Én nemrég felújítottam a motorom.(Motorikusan csak dugó- és gyertyacsere,mert a többi oké)Asso werke dugó ment bele, 27ezerért,meg a gyertya 2-3ezer.
A teleszkópba méret alapján megvettem a szimeringet,azzal sem volt gond.Nyílván nincs akkora tapasztalatom,mint mondjuk szid-nek,de mindent megkaptam hozzá időben.Most van egy kis szenvedés ezzel a karmantyúval,de rendelésre tudok venni italmondo-tól.Ez speciel nem a TM márka rovására írható,hisz a kuplungmunkahengerem márkája grimeca,melyet rengeteg motor használ.
Még annyival kiegészíteném,hogy az idomokkal sem lehet gond,hisz az olyan évjáratú,mint az enyém(96-97) hátsó része olyan idom, mint a kawasaki kx-én, az első oldalidomokat is több motoron láthatsz,szóval a beszerzés nem gond.
Ha lenne egy kicsivel több pénzem,akkor megvenném a 2008-as gépet 650-ért,ami fent van.
Köszi szépen!
A tiéd minden bizonnyal 4T,így gondolom 2T-hez egy leheletnyivel olcsóbb(a szóban forgó gép ez utóbbi).
Olvastam lentebb Faisst vesszőfutását a Parillával szemben,és mondjuk elég durva dolog ez...
Főleg annak fényében hogy rajtuk kívül máshonnan gyári alkatrészt nem lehet újonnan beszerezni itthon.
Esetleg még eBay...
Köszi még egyszer.
Az én több éves tapasztalatom az , hogy alkatrészt nem igen tudsz a Parillán kívűl máshol be szerezni. Ez egyébként csak a nem kopó alkatrészekre vonatkozik , a kopókat máshonnan is be lehet szerezni , de nem biztos , hogy olcsóbb. Dugattyú az enyémhez Parillánál gyári:75 e , Pinknél Wössner 50 e. Vezérműlác Parillánál Morse 11 e , Red Robogónál ugyan ez 14.5 e. Parillánál van elég nagy raktárkészlet , vagy gyorsan megszerzik , előre le kell az árat egyeztetni és körül kell nézni máshol is.Egyébként nem drágák.
Én a bajai SKF boltba mentem be (Nikkel kereskedőház) , mutattam a rosszat , a boltos megmérte , kihozott egy dobozt és keresett olyan méretűt. Egyébként még érdemes lenne megkérdezni Békéscsabán az Italmondo -t , főleg robogóval foglalkozik , de mindent meg tud szerezni olasz motorokhoz
Sziasztok!
Úgy néz ki hamarosan én is belépek a TM "klubba" ,mivel nagy valószínűséggel ilyen lesz az új motorom.
Megjegyzem az egyik legkedvesebb márka számomra,már régóta.
Meg is érdeklődném az aktív TM-esektől,hogy ők miként látják,milyen az alkatrészellátás ezekhez a kecskékhez?
Többször utánaolvastam,de még mindig tele vagyok kétségekkel.
A motor erényeit ismerem,és ez csak vonzóbbá teszi:)
A gép 96-os évjáratú lenne.
Szerintetek mindenféleképp megéri a pénzét?
Hát...Nekem olyan 1500-at mondtak,mert le kell gyártaniuk.Szövetség tér 5 alatt voltam.Kocsival mentem át fél1házáról,és ha meg tényleg nem jó,akkor nem 2-300at bukok.Te hol vetted a tiédbe?
Ez nagy hülyeség , Én a Kx - em hátsó főfékhengerét karmantyúztam meg és utána egy évig használtam mielőtt eladtam és nem jött elő a hiba. 200- 300 ft -os tétel , mit vesztesz vele?
A "karmantyún" helyett "karmantyú alatt"akart lenni,de mindegy mert voltam bent,és azt mondták,hogy nem bírná az olajat.:S
Így valószínűleg marad a komplett felső kuplungmunkahenger csere.
A Tm gépezetemen a felső kuplungmunkahengernél kis szivárgást tapasztaltam,ezért szeretnék hozzá felújítószettet.A márka GRIMECA,nem tudom hol találnék hozzá valamit.Natix,Parilla kilőve,hívtam őket.
Vagy nem tudja esetleg valaki,hogy melyik másik motorhoz gyárt a grimeca ilyesmit?Fék munkahengeré esetleg jó bele,ha a márka stimmel?
Addig lesznek olcsók mig nincs rájuk kereslet, de majd ha egyre többen keresik akkor mennek felfelé. Remélem nem fog addig drágulni míg eljutok odáig hogy veszek egyet.
Amíg olcsók addig kellene beújítani egyre.
ezt hogy érted hogy "felfelé"? egy 2008as motort miért kell 650eFt-ért elpocsékolni? szerintem pont hogy semmi áruk nincs a TM-eknek...(persze ez annak jó aki vesz/venne)
Kössz a választ, lehetséges hogy tm lessz a következő motorom nagyon szemezgetek velük az ára miatt is. Szóval akkor 250 4T a legjobb választás. Lóerőbe is ottvan meg szerintem hobby endurósnak bőven megfelel a 250-es.
A te géped milyen, műszakilag rendben van? Megbízható? Mennyi üzemóra van benne?
Tudsz egy képet mutatni a motorodról?