkretan mire vagy kivancsi?
Ez egy mez, amit haver kapott egy versenyzotol, aztan eladta nekem anno, olcso penzert...de mar kene vennem egy masik ruha szettet, ez kezd kisse viseletes lenni..
Az a baj hogyha itt esel,, akkor a kovek miatt tuti hogy szetszakitod..
nekem bekrepált a régi motor és szeretnék egy másikat és találtam egy Tm Racing 85 - ost .
110 km/h sebességnél az autópályán elborult a motor az utánfutón...visszanéztem a tükörben, nem láttam a motort csak a szanést szálló műanyag darabokat...hála istennek a motor nem esett le a futóról, csak rádőlt a futó sárvédőjére, annak a darabjait láttam..az meg le van szarva...