Beci, nekem tök gyári, 103km/h volt a vég...az a vég ahol nem olt szívem kínozni, sztem egy 60kiló körüli srácalatt lejtő nélkül menne 105öt is csak ne legyen semmi szél, és feküdj be totál plexi mögé...és 183entimmel nem tok teljesen... aztán netán lejtő..esetleg hátszél, és még mielőtt 12000et mutatna és meghalna menne sztem több mint 105öt is...és mondom, FULL GYÁRI
csá
ja majd szolok. de elösször nagyobb fuvokákat rakunk bele meg a karburátoron állitunk meg az üzemanyag rendszert megbirizgáljuk hogy több üzem anyaghoz jusson a moci aztán teszünk rá egy sport légszüröt de persze ez csak 100km után. aztán jövöre sport kipuffano aztán szedhetem ki belöle elölröl is a folytást. igy 1000km után 90-t megy majd aztán jövöre a sportkipuffanoval és afolytások nélkül 100km/h!!!!!!!!!!!!!!!!!!
egyébként igy is megy mint egy vadáálat igaz csak 80 a vége de iszonyat hogy gyorsul.
de elösször a karburátoron állitunk meg az üzem anyag rendszert birizgáljuk meg aztán nagyobb fuvokákat kap majd és teszün rá egy jó kis sport légszüröt. aztán igy fog menni szerintem egy 90-t majd jövöre ki lessz szedve elölröl a folytás csak elösször sportkipuffanot rakatok rá, és igy menni fogy 100km/h-t is gondolom én. egyébként az 1000km már nem sokára benn lessz mert folyamatosan a városba logok meg a dunán. ugy hogy ha igy folytatom benne lessz szeptemberbe ha minden jól meggy.
csak annyi hogy ne vegyetek Gianelli sportkipufogót a motorotokra nekem ott ahol a legerősebb anyagfáradás (?) miatt kettétörött 2 hét után, és baszakszanak a garanciával azt hiszik én törtem el és odavágtam valamihez. remek. remelem azert lesz valami a dologból ésne mmaradok egy vadi uj töröttt kipufal a nyakamon. csak enniy lett volna.
Nya! Ha már mindenki kiszedi a folytást, kiszedem én is a mocimból. Aztán ha kiszedem, lehet nem is lesz szükségem tuningra... Most 90-100-at megy... majd én is megírom, ha kész lesz... Csak a dugattyúmat hozzák már meeeg!!!!!!!!!!!!!
Na végre kikapták belőle a folytást gergo,és 80-at megy na ez nem rossz és még van benne folytás.Fasza lehet csak te régebben elfelejtetted mondani nekem hogy Rossi-félét veszel én meg a 2004-es modellre gondoltam!Örülök hogy jól megy a mocid!
A Derbi GPR-t meg ne fikázzátok mert jobban néz ki mint a TZR ,és technikai megoldásai a 600-asokéval vetekszik!Ezt itt olvastam neten valamelyik motoros weblap tesztjei között!A Derbi direkt az ilyen kis hengerűrtartalmú motorokhoz specializálódott!
figyi nekem most lett a kiszedve belöle a folytás és képzeld el hogy 10000-t pörög és 80-at megy ugy hogy még van benne egy folytás amit 1000km után szedetünk ki. ugy hogy nekem ne mondja senki hogy a tzr rosszul megy mert igy is huzz 6000-töl mint az állat.
Persze hogy komolyabb a tzr csak az a 2,2 Loerot leadja 5500-as fordulaton a gpr 50-es meg 9 loerot 9000 fordulaton. Akinek van tzr 50-ese az szoljon mar hogy folytas nelkul mennyit megy es hogy hanyas fordulaton! Kossz
Az lehet hogy a Tzr 50-es replicaja a legszebb. Azt nem ertem hogy most a sebesseg azon is mulik hogy mien ugyesen kapjak ki a folytast a gepbol? Mert ha nem akkor tuti tzr 50-est vennek csak nagyon filozok h mi legyen .... tzr 50 vagy gpr 50 ??? Azer szentem ezt vennem ha idosebb lennek :D
Viszont gyárilag valami állat folytást raknak bele, mert csak 1,3Kw (kb 2,2LE) Egy simson meg 3-3,5 LE. Szóval a folytást egyből kikell belőle kapni az tutti..
A derbi GPR50 100-at megy folytás nélkül ez tuti,nekem is tetszik a motor de inkább 125-ösben kéne!Egyes külföldi weblapok szerint a teljesítmény-rátája az aprilia RS125-ösnek a fele,vagyis nincs túl nagy végsebesség de qrvául stílusos egy motor!Az 50-es GPR gyorsabb mint az RS50 - ugyanez weboldal szerint!(na meg sokkal szebb is)
Csak az ára a bibi ha újat akarsz venni...
Valaki nemtudja véletlen hogy a derbi gp1 robogó vagy a derbi gpr 50r mennyit megy folytás nélkül? Vagy az is szamit a folytás utáni végsebességbe h hol kapjak ki a folytast a mociból?
mert az a legerőseb széria robogó a kistestűek között.