Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Inkább vegyetek Derbi GPR50 vagy 125-öst!!!Az 50-es modell 9,5 lovas alapból és gyönyörű motor,itt egy kép róla:
Csocsi pferi!Én is egyetértenék veled,ha még nem mentem volna el és személyesen ne tekintettem volna meg a tzr50-t.Sajnálattal közölték hogy folytás nélkül is MAX.70-75-öt megy.Szóval csodákat ne várj tőle,a tuningal esetleg,de gondolj bele,érdemes pénzt költeni egy 700ezres 50-esre, mikor ott van a szintén 700rugós Cbr125,ráadásul 4 ütemű - igaz hogy lassabb mint 125-ös 2T-s társai,de 130-nál többel miért akarsz te menni egy "50"-essel???Úgy meghág a rendőr hogy többé motorra se fogsz ülni!:)
és ha vki akar venni uj 125öst az ilyet vegyen hyosung gt 125 nagyon kis pofás gép és elég jol is megyen folytással is!na csak egyit akartam! pá
nem azért mondom de a tzr -50es 100at megyen folytás nélkül,és ha vki azt mondja hogy a honda cbr 125 jobb én annak nem adok igazat mert a tzr-50es a király!németből meg olcsobban lehet behozni és nem kell kiadni érte 700HUF-ot !és ha az ember költ rá egy 100ast akkor igazi 16loerős gépcsoda lesz belőle ami megyen 140et!ez nem hülyeség és a cbr 125öst oda-visszaveri!
nekem 50-es NSR-em van és van msn-em ha érdekel, kalfarik@enternet.hu
valami nem tudja véletlenül hogy hol és mennyiért lehet kapni 50-es NSR-re 70-es pollini hengert?
Én kezdőmotornak a Simsont ajánlom. Olcsó, és az alapokat tökéletesen meglehet tanulni. Persze mindenkinek a pénztárcája dönti el, hogy mit vesz meg. Lényeg, hogy ne legyen automata.
HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ
Nincs valaki akinek 50-es sportmotorja van és van MSN-je????????
Felvettelek msn-en!!! Na majd gyere és dumálunk!!!!
Szerintem a motorozást a biciklizéssel kell kezdeni gyerekként. Kipróbálni a homokot, a nyomvályút/keréknyomot, kis szögű vasúti átjárót/villamos síneket, kavicsos kanyarokat az aszfalton, stb.. Azután lehet motorizálni a dolgot valami kisebb cm3-al, mert már vannak tapasztalatok. És egy-két szezon után jöhet a nagyobb motor.

Egyébként sok embernek (vagy mindenkinek), motorosnak/autósnak nem ártana egy pszihológiai vizsgálat ahhoz, hogy érett-e a jogosítvány megszerzéséhez, mert az utakon egyre több az őrült, aki mások életét kockáztatja.

A jobb kéz szabály meg mintha nem is létezne, sokan nem ismerik. Vigyázzatok akkor is, ha egyébként nektek lenne elsőbbségetek.
Ha valakiről látszik, hogy hülye hagyjátok, kerüljétek messzire.

Pl. egyszer egy kopasz állat fékezett le előttem az autópályán, mert az autónkkal előztem egy másikat, normális sebességgel, ő meg előtűnt a semmiből és megsértődött, hogy a kb. 200-ról le kellett lassítania kb. 150-re.
akkor haverod elég nagy fasz volt vagy úgy be volt szarva a rendőrtől mint állat, mert a rendőr nem nyulhat a te tulajdonodhoz, nincs olyan hogy leveszi a rendszámot, lekaparja a matricát, ilyen nincs NEM NYULHAT A TE MAGÁNTULAJDONODHOZ ellenkező esetben fel lehet jelenteni.(ezt is a motorosrendőr haverom mondta) úgyhogy nyugodtan száguldozhattok a 70 es hengerrel, majd ha jön a felszolítás hogy vidd be a motorod majd akkor kell visszatenni az 50 -est.
a 125 ös feliratot meg minnlé előbb csiszold ki ,mert viszont azért harapnak a rendörök ha látszik.
Van MSN-em.. z600@vipmail.hu
MBK robogója nagyfaternak van, aprilia af1 50 meg havernak szintén..
125ös motornál nagyobbal még nem mentem
hogy lehet kcsiszolni 49,9re? tudsz vkit aki megcsinálja?
Igen hallottam.. Haverom szopta így be hogy a rendőr megbontotta a burkot..
Vagy csak ez egy gecizős rendőr volt?
Egyébként meg ezeket a motorokat: Derbi GPR: havernak van
RS 50: havernak van
robogó persze haver
dt: a parkvárosi endurópályán rohangál egy gyerek ilyennel aztán elkértem tőle egy kicsi körre A neonért nembaszmeg nem is azt mondtam, csak hogy kiszed a tömegből..
Haverom az rs re, másik haver a robogóra tett neont, és mind2üket kiszedte a yard..
Na mind1, ezen sztem ne vitázzunk. 1 a lényeg a neon kurva jól néz ki és akinek tetszik az rakja bele a gépébe, mert lehet Csak azért mondtam mert ez volt az észrevételem tapasztalatom.. 1ébként gondolkodj rendőr szemmel.. 1 köcsög rendőrével:
Megy két Aprilia SR 50 az úton mondjuk egymás mögött. A Rendőrnek olyan kedve van vagy épp azért van kinnt hogy igazoltasson, szted melyik SR-t állítja meg? Hát perzse hogy a neonosat . Na mind1 éncsak mondtam egykét jó tanácsot de ebbe nem feltétlen van igazam.. Kishapsi: nincs átütve 49,9-re..
"Nembasznak meg, max jobban átnézik a gépedet, és ha találnak vmit akkor basznak meg. Pl 70es henger.. De este ha mész akkor biztos kiszednek a yardok.."
és ezt a jobban átnézi ezzel mire gondolsz?
ott van a rendőrnél egy krovaszett meg imbusz készlet és neki ál modjuk a 6 os szélén szétszedni amotorod hogy mit talál rajta, ugyan ez HÜLYESÉG.
a 180 runnerek is 50 es pairral futnak.
max feljelent és 1-2 hónap mulva jön a levél hogy vidd be a motorod kpm vizsgára, arra az időre meg visszarakod az 50 eshengert és kész.
szerintem te ezeket vhol hallotad azt leirtad.
ya és minek a neon ha nem mész este amikor lehetne látni akkor semi éretelme mert más nem tudja hogy van neonod, csak ha a nyálad vered rá hogy neked...
és most 125-ös mocival rohangálsz 50-es papirral, ami olyan 2-3 börtön okirathamisításért!
a köbcenti szám ki van csiszolva?
hé gery
az amiket leirtál egy kicsit eltér a valóságtól ,mert minek hülyíted a népet ha nem muszály?
azt egy hülye rendör se tudja hogy most a robogódban milyen henger van 50-es vagy 70 es nem fog nekiálni lebontani a burkolatot hogy megnézze milyen felirat van a hengerem.
úgyhogy nyugottan lehet menni amúgy meg nincs még szabály a kreszben az ajzat világításban(ezt rendörtől kérdeztem) és élleg hol probáltad ki ez a sok motort amit felsoroltál, mert én 2 éve motorszereléssel foglalkozok én már probáltam ezek nagy részét +a gsxr 750/1000/1300, cbr 900rr/ kawa zrx 1100 gpz900/400/1100
Hé geryKDX van msn címed vagy ilyesmi?
Debrecenböl vok! Te? Amugy mit csinálsz hogy ennyi mocit kiprobálsz? De miért ajánlod ezeket a gépeket?
Lucky Explorer honnan vagy? Az RS50 az végre 115öt megy kb..
Amit gyorsaságiból ajánlok az az Aprilia RS50 Replica, vagy Chester (ízléstől függ), Derbi GPR50 Racing, Aprilia AF1 50.
Robogó: Aprilia SR50 Replica, Valami MBK cucc, vagy Derbi cucc.
Enduró: Yamaha DT50-80, vagy Aprilia RX50-70
Ezeket mind kipróbáltam de biztos van még jó motor de én akkor is ezt ajánlom,
lehet ha még kipróbálok egy két gépet akkor még azokat is beírnám..
Meg ezek nemhagynak cserben akármennyire is küldöd..
Mind1ik motor 8évnél idősebb kivéve a Derbi GPR és azok még fognak élni egy idejig Na pá
Nembasznak meg, max jobban átnézik a gépedet, és ha találnak vmit akkor basznak meg. Pl 70es henger.. De este ha mész akkor biztos kiszednek a yardok..
Engem 1x szedtek ki akkor nem volt még pollini hengerem, és így nem csináltak semmit, mert a jogsim az rendben volt..
Ha van jogsid és nincs benne 70es henger vagy nincs felfúrva,monnyuk a gyorsaságikat nem is lehet felfúrni úgytom , akkor nem kell tartanod a zsaruktól..
De a neonért megbasznak a zsaruk! Nem?
robogóm volt a kdx előtt
Volt rajta minden cucc kb 200rugós cucc pollini henger,LeoVince kipu stb, nomeg a neon És 105 volt a vége.. Ez egy Aprilia SR 50 gép volt..
Gyorsaságiból Aprilia AF1 50-eset vegyetek.. Kibaszott jó. Még az 50-es Derbi GPR Racinget is odabassza.. Pedig az cool gép, havernak az van.. 110 a vége, 11000-es fordulaton
Neoncsövek alulra,matricák,polír stb.
Vagy még az is jó ha neon lámpákat veszel bele de az már macerásabb..
Mit csináltál azzal a géppel hogy kilóharminc a vége?
A gyorsaságikhoz jobban értek vagyis az utcai motorokhoz mint a crossokhoz, d majd azt is megtanulom
Valami optikai tuningra gondoltam!